Forum

Hvad klarede du i dit spil idag:

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Capperdude » tirs 09 sep 2014 23:26

Er jeg den eneste som HADER de forbandede knife flights?!!!!
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » tors 11 sep 2014 23:18

Torben og Matias var mødt op til en gang spil hos mig.

Forrige torsdag fik Torben og Jeg grueligt klø af Gloomweaver i Sentinels of the Multiverse - derfor var det kun naturligt, at vi skulle have vores revanche i dag!

Torben stillede med Starlight, som vi ikke har set i spil før. Jeg selv valgte K.N.Y.F.E, da jeg var i humør til at dele øretæver ud, og Matias, der prøvede spillet for første gang, valgte Tempest.
Spillet gik fortrinligt og vi vandt uden de store problemer. Vi fik ikke rigtigt gang i Starlight, men det gjorde Matias´s Tempest mere end op for.

Bagefter nappede vi en gang en gang Munckin. Det har efterhånden været et par måneder siden sidst, vi har spillet det - og det var meget sjovt at prøve det igen.

Jeg kom godt fra start, og var så heldig at "looke for trouble" på gode tidspunkter, hvor hverken Matias eller Torben kunne stoppe mig. Jeg spillede som High Elf, og fik ledt efter ballede mod et monster, der gav 2 levels! Jeg brugte så min "High" evne til at springe fra level 5 til 8, og turen efter fandt jeg igen et nemt monstre, der sikrede mig spillet.

Efter det skulle Torben hjem, hvorefter Matias og Jeg tog 2 hurtige spil Summoner Wars efterfulgt at tre spil Sentinels.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Erroneus » fre 12 sep 2014 00:10

Level 70 i Diablo 3: ROS med en Demon Hunter.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » tirs 16 sep 2014 21:12

Jeg havde i dag besøg af Torben til en god gang Robinson Crusoe: Adventures on the Cursed Island.

Ingen af os havde spillet før, og det var egentligt meningen, at jeg ville sætte mig godt ind i reglerne inden vi gik i gang.

Desværre kom der et par 13 timers-vagter og min egen fødselsdag i vejen for det. Robinson Crusoe som spil, ser ret omstændigt ud, og der er massere af komponenter, så jeg var lige ved at kyllinge ud og foreslå at spille noget andet.

Vi besluttede os dog for i sidste ende at spille det alligevel - dog med næsen begravet i regelbogen den første halvdel af spillet. Som så meget andet, så er Robinson Crusoe ikke så svært, når man først får det lært, så efter et par ture var vi godt igang.

Og det var jeg glad for, for Robinson Crusoe er FUCKING EPISK!! Idag var hands down en af mine allerbedste brætspilsoplevelser

Sceneriet var, at Torben´s og Min båd sank i et uvejr, og så skal vi overleve alene på denne (tilsyneladende) øde ø, alt imens vi samler brænde sammen til at bygge et kæmpe bål til at antænde i tilfælde af, at, der kommer en båd sejlende forbi.

Det er svært at forklare spillet og samtidigt få det til at lyde fedt - men nøj, Torben og jeg var godt underholdt. Der er altså utroligt meget, der kan gå galt når man skal overleve på en øde forbandet ø. Vi skal både samle mad, finde ly for stormvejr, tegne kort over øen, finde ild, så vi kan antænde bålet, passe på vilde dyr, sørge for at holde moralen i lejren oppe, og så videre og så videre.

F. eks var jeg ude for at samle mad, og så lige pludseligt springer der er en giftig slange frem fra et træ og bider mig lige i ansigtet, så jeg er nødt til at finde en modgift inden for et ukendt antal ture. Flavor teksten på mange af kortene var også gode. F. eks et event-kort, hvor din ged dør, har en tekst, der vist gik noget i retningen af "The goat was sick... So now you are too."

Spillet var meget dynamisk, og rent tematisk var det fantastisk og alle eventsne passer perfekt sammen - og når det samtidigt kombineres med, at jeg spiller med en person som Torben, hvor... altså vi er "gode" til at se de samme små sjove ting i brætspil, og når vi så samtidigt rollespiller lidt inde i selve spillet - altså lever os inde i det - så morer vi os gevaldigt.

Alt det her var bare første scenerie. Glæder mig meget til, når vi får prøvet næste scenerie.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf BenjaminK » tirs 16 sep 2014 21:43

Fedt Senzai, har selv gået og luret mig spillet et stykke tid. Hvor bestiller du brætspil fra? Har selv kun luret Hyggeonkel..
BenjaminK
Niveau 2
 
Indlæg: 130


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » tirs 16 sep 2014 21:55

Brætspil er en af de få ting, hvor det ikke er nemmere/billigere at bestille fra udlandet.

Jeg bruger primært http://www.snydepels.dk. På trods af et fjollet navn, så synes jeg, at de er super. Gode priser og hurtig levering.
Jeg køber også en gang imellem i fysiske butikker som Fantask og Faraos Cigarer. Mest Faraos Cigarer, da jeg har spillet meget Magic Kort derinde.


Ellers har jeg også brugt hyggeonkel.dk og Boardgamer.dk

http://www.shopitop.dk har jeg også brugt.

Så er der kelz0r.dk. Dem har jeg et meget anstrengt forhold til. De opdaterer sjældent deres styk-regnskab på deres hjemmeside, så langt de fleste gange, jeg bestiller er der problemer med ordren. Der er bare lige det, at de er billige på sleeves - og lige når det kommer til sleeves er jeg psykisk syg (miljø-skadet fra alle mine år som Magic-spiller tror jeg), så jeg sleever ALT! - og jeg hader penny-sleeves, så på trods af, at jeg synes at kelz0r ikke er så gode, som bruger jeg dem stadig fordi, at de plejer at være billige på sleeves.

Der er også en butik, der hedder Gunzone.dk, men dem kender jeg ikke rigtigt.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » tors 25 sep 2014 22:09

Matias, Alex, Jesper og Jeg var mødt op til en gang torsdags-spil! :D

Vi lagde ud med en enkel gang. Munchkin. Jesper og Matias spurtede afsted mod målstregen lige fra start af, mens Alex og jeg sad og trak ingenting... Men så døde jeg.... og så sad jeg lige pludseligt med hele verden både på hånden og på bordet, hvorefter jeg kæmpede mig op på siden af Jesper,der kun var få levels fra level 10.

Matias mistede lidt momentum, mens Alex fik lidt. Spillet endte med mumlemumleatmumlejespermumlevandt. Haha, og så var det alt for sjovt, at Jesper sad iført en E-Mail hele spillet igennem! :D

Så tog vi tog vi to spil Sentinels. Matias spillede Tempest, Alex havde Quicksilver, mens Jesper og Jeg - obviously - spillede henholdsvis Unity og Mr. Fixer.

Først spil var mod Grand Warlord Voss, hvor vi fik læsterlige klø. Så prøvede vi en mod Gloomweaver, som vi vandt! :D

Alex spillede en rigtig god Quicksilver, som viste sig at være en monstersej figur! Sådan helt fighting game agtig med både comboer og finishers :D. Matias og Tempest var bunkers som sædvanlig. True Mr. Fixer style sad jeg bare og kiggede på, mens Jesper kunne lave robotter ud mit værktøj, så vi havde nogle HP-Targets vi kunne stå lidt igen med.

Jeg synes, at det var en sjov aften, og glæder mig allerede til næste gang! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » fre 26 sep 2014 22:20

Jeg havde besøg af Mette her til aften til en god omgang Summoner Wars. Vi spillede tre spil.

I spil 1 var det hendes Mountain Vargath mod mine Deep Dwarves. Jeg forsøgte at holde kampen på hendes banehalvdel, men Mette spillede et par rigtige gode Greater Commands, og slog tilbage. Det var dog ikke helt nok, og Mette så sig nødt til at mure Sunderveed inde, men jeg fik heldigvis trukket min Champion (Kan ikke huske navnet på ham), og fik teleporteret den ene mur væk, så jeg kunne komme ind og ramme ramt på hendes Summoner. En tæt kamp, hvor Mette ligeså godt kunne havde vundet, hvis terningerne havde været på hendes side.

Spil 2 var det Mettes Føniks Elvere mod mine Tundra Orker.

Jeg elsker Tundra-Orkerne, men jeg har stadig ikke helt styr på, hvad min gameplan egentligt er med dem. Men altså. Jeg spiller Brætspil som jeg spiller Video-spil, så jeg sagde bare YOLO!, og tonsede frem med min Summoner, byggede en masse Is-murer, hvorefter jeg spillede Glacial Shift for at køre hendes elvere over med mine Ice Walls. Det er normalt farligt, at Yolo´e mod Føniks Elvere, men det lykkedes mig at hive en sejr relativt hurtigt. Sådan er det meget mod Føniks Elverne. Hvis man stormer dem, så er det alt eller intet.

Spil 3 var Episk!

Mette spillede Guild Dwarves, mens jeg valgte Cave Goblins!

Jeg var på Yolo-planen igen. - Obviously, når jeg kører Hulegobliner! :D -. Jeg spurtede hen over stepperne, og det gik egentligt rigtigt godt lige indtil Mette fik rejst to solide murer!
WHATEVS!" Sagde jeg, og fandt et hul, jeg og forsøgte at løbe igennem - men det var kun indtil Mette sagde "THOU SHALT NOT PASS!", og placerede en Dwarven Defender midt i det hele, som jeg ikke kunne komme forbi.

TRE ture, stod mine Gobliner og huggede i ham, før han gik i gulvet. Det gav Mette tid nok til at Summone hendes helt, Croq. Croq er også kendt som the huma...øhh.. the Dwarven Wrecking Ball, og han smadrede igennem både hendes egne Dværge, mine Murer og Gobliner, og mit THE EATER Monster, og så var jeg game over.. .Awesome! :D

Jeg elsker et godt spil bræt. Især, når det er i så godt selskab, som det var her til aften. :-D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » søn 28 sep 2014 21:43

Det er jo madness!

Tre dages brætspil på en uge!

I dag havde vi besøg af Jonezy fra GermanGames.dk til en god gang Summoner Wars.

Jeg synes altid, at det er spændende, når man får besøg af personer, man ikke har mødt før og Jonezy viste sig at være en rigtigt fin fyr! :D

Jeg vil ikke skrive et Write-up for det har Jon allerede gjort på GermanGames. Tilgengæld tillader jeg mig at kopi-paste det ind her! :D

"Længe leve germangames.dk!! I forbindelse med en derailed tråd kom jeg i snak med Da Senzai omkring at få spillet noget Summoner Wars.

Det endte så med at blive i dag og Da Senzai viste sig at være en flink fyr, som hedder Kasper og han havde lokket et par kammerater til, så vi var fire mænd til en lille SW turnering.

De 3 andre spillede med nogle af de såkaldte second summoners, så jeg kendte slet ikke deres decks. Det betød så mindre for min flok af lumske og sniger-morderiske Sand Goblins, som lykkedes med at få snigmyrdet først Mad Sirian fra Fallen Kingdom, så Torgan en Tundra Orc summoner og til sidst Samuel Farthen fra Vanguards. I alle tre spil udnyttede jeg enhver chance for pot shots på modstanderens summoner og strategien holdt vand, da alle mine modstandere spillede ret aggressivt. Mod Fallen Kingdom var jeg heldig med at modstanderens summoner skadede sig selv for forskellige fordele, hvilket gav en åbning. Mod Tundra Orcs udnyttede jeg et Mirage event til at flytte mine mure og summone Kreep til et afgørende dødstød, lige da der var dømt total istid på mine bane halvdel. Mod Vanguards kom modstanderens summoner lidt for langt frem pga. sin abilty til at beskytte sine commons og det udnyttede jeg til en masse pot shots, som gav min champion Biter mulighed for et dødstød som han iskoldt udnyttede.

Vi nåede et fjerde spil inden Jesper måtte forlade os og her var jeg den nye Jungle Elves summoner mod de nye Guild Dwarves. Jeg fortsatte sniger morder stilen og et par modstandsdygtige næsehorn gjorde kort proces mod Bolvi tårnbygger, dværgenes summoner.

SW er sgu fedt og sjovt samtidigt med at alle faktioner er interessante på hver deres måde. Det er klart et spil, som jeg bør få på bordet oftere for jeg er altid super underholdt med gode taktiske beslutninger og giftige komboer, og så spiller det endda ret hurtigt (ihvertfald når man spiller sniger morder stilen).

SW blev lagt væk, da Jesper gik og Sentinels of the Multiverse blev fundet frem. Jeg var Expatriette, Kasper var Mr. Fixer og Torben tog The Naturalist. Vi kæmpede mod El Capitan i Western miljøet og hold da op en røvfuld vi fik af tids piraterne. Min Expatriette blev hurtigt skudt i stykker og ikke lang tid efter blev Mr. Fixer så pløkket i stykker inden The Naturalist kæmpede en lang og forgæves kamp mod overmagten. Altid fornøjeligt med SoTM, også selvom man få prygl!

Hyggelig eftermiddag i Vanløse. :) "

Fra http://www.germangames.dk/forum/viewtop ... =45#p72854
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » søn 28 sep 2014 22:12

Okay, her kommer "Turneringen" fra mit Point of View.

Jeg spillede Torgan, Tundra Orkernes anden Summoner, og jeg havde valgt at bruge en strategi, der hedder "STOP FOR NOTHING!", hvor jeg tonser frem med dices a´blazing og tæsker på modstanderens figurer indtil han giver op! :D

Step 1. Løb frem med Torgan, tank et par hits, og lav et par Is-mure.
Step 2. Smid Ice Armor på Berserkerne,og start en Slug-fest med modstanderens commons.
Step 3. - DET ER SÅ HER; AT DET BLIVER AWESOME!. Der skulle gerne stå, et par fjendtlige common units, i nærheden af Torgan, som forsøger at få ramt på ham. Så nu spiller vi Glacial Shifts, så vi kan køre modstanderen´s units over med vores Ice Walls´s samtidigt med, at der gerne skulle havne nogle Ice Walls på modstanderens bane-halvdel, så vi kan brække Tundra-Orker udover modstanderens bane-halvdel, og derved få ramt på hans Summoner.

I kamp 1 mødte jeg Jesper´s Vangards, hvor det lykkedes mig at outslugge hans figurer. Samuel - Vangards Summoner - har en evne, der hedder, at alle de venligtsindede Commons, der er adjacent to ham, kun kan blive ramt på 4 eller over. Der er bare lige det, at mine Tundra Orker´s Berserkere har en evne, der hedder "Reckless", hvilket betyder, at de kun rammer modstanderen på 4 eller over. Derfor gjorde Jespers summoners evne ikke den store forskel, og jeg kunne derfor slippe afsted med planen op at tæve løs med berserkere, hvilket gav mig sejren.

I kamp 2 mødte jeg Jon´s Sand Goblins, det var en utroligt spændende kamp, hvor jeg egentligt følte, at jeg havde meget godt styr på tingene - altså lige indtil, at jeg blev grådig og Summonede min Champion Krom. Jeg løb op til Jon´s Summoner, og kastede min økse efter ham. Når Krom kaster med økser, må han vælge en mur inden for 3 felter, og slå med en terning! På 1-2 går muren i stykker, og på 3-6 skader muren aller unites, der står ved siden af den - dvs. Jon´s Sand Goblin! Jeg ruller obviously min terning....OG DET BLEV EN ETTER (eller også var det 2 :P), og min mur splintres uden at skade nogen som helst! Det betød, at min mur forsvandt, og Jon spillede MIRAGE, for at flytte sin mur, derover, hvor min mur stod, hvorefter, at Jon summonede en Sand Goblin, der løb ned og tog livet af min Torgan... ØV! :D

Kamp 3 var en god kamp mod Torbens Fallen Kingdom. Der var lidt frem og tilbage kamp, men i sidste ende fik jeg sneget en Ice Wall ned ved siden af Torbens Summoner, så jeg kunne fremkalde en Champion, der bankede ham! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » søn 12 okt 2014 22:06

Jeg var til Viking-Con i Tårnby i fredags sammen med min kammerat, der var taget hele vejen fra Odense for at være med.

Vi stillede begge to op i Smash-Up turneringen, der blev afholdt klokken 00.00! (Sygt tidspunkt, når man som jeg (og garanteret også nogle af de andre, har været oppe siden 06.00 for at tage på arbejde)

Jeg var meget spændt på, at se, hvordan det ville gå, da jeg længe ikke har kunnet finde ud af, hvad jeg egentligt synes om spillet. Ideen og konceptet er helt vildt fedt, men spillet har føltes lidt...erhmm..Ubalanceret. Samtidigt med, at jeg jo faktisk ikke har spillet det mere end en 3-4 gange med omkring en måneds mellemrum hver gang, og derfor er stadig er grøn i det.

Smash Up arrangementet viste sig heldigvis at være en meget positiv overraskelse og klart sjovere end, hvad jeg havde forventet. Først og fremmest på grund af stemningen og de mennesker, der var med. Jeg kommer fra en kompetitiv Magic-Baggrund, hvor de fleste modstandere (dog med enkelte undtagelser!) er virkelig dårlige tabere og endnu dårligere vindere, så det var en sand fornøjelse at opleve noget andet! :D

Selve spillet viste dig også, at være ret sjovt, når jeg faktisk satte mig ned og forsøgte at spille det ordenlig og forsøge at vinde, samtidigt med at mine modstandere gjorde samme.

Min kammerat og jeg, mødte ind lidt før, og sad og spillede lidt 1 mod 1 i Smash-up (det egner spillet sig ikke til, man skal helst være 3 eller 4 spillere). Men de par 1 mod 1 kampe vi fik gav os mulighed for at se lidt på basis-factionerne og få en ide om, hvad de gik ud på. Det tror jeg hjalp os en del, og gjorde Smash-up spillene til turneringen og selve Smash-up spillet lidt sjovere, da det gav os en lidt større forståelse for spillet, som vi ikke rigtigt har fået, når vi begge ellers kun har spillet det meget sporadisk og for det meste kun med non-gamere.

Der var mødt lige over tyve mennesker op til Smash-up, og det var således, at man spillede to kampe (med 3 eller 4 spillere), hvorefter de fire personer med højest samlet pointtal efter to spil mødes i en finale.

Der var ikke rigtigt noget system med henhold til valg af faktioner. I mit første spil sagde jeg. Jeg vil gerne være Tidsrejsende Marsmænd! - og det fik jeg lov til.

Nå, men altså. I spil 1 brugte jeg de første 5-6 ture på at sige Martian Invader, Bounce ham, Go!, hver tur - og så ellers spille en minion her og der for ikke at smide for mange point væk, på baser, der blev scoret. Det var lige før, at jeg skammede mig over min taktik, men det fungerede ret godt, og jeg kom foran. Dog blev jeg for grådig, da jeg øjnede muligheden for at vinde en base, der snart ville blive scoret!

Jeg spillede Invader på den, og kørte en Stasis field (basen kan ikke scores, før det bliver min tur igen). I min næste tur spillede jeg Doctor When, Bouncede min Invader og spillede min Invader, for ekstra point. Jeg synes selv, at det var sejt, men det betød så også, at jeg mistede min Invader. Jeg kunne desværre ikke trække min Invader nummer 2, og de andre spillere indhentet mig hurtigt. Det viste sig i sidste ende at blive tæt spil, hvor de tre (ud af fire) af os alle kunne havde vundet, men det blev ikke mig. Øv.

I spil nummer to blev faktionerne valgt tilfældigt, og jeg endte op med Dinosaur Zombier. Det gik faktisk ret godt for mig. Jeg blev ved med at spille King Rex+ den Action, der giver ham + 4 power, for crazy-burst damage på baserne, hvilket scorede mig en del. Hver gang min King Rex røg i graven, brugte jeg bare zombie-kort på at hive ham op. Jeg kom op på 11-12 point, mens de tre andre spillede var nede på kun 5-6-7 stykker.

Der var en base i spil, der lød "hver gang en af dine minions bliver destroyed her, får du 1 VP". Robot-Marsmænd spillere havde 7 minions på den base, som vi ikke turde gøre noget ved. Han valgte så at Terraforme basen, og lave den om til de base, der lyder "Når denne base scorer får du et point for hver minion på den". Han spiller så en Invader og Scorer basen, så han fik like 8 point for den i en tur, og vandt spillet! NUTS!

Alt i alt, var Smash-Up turneringen en god og sjov oplevelse med godt humør og fede - omend hen ad vejen trætte - mennesker.

Til dem, der ikke kender Smash Up, kan I se det her.

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » man 13 okt 2014 22:16

Jeg fik spillet lidt Sleeping Dogs i går. Jeg er kun ca. 3 timer inde i spillet, men har alligevel dannet mig et førstehåndsindtryk. Jeg er selvfølgelig nødt til at spille lidt flere timer. Indtil videre er jeg dog ikke helt overbevist.
.
Stilmæssigt er spillet helt vildt godt lavet. Omgivelserne er flotte, og animationer er fede - og så er det sjovt, at man kan tage fat i bøllerne og kaste dem ind i alt!

Selve gameplayet virker lidt kedeligt. Indtil videre er det ihvertfald bare gå fra point a til b, og så bank de tosser, der befinder sig der, og så er der lige en biljagt her og der, og så er der også nogle, der skal fanges til fods.

Styringen virker også lidt upræcist. Ihvertfald i forhold til de spil, jeg normalt spiller. Kampene bliver kedelige i længden. Altså, animationerne er seje, og det er fedt, at man kan smaske folks hoveder ind i alt, men når man har set på animationerne, og fjerner dem, så er der ikke meget gods i kampsystemet.

Men altså. Jeg har kun spillet det et par timer, og det kan være, at det bliver federe. Men indtil videre er gameplayet lidt mehh, men det er selvfølgelig også et generelt problem i GTA og andre spil i den genre.
Senest rettet af Da Senzai man 13 okt 2014 22:29, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf MrGlennDK » man 13 okt 2014 22:21

fik gemmenført the evil within :D
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf JanR » man 13 okt 2014 22:52

Da Senzai skrev:Jeg fik spillet lidt Sleeping Dogs i går. Jeg er kun ca. 3 timer inde i spillet, men har alligevel dannet mig et førstehåndsindtryk. Jeg er selvfølgelig nødt til at spille lidt flere timer. Indtil videre er jeg dog ikke helt overbevist.
.
Stilmæssigt er spillet helt vildt godt lavet. Omgivelserne er flotte, og animationer er fede - og så er det sjovt, at man kan tage fat i bøllerne og kaste dem ind i alt!

Selve gameplayet virker lidt kedeligt. Indtil videre er det ihvertfald bare gå fra point a til b, og så bank de tosser, der befinder sig der, og så er der lige en biljagt her og der, og så er der også nogle, der skal fanges til fods.

Styringen virker også lidt upræcist. Ihvertfald i forhold til de spil, jeg normalt spiller. Kampene bliver kedelige i længden. Altså, animationerne er seje, og det er fedt, at man kan smaske folks hoveder ind i alt, men når man har set på animationerne, og fjerner dem, så er der ikke meget gods i kampsystemet.

Men altså. Jeg har kun spillet det et par timer, og det kan være, at det bliver federe. Men indtil videre er gameplayet lidt mehh, men det er selvfølgelig også et generelt problem i GTA og andre spil i den genre.


Jeg syntes også at det var røvsygt, trivielt og ret dårligt lavet.
Det samme med Just Cause 2, som også typisk bliver rost ret meget.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf runni1399 » tirs 14 okt 2014 00:34

Fik klaret Diablo og Mathael i Hardcore mode i dag, nu er næste skridt level 70 i Hardcore.
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron