Forum

Soul Sacrifice

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Soul Sacrifice

Indlægaf Jb » tirs 13 aug 2013 21:40

Tak for tips gutter! alt for travlt med alt mulig andet pt. men håber på jeg kan komme videre imorgen aften :)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Soul Sacrifice

Indlægaf Laffer » ons 25 dec 2013 15:08

Har hentet det her fra PS+ men synes ikke rigtig det fanger, er nået til Harpy!
Historien er sådan lidt meh og skill systemet indtil videre siger mig ikke det store!

Sker der noget vildt nå man kommer længere ind i spillet?
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Soul Sacrifice

Indlægaf morfar » ons 25 dec 2013 17:36

Laffer skrev:Har hentet det her fra PS+ men synes ikke rigtig det fanger, er nået til Harpy!
Historien er sådan lidt meh og skill systemet indtil videre siger mig ikke det store!

Sker der noget vildt nå man kommer længere ind i spillet?


Jeg gik også rimeligt hurtigt i stå. Det fangede mig overhovedet ikke.

Jeg læser lige med og håber en svarer på dit spørgsmål.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Sv: Soul Sacrifice

Indlægaf Xainz » tirs 21 jan 2014 08:49

Syntes også det var kedeligt og ensformigt i starten. Men er virkelig blevet fanget af spillet, utroligt vanedannende. Er dog kun lvl 25ca så har en del at lære endnu
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Soul Sacrifice

Indlægaf JanR » fre 18 apr 2014 12:51

Det er godt nok et meget forvirrende spil, der ikke rigtig forklarer noget som helst.

1) Hvordan gik i efter level 99 life/soul trofæet da i fik platinum? Grindede i til 99/99, eller nedgraderede i til henholdsvis 99/1 og 1/99?
2) Er det bedst at ofre eller redde de forskellige figurer, så man kan bruge dem som partnere? Eller er det fuldstændig ligegyldigt hvilket valg man tager?
3) Kan jeg blive ved med at dø under en kamp, hvorefter min AI partner kan blive ved med at genoplive mig? Døde 2-3 gange ved en boss, uden at der skete noget ved det.
4) Og er de der sigils som man har på armene passive egenskaber, eller skal jeg selv aktivere dem under kamp?

Skriv gerne nogle tips og tricks hvis man går efter platinum i dette spil. :)
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Soul Sacrifice

Indlægaf Rena » fre 18 apr 2014 14:20

1. Level 99 var mit sidste Trophy, så har lige nu en 1/99 Character.
2. Eneste du får ved at, rede fiends er dem som Ally + en lidt anden history i story.
3. Den eneste penelety er at, din Ally mister halv delen af deres liv hver gang de revirer dig.
4. Sigil på arm er passive.

Hurtige måde at, komme i Level 99 er farme Kraken i sidste Analon pact.
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Re: Soul Sacrifice

Indlægaf JanR » fre 18 apr 2014 22:39

Super, mange tak.

Hvad bruges alle de shards til, som man får fra fjender, og som kan samle op fra de blå bunker på jorden?
Og synes ikke rigtigt du besvarede spørgsmål 1, omkring fremgangsmåden til henholdsvis level 1/99 og 99/1.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Soul Sacrifice

Indlægaf Rena » fre 18 apr 2014 23:51

Så vidt jeg husker bestemer Shard ting som Spell efter complete quest.

Max level i Soul Sacrifice er 100 som deles mellem Holy og Chaos, så man kan ikke grind 99/99, men er nød til at, vælge mellem Tank (Holy) eller DPS (Chaos) eller Middle ground.

Et 1/99 build gør det svært at, nakke enemies som Illecebra x 2, Phoenix + Griffon eller Werewolf, men Holy tager lang tid og folk som spiller Holy lader til at, følge sig punish for deres valg da, visse Avalon pact er gear toward Chaos build
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron