Forum

Battlefield 1 gaming

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Re: Battlefield 1 gaming

Indlægaf Dumbster » man 31 okt 2016 20:32

Samme med mig "Dumbster".. Stinker dog ptt, men har det hyl imens :D
Dumbster
Niveau 1
 
Indlæg: 68
By: Odense V


Re: Battlefield 1 gaming

Indlægaf Dumbster » ons 02 nov 2016 10:15

silly question, men hvordan bruger jeg mine warbonds på at unlocke nye våben? syntes ikke der er noget sted jeg kan trykke :/
Dumbster
Niveau 1
 
Indlæg: 68
By: Odense V


Re: Battlefield 1 gaming

Indlægaf Unklemac » ons 02 nov 2016 11:17

Dumbster skrev:silly question, men hvordan bruger jeg mine warbonds på at unlocke nye våben? syntes ikke der er noget sted jeg kan trykke :/


Ikke et dumt spørgsmål, men derimod en dum dum User Interface Dice har fået lavet.

Du kan købe når du customizer class inde i et MP spil ( join evt en tom server ). Du kan også købe via. Companion App til ios / android - men den virker også lidt hip som hap.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Battlefield 1 gaming

Indlægaf Krede1972 » ons 02 nov 2016 11:18

Dumbster skrev:silly question, men hvordan bruger jeg mine warbonds på at unlocke nye våben? syntes ikke der er noget sted jeg kan trykke :/


Når et spil er gået i gang og man skal vælge class, så trykker du trekant og kan derefter købe våben.

Det kan ikke gøres ude i hovedmenuen (så vidt jeg husker) men kun når man har startet et spil.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Battlefield 1 gaming

Indlægaf Dumbster » ons 02 nov 2016 11:31

Ja okay - underlig man ikke bare kan i menuen :) men tak for oplysningen
Dumbster
Niveau 1
 
Indlæg: 68
By: Odense V


Re: Battlefield 1 gaming

Indlægaf DefenzZ » ons 02 nov 2016 20:17

Henry Martini vs Laurenz of Arabia scout rifle.Hvad er forskellen imellem disse? Sweetspot evt?
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Battlefield 1 gaming

Indlægaf lurifax » tors 03 nov 2016 09:44

Andre end mig som synes at det tager utroligt lang tid at loade/Connecte i første spil når man skal igang efter spillet har været slukket?

Derudover kan jeg simpelthen ikke gennemskue hvordan der er muligt at quitte når en match er færdig og man venter på at næste map loades? Indtil nu har jeg været nødt til at vente på at næste map er loadet og kampen starter og derefter quitte.


Sent from my iPhone using Tapatalk
lurifax
Niveau 1
 
Indlæg: 89
By: Esbjerg


Re: Battlefield 1 gaming

Indlægaf Dumbster » tors 03 nov 2016 10:15

Man trykker på "options" knappen.. tror også den står meget småt på skærmen et sted :)
Dumbster
Niveau 1
 
Indlæg: 68
By: Odense V


Re: Battlefield 1 gaming

Indlægaf Unklemac » tors 03 nov 2016 10:24

Tryk trekant lige efter kampen (du har kun få sekunder), så kan du quit og kom til menu. Jeg læste et sted at Dice er igang med at forøge den tid du har mulighed for at Quit efter en kamp.. så man ikke fabrilsk skal spamme trekant :)

Loading tager sin tid (dobbelt tjek at der ikke står "Reserveing" - for det kan godt tage langtid)
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Battlefield 1 gaming

Indlægaf Unklemac » tors 03 nov 2016 10:56

DefenzZ skrev:Henry Martini vs Laurenz of Arabia scout rifle.Hvad er forskellen imellem disse? Sweetspot evt?


Hvis jeg ikke tager fejl så er LoA et early enlister skin til SMLE. Så du burde kunne sammenligne SMLE infantry med Henry på symthic.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Battlefield 1 gaming

Indlægaf Krede1972 » tors 03 nov 2016 12:23

Unklemac skrev:Tryk trekant lige efter kampen (du har kun få sekunder), så kan du quit og kom til menu. Jeg læste et sted at Dice er igang med at forøge den tid du har mulighed for at Quit efter en kamp.. så man ikke fabrilsk skal spamme trekant :)

Loading tager sin tid (dobbelt tjek at der ikke står "Reserveing" - for det kan godt tage langtid)


This...

Det er kukkeluk, men er man ikke så hurtig at når man at trykke trekant, så er man nødt til at vente indtil næste map er loaded ind før man kan quitte. 9 ud af 10 gange når man det ikke.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Battlefield 1 gaming

Indlægaf Unklemac » tors 03 nov 2016 13:00

Ja tåbeligt at man ikke fanger sådan noget i alpha/beta testing #-o

Men trods alt er det millioner gange bedre helheds oplevelse en da BF4 udkom... det var sindsygt rushed :mrgreen:
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Battlefield 1 gaming

Indlægaf TheGodFatherDK » tors 16 feb 2017 00:49

Unklemac skrev:
johnnid87 skrev:
TheGodFatherDK skrev:kan bare add mig , jeg er altid frisk på noget BF1 :D

https://battlefieldtracker.com/bf1/prof ... GodFather_


En ratio på 3,4! Vildt. Hvilke våben bruger du? :)


Tryk på Weapons?

Med 1300+ kills i Tank, er det med 110% sandsynlighed han får sin høje K/D ratio.

Men hvorfor kigge på K/D når han spiller Conquest? Det er Score/pr/min der tæller, og der ligger han fint på 850.



Jeg går altid efter objectives i conquest og operations . Det de 2 gamemodes jeg spiller mest i BF1. 8)
TheGodFatherDK
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Re: Battlefield 1 gaming

Indlægaf TheGodFatherDK » tors 16 feb 2017 00:59

johnnid87 skrev:
TheGodFatherDK skrev:kan bare add mig , jeg er altid frisk på noget BF1 :D

https://battlefieldtracker.com/bf1/prof ... GodFather_


En ratio på 3,4! Vildt. Hvilke våben bruger du? :)


Mondragon storm
BAR M1918 storm
AUTOMATICO M1918 storm
MP 18 TRENCH
HELLRIEGEL 1915

;)
TheGodFatherDK
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Re: Battlefield 1 gaming

Indlægaf armorking » søn 14 maj 2017 10:36

spiller dagligt BF1 , hvis nogen har lyst , så kan I tilføje mig
bare skriv Pslife :D
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Foregående

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron