Forum

DsK: Betaler licens til tiden

Alt som er klan relateret.

Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf Cena » fre 06 mar 2015 20:40

Sethos skrev:
Cena skrev:Fedt mand. Har du så lært at gå som dem?

Jeg ved det sku ikke rigtigt. Jeg vender nok tilbage på et eller andet tidspunkt, men ved sku ikke lige hvornår endnu. Pengene er ikke så store i øjeblikket da det har været en dyr fornøjelse at gå fra hinanden, og ved heller ikke helt om lysten til at spille er der rigtigt er der (endnu). Har lånt min fars 360'er og en røvfuld bilspil i håb om jeg kan genvinde lysten lidt.

Så indtil videre kigger jeg lidt med herinde, dog uden den store aktivitet. Det jeg savner mest, er sku jeres brok <3


Nej, desværre. Sidder stadig på røven med en æggeskal på hovedet.

Men du skal sgu hellere ikke presse dig selv. Sker ikke særlig meget, ingen særlige spil er udkommet og min PS4 har næsten ikke været tændt siden vi spillede Diablo. Sidder bare og spiller War Thunder Ground Forces på PC, og har en finger i numsen.

Jeg må lige se om jeg kan smide steam på min arbejds pc. Min egen bærbar er død, da bundkortet desværre stod af.
Men for et beskedent beløb skal jeg gerne ringe dig op i weekenden og brokke mig.


Kan godt se jeg ikke er gået glip af det vilde på spilfronten udover Far Cry 4. Kan også se Project Cars er udsat igen igen.
Jeg har stadig ikke noget ordentligt net endnu da Fibia er PISSE langsomme, så det er også begrænset hvad jeg får ud af at købe en PS4 lige nu. Alle de spil jeg havde er købt på US, og kommer ikke langt med de 40 GB jeg har på mobilt bredbånd i øjeblikket.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf Sethos » fre 06 mar 2015 20:59

Ellers må du bare træde ind i PC verdenen, hvor vi bruger mest tid.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf Blauwy » fre 06 mar 2015 21:09

Sethos skrev:Ellers må du bare træde ind i PC verdenen, hvor vi bruger mest tid.


Hold nu kæft, vi kunne få mange hyggelige timer til at gå hvis Cena (OG TUE!) kom på PC vognen med os.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf Cena » fre 06 mar 2015 21:13

Skal ikke have PC igen. Har lige solgt min monitor da jeg ikke gider bruge plads på PC bord i min lejlighed. Så når jeg vender tilbage til gaming bliver det på 48".
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf Sethos » fre 06 mar 2015 21:14

Blauwy skrev:
Sethos skrev:Ellers må du bare træde ind i PC verdenen, hvor vi bruger mest tid.


Hold nu kæft, vi kunne få mange hyggelige timer til at gå hvis Cena (OG TUE!) kom på PC vognen med os.


De bliver aldrig dannede mennesker med udsøgt smag, som os.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf Blauwy » fre 06 mar 2015 21:20

Cena skrev:Skal ikke have PC igen. Har lige solgt min monitor da jeg ikke gider bruge plads på PC bord i min lejlighed. Så når jeg vender tilbage til gaming bliver det på 48".


Billede

Sådan en frækkert fylder intet og passer ind sammen med alle dine plakater af 90'er modeller og IKEA møbler :mrgreen:
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf Cena » fre 06 mar 2015 23:47

Jeg magter ikke at skulle spille PC igen. Det er helt udelukket :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf Blauwy » lør 07 mar 2015 00:38

Cena skrev:Jeg magter ikke at skulle spille PC igen. Det er helt udelukket :)


Billede

:mrgreen: <3 <3 <3 <3 <3
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf Cena » lør 07 mar 2015 21:35

Billede
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf Blauwy » lør 07 mar 2015 22:04

Cena skrev:Billede

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf Sethos » søn 08 mar 2015 00:29

Er der forresten noget på release listen, sådan inden for det næste lange stykke tid der kunne være relevant for lidt DsK spil?
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf Cena » søn 08 mar 2015 08:00

Sethos skrev:Er der forresten noget på release listen, sådan inden for det næste lange stykke tid der kunne være relevant for lidt DsK spil?


Jeg har lige siddet og kigget i gennem hvad der kommer de næste måneder, og der er ikke noget der sådan lige skriger MP. Altså udover sådan noget som Project Cars, men ellers ser det noget tyndt ud på den front. Ved ikke hvordan MP bliver i sådan noget som Bloodborne f.eks?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf Sethos » søn 08 mar 2015 09:35

Ja, det er en tynd kop kaffe. Project Cars har jeg haft til PC siden udviklingen startede, får selvfølgelig også den endelige version. Dog er den version jeg har nu ved at være det færdige produkt, så om jeg umiddelbart også køber det til PS4, er jeg ikke sikker på. Faktisk et lidt skidt line-up.

Bloodborne, er det efterfølgeren til det Souls halløj? Fordi den vogn er jeg næsten sikker på jeg aldrig kommer på. Der går 6 minutter, så bider jeg i armlænet.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf Cena » søn 08 mar 2015 10:47

Sethos skrev:Ja, det er en tynd kop kaffe. Project Cars har jeg haft til PC siden udviklingen startede, får selvfølgelig også den endelige version. Dog er den version jeg har nu ved at være det færdige produkt, så om jeg umiddelbart også køber det til PS4, er jeg ikke sikker på. Faktisk et lidt skidt line-up.

Bloodborne, er det efterfølgeren til det Souls halløj? Fordi den vogn er jeg næsten sikker på jeg aldrig kommer på. Der går 6 minutter, så bider jeg i armlænet.


Fedt med Project Cars. Bliver det så, så godt som vi havde håbet på? Selvfølgelig forståeligt du ikke køber til begge platforme, du er jo ikke Blauwy.

Ja tror det er samme udviklere. Altså umiddelbart har jeg det på samme måde, men skal lige se anmeldelserne. Er det noget hvor man dør konstant og bliver sur, gider jeg heller ikke. Er endelig næsten ved at have sluppet af med mit COD traume, og det vil jeg helst ikke have tilbage.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf Sethos » søn 08 mar 2015 11:26

Haha, stakkels Blauwy.

Men umiddelbart tror jeg folk sætter dem selv op til lidt af en skuffelse hvis de har for høje forventninger. Det skal siges, det er nu et par måneder siden jeg har spillet det sidst, så der er nok kommet et hav af opdateringer siden da. Spillet i sig selv er teknisk og visuelt flot. Banerne er rigtig lækre, super atmosfære, den 24. timers cyklus, vejreffekterne og alt spiller 100%.

Hvor det falder lidt kort er styringen og selve karriere delen. Styringen sidder ikke rigtig i skabet. Spillet med en 360 / Xbox One controller, så skøjter bilerne hurtigt ud, til et punkt hvor jeg har haft svært ved at gennemføre en runde uden at køre næsten trafiksikkert. Ikke på den 'realistiske' biler-er-svære-at-styre måde, bare fordi det føles som om du køre på is mange gange.

Når du så hælder en masse drive assists på (Skal siges overstående er med TCS osv.) så føles det bare lidt som at køre rundt i sådan en stor træklods. Det hele lugter lidt af at rat er påkrævet for at nyde spillet. Men som sagt, vi snakker erfaringer baseret ud fra et flere måneder gamle builds, dog har det været sådan siden spillet vi fik lov at teste det første gang. Til trods for der er implementeret controller setup, betyder det ikke nødvendigvis det var optimeret.

Det er vel sådan de noget fokusere mere på når det skal konsol udgives og release datoen nærmere sig.

Karriere delen virker ekstremt basic, med et par kasser der repræsentere Tiers du kan arbejde dig op igennem. Ingen penge, ingen 'indlevelse' i oplevelsen, bare en masse kasser hvor du arbejder dig op igennem hurtigere klasser.

Så med mindre de får lavet en historie del bygget op omkring det, ala. det gamle TOCA spil, så bliver det måske spillets største problem. Kan være jeg får det installeret og spillet et par timer, se hvad der er sket siden sidst.

Mht. Call of Duty er jeg enig. Har været to meget hårde fødsler lige i træk, heldvigvis udeblev jeg fra den seneste. Treyarch kommer til at stå bag årets Call of Duty, dem har jeg rigtig meget respekt for efter Black Ops 2. Så jeg holder dog et vågent øje.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron