Forum

DsK: Betaler licens til tiden

Alt som er klan relateret.

Re: DsK: Jesper Binzers underhylere

Indlægaf Jb » fre 11 jul 2014 17:23

Mon ikke ikea har en bundle klar inden længe til lige netop det prisleje ;-)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: DsK: Jesper Binzers underhylere

Indlægaf tue69 » ons 23 jul 2014 10:42

Nå men hvordan går det ellers? Hvis det pisser ned imorgen, så synes jeg vi skal spille Extinction. Jeg har fået alt muligt vildt gear (nej, ikke hypno knifes), så nu kan vi rent faktisk gennemføre det.

Alternativt synes jeg at vi skal genoplive V-Max under navnet: "Opel og patter".
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: DsK: Jesper Binzers underhylere

Indlægaf Cena » ons 23 jul 2014 18:36

Jeg kunne godt være klar i morgen på extinction. Hvis ellers mit net gider at virke 1 time af gangen. Satser på at trække kabel en gang i næste uge.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Jesper Binzers underhylere

Indlægaf Cena » tirs 29 jul 2014 16:18

Kan vi spille TLoU sammen? Eller har vi købt endnu et spil med Multiplayer hvor man ikke kan spille sammen?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Jesper Binzers underhylere

Indlægaf Sethos » tirs 29 jul 2014 16:20

Vi kan da lege med noget Survivor mode eller hvad det hedder, ser sgu skægt ud.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Jesper Binzers underhylere

Indlægaf tue69 » tirs 29 jul 2014 16:23

Det er slet ikke dumt. MP i TLoU holder skam fint.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: DsK: Jesper Binzers underhylere

Indlægaf Cena » tirs 29 jul 2014 16:27

Jeg har slet ikke sat mig ind i game modes. Hvad går de kort fortalt ud på?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Jesper Binzers underhylere

Indlægaf tue69 » tirs 29 jul 2014 16:40

Cena skrev:Jeg har slet ikke sat mig ind i game modes. Hvad går de kort fortalt ud på?


Det er forskelligt og veksler fra almindelig deathmatch til DM uden respawn og interrogation, hvor man skal finde frem til et objective ved at afhøre modstandernes spillere. I DM har man 20 enheder (i den uden respawn). Hvert kill dræber en enhed og så er det ellers bare om at få flest spil.

Som et slags metaspil, så er MP delen en historie, hvor hver runde er en dag i et 12 ugers overlevelsesforløb, hvor du skal samle forsyninger til din koloni. Forsyninger får du fra fjender du dræber og kravet stiger hver dag. Så du skal blive bedre og bedre.

Ellers er der mulighed for at samle og lave ting som bomber, fælder m.m. ligesom spillet, og du kan selv bygge din classes via class-points, ligesom CoD.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: DsK: Jesper Binzers underhylere

Indlægaf Sethos » tirs 29 jul 2014 16:43

Mener vist de snakkede om et DLC, hvor man skal rejse rundt og købe antikviteter sammen med andre spillere, så dem der fik tjent flest penge fik lov at holde en middag for 3 kendte mennesker - Med stemmeoverlæg fra Peter Mygind.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Jesper Binzers underhylere

Indlægaf tue69 » tirs 29 jul 2014 16:48

Sethos skrev:Mener vist de snakkede om et DLC, hvor man skal rejse rundt og købe antikviteter sammen med andre spillere, så dem der fik tjent flest penge fik lov at holde en middag for 3 kendte mennesker - Med stemmeoverlæg fra Peter Mygind.


Jaaaah, jeg elsker det der antikkrejlerne program.

"Uha, det er ellers en spændende vaselignende tingest du har der. Hmmm, jeg gætter på at det er Bing og Grøndahl, det er i perioden 1900-1910. Og jeg kan se at den bruges til opbevaring af et krydderi, er det cayennepeber måske.. Lad mig smage... hmmm lidt besk i det. Jeg vil vurdere den til omkring 5.000 kroner... Hvor har du fået den fra?"

"Ja det er min kremerede oldefar. Jeg har fået den fra Madsens bedemandsservice."
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: DsK: Jesper Binzers underhylere

Indlægaf Cena » tirs 29 jul 2014 16:51

Sethos skrev:Mener vist de snakkede om et DLC, hvor man skal rejse rundt og købe antikviteter sammen med andre spillere, så dem der fik tjent flest penge fik lov at holde en middag for 3 kendte mennesker - Med stemmeoverlæg fra Peter Mygind.


hahahahahahaha :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Jesper Binzers underhylere

Indlægaf Cena » man 11 aug 2014 20:18

Jeg tror sku COD serien døede for mig der drenge. Hvad siger i drenge? Ved Blauwy heller ikke er tilfreds.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Jesper Binzers underhylere

Indlægaf Sethos » man 11 aug 2014 21:17

Ja, det ser sgu ikke appellerende ud overhovedet.

Havde svært nok ved at komme igang med Ghosts, hvilket kun var pga. du spurgte Cena at jeg nogensinde kom til at spille det rigtigt, men min interesse for Call of Duty er desværre helt død nu. Battlefield 4 på PC stiller min FPS lyst fint.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Jesper Binzers underhylere

Indlægaf Cena » man 11 aug 2014 21:29

Sethos skrev:Ja, det ser sgu ikke appellerende ud overhovedet.

Havde svært nok ved at komme igang med Ghosts, hvilket kun var pga. du spurgte Cena at jeg nogensinde kom til at spille det rigtigt, men min interesse for Call of Duty er desværre helt død nu. Battlefield 4 på PC stiller min FPS lyst fint.


Jeg spiller TLoU MP i øjeblikket og det er ganske underholdende. Tror det næste køb bliver Diablo 3: UE. Har ikke spillet Diablo siden der kom paragon på PC, så er bagud :) Ser frem til at få spillet det igen :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Jesper Binzers underhylere

Indlægaf Sethos » man 11 aug 2014 21:32

Ja, en tidligere kollega tigger også om at jeg køber det. Dog har mit nye skærm køb sat mig helt i minus for resten af måneden, plus jeg har det til PC allerede.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron