Forum

Dark Souls II

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Dark Souls II

Indlægaf BoellemiZ » lør 22 mar 2014 20:40

åh nej. jeg står foran døren til belfry gargoyles i human form og kan ikke få nogle rare hjælpere til at spawne, men er i stedet blevet invaderet 2 gange mens jeg har ventet. jeg tør ikke gå ind alene, da netop gargoyles var den største hurdle for mig i dark souls ...
BoellemiZ
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: Dark Souls II

Indlægaf MikeTheDane327 » søn 23 mar 2014 16:45

er lidt skuffet over at visse items samt alle nøgler forsvinder fra ens inventory i NG+.. tydeligt at devs ønsker man følger en bestemt retning i DS2.
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Dark Souls II

Indlægaf Mitch5230 » søn 23 mar 2014 17:23

Jeg er uenig. Man kan skippe 60-70% af bosserne hvis man vil.
Mitch5230
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Odense


Re: Dark Souls II

Indlægaf MikeTheDane327 » søn 23 mar 2014 17:51

Mitch5230 skrev:Jeg er uenig. Man kan skippe 60-70% af bosserne hvis man vil.


Det jeg mener er at hvis jeg nu ville "starte" med at løbe igennem Shaded Woods ville jeg ikke kunne det fordi de 3-4 (branch of yore) eller hvad de nu hedder, er fjernet fra mit inventory i NG+ så jeg kan ikke unpetrify hende damen der er foran håndtaget, plus igen er alle ens nøgler også fjernet. :)
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Dark Souls II

Indlægaf Mitch5230 » søn 23 mar 2014 17:54

Hvis du vil over til shaded woods hurtigt kan du nøjes med at dræbe 2 bosser faktisk.

Dræbt dragonrider og så kan du løbe over til skeleton lord. I harvest valley er der en yore lige i starten (der hvor gavlan er)

Det er nu ret hurtigt må jeg sige.
Mitch5230
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Odense


Re: Dark Souls II

Indlægaf BoellemiZ » ons 02 apr 2014 09:57

Amen altså. The Iron King er da godt nok noget af det værste jeg længe har oplevet.
Jeg har været eet slag fra at klare ham 3-4 gange nu, men når jeg får ham ned på ca. 1/4 begynder han bare at spy ild og så kan jeg ikke komme i nærheden af ham. De gange jeg har prøvet at få hjælp får han mig lynhurtigt bøffet i et lavahul. Hvad pokker skal jeg stille op med en melee karakter?

Edit: Nå, så blev han nappet - og tilmed flawless - i noget der minder om 20. forsøg.
BoellemiZ
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: Dark Souls II

Indlægaf Stricker » ons 02 apr 2014 11:59

Så er der ikke længe, til master race kan være med! :D Og den dejlige forsinkelse sænker fortsat bare prisen hver dag med et par eurocent.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Dark Souls II

Indlægaf Mitch5230 » ons 02 apr 2014 13:22

Mangler kun at klare halvdelen i ng++ og så har jeg plat!
Mitch5230
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Odense


Re: Dark Souls II

Indlægaf Xainz » lør 19 apr 2014 11:07

Er stort set færdig med min første gennemspilning. Mangler kun lige at nakke Vendrick, Darklurker, Ancient Dragon og Royal Vanguard. Vanvittig så mange bosser der er i det spil :D

Jeg har kørt det igennem med mit Faith/Str Build. Hvad kører i andre med ?
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Dark Souls II

Indlægaf Xainz » søn 20 apr 2014 11:44

Vendrick var satme en hård en at få ned. Men lykkedes efter ca 5 forsøg. Er nu igang med NG.
Overvejer at skifte væk fra mit Faith build, selvom det fungere rigtig godt.
Er jeg den eneste der er igang med Dark souls 2 herinde ?
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Dark Souls II

Indlægaf Dk_Slagter » man 21 apr 2014 05:36

Det er det eneste jeg har spillet siden 11. marts. 170 timer spillet indtil videre. Lige for tiden står den dog udelukkende på pvp i blue sentinel hvor jeg går efter rank 3 ( 500 pvp kills ) Jeg er et sted mellem 400 og 500 nu
Dk_Slagter
Niveau 1
 
Indlæg: 59
By: Padborg


Re: Dark Souls II

Indlægaf weissmuller » man 21 apr 2014 09:03

Er lige kommet igennem med Strength/Dex build.
Spoiler spørgsmål: kommer der mange nye fjende typer i NG? Jeg startede rejse 2 og der var da allerede overraskelser med det samme.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot], Google [Bot] og 17 gæster