Forum

Hvad klarede du i dit spil idag:

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Jb » tirs 14 okt 2014 07:52

Sleeping dogs bliver bedre.. Senere lærer man nye kamp teknikker så man selv kan strikke lift combos sammen osv. Men de første par timer kan godt være lidt kedelige. Det er nok samme grund som gør jeg aldrig har spillet mere end 2 timer af Red Dead redemption. GTA. Osv. Generelt open world spil med quest typer Ala kill that. Fetch that
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » tors 16 okt 2014 20:38

Jeg og Buen tog lige et spil Awesomenauts, og efter spillet modtog jeg denne besked: "quit this game u two dumbfucks"

Nå ja, bevares :P.

Havde helt glemt the Joys of online gaming.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf morfar » tors 16 okt 2014 20:55

Da Senzai skrev:Jeg og Buen tog lige et spil Awesomenauts, og efter spillet modtog jeg denne besked: "quit this game u two dumbfucks"

Nå ja, bevares :P.

Havde helt glemt the Joys of online gaming.


Haha, det minder mig om engang jeg skød en japaner ned 3 gange i træk med Stinger. Han fløj jet og var rimeligt hardcore til det.

Det resulterede i en "FUCK YOU! You fucking retard!"

Har nok ødelagt hans streak :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » tors 16 okt 2014 21:19

Jeg begriber ikke, hvad der får folk til at ville besvære sig med at sende sådan en sviner - og slet ikke når vi lige har tabt! Bare vad i det!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » man 27 okt 2014 19:06

Efter længere tids pause var jeg i lørdags inde og slynge lidt pap ved Faraos Cigarers lørdags-modern turnering (det er magic kort)

Jeg havde taget mit Grønne-Blå landdestruction / ramp hybrid-deck med derind.

I kan se decket her: http://www.danskmagic.com/deckbox/index.php?ID=160848

Planen med det deck er, at jeg ødelægger modstanderens lande, mens jeg selv ramper op til en Frost Titan eller kæmpeblæksprutten Lorthos og banker modstanderen med dem.

I første runde møder jeg et Mono-Rødt Burn deck. I spil et bøffer jeg hans lande, og så kan han ikke så meget. I spil to får han mig ned på 6 liv, mens han sidder med 2 Searing Blazes på hånden! Heldigvis, har jeg generet hans manabase så meget, at han ikke har råd til at betale for at skyde mine Frost Titaner, og jeg vinder derfor 2-0

I anden runde møder jeg verdens kedeligste UB Kontrol deck, men jeg får alligevel sneget et sejr hjem på 2-1

I tredje runder møder jeg et ret sejt Mono-Grønt Stompy deck. I spil et bøffer jeg hans lande, og så kan han ikke holde presset kørende, og jeg får smækket en Lorthos på bordet, der vinder spillet. Nogenlunde det samme sker i andet spil, bortset fra, at jeg havde taget Lorthos ud af decket for et par Obstinate Baloths. Jeg vinder 2-0

I fjerde runde møder jeg et Mono-blåt Tron deck, der vinder ved have Urza lande i spil, der kan lave sygt meget mana. Jeg spiller Landdestruction, så jeg tænkte: "hvad tror du selv?" og ødelagde dem. I spil 2 lykkedes det ham at få gang i en Mindslaver og senere end Sundering Titan, men så spillede jeg bare en Acidic Slime og ødelagde den. 2-0 sejr til mig.

I runde fem møder jeg en UR Storm / Pyromancers Ascension spiller - et Match-Up jeg normalt har meget svært ved, da jeg ikke gider spille med Counterspells.
I første spil får jeg spillet nogle exceptionelt gode Acidic Slimes, der både tog røde lande og hans Pyromancers Ascension. Det lykkedes mig sænke min modstander længe nok til, at jeg kunne vinde. Det gjorde jeg ved at gå aggressivt efter hans røde lande, så kan ikke kan spille Manamorphose og desperate ritual. Jeg fik også bouncet den tosse, der går hans spells en mana billigere to gange, og derved sænkede ham lidt. Jeg vandt spil et.

Jeg kommer til at fumle lidt, da vi sideboarder, og min modstander ser, at jeg sidder og overvejer at smide Summoning Trap ind i decket. Det skal han selvfølgelig kommentere ved at belære mig om at "Storm decks spiller altså ikke med med counterspells". Jeg er like, og hvad fucking så? Så meget desto bedre! Rigtige mænd mainphaser deres summoning traps. Når det kommer til kortspil, så følger jeg altså the School of YOLO!;

Hvem husker ikke DMQ´en for ca. 3 år siden, hvor jeg var oppe imod Danmarksmester Thomas Enevoldsen og hans Cawblade? Hvor jeg Mainphasede en Summoning Trap ind i Terastodon og smadrede Jace, The Mindsculptor og to lande, og vandt spillet? (Thomas skrev faktisk en artikel på DanskMagic.com, hvor mit play blev nævnt fordi det var så awesome)

Jeg spiller 8 dyr til 6 mana elller over plus 4 Acidic Slime. Der sgu da ikke noget galt med en tur 4 summoning trap ind i Woodfall Primus eller Frost Titan.

Det var lidt et sidespring. Men altså. I spil to vinder min modstander, og vi skal ud i et afgørende spil tre. Min modstander spiller jo som nævnt Storm - også kendt som SingleplayerMagic - og hver af hans turer tager omtrent 10 minutter, mens mine spilles på 10-20 sekunder. Det bevirker selvfølgelig at vi går i tid og der er 5 ture til spillet er slut. Min modstander spiller en Pyromancer ascension. Jeg river en Woodfall Primus fra toppen af decket i min første ekstra tur, der bøffer hans Ascension. Jeg tæsker min modstander med Primusen og vinder! :D Mine arme flyver op i luften over at havde tæsket hans superkedelige net-deck, og er ikke til at få ned igen! :D

2-1 til mig

I sjette runde møder jeg en UR Tempo/Counter-Burn spiller.
I spil et får han mig ned på 3 i liv, før jeg endeligt får lov til at sticke min Lorthos på bordet. Jeg får angrebet min modstander to gange med blæksprutten, og han er helt låst ned! Troede jeg. For så trækker min modstander en lighting bolt, spiller et land og skyder mig for 3. Øv!

Spil 2 er endnu mere øv. Min modstander har en tur 3 Blood Moon (Der laver alle mine nonbasic lande til Mountains) Hele spillet igennem sidder jeg derfor med 7 røde lande på bordet. Det er lidt uheldigt når jeg spiller Grøn og blå. Jeg taber derfor 0-2.

Alt i alt gik jeg så 5-1 og vandt samlet set hele turneringen. Det betød, at jeg fik sat lidt Prize-Money ind på mit Faraos Cigarer tilgodebevis.

Jeg havde derfor nok til at købe den nyeste Smash-Up udvidelse som jeg manglede! :D, Det jeg egentligt vil med det her indlæg er at fortælle, at jeg har fået den nyeste Smash-Up udvidelse, og det skal vi altså snart til at få spillet! :D!
Senest rettet af Da Senzai man 27 okt 2014 19:32, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf JanR » man 27 okt 2014 19:26

Jeg forstår ikke særlig meget af Magic.

Men det er ret underholdende at læse, så bliv endelig ved med at skrive. :)
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Jb » man 27 okt 2014 20:14

Enig! Jeg spillede selv en del magic for godt 15 år siden og har siden da ikke spillet det fysisk men genoplevet lidt af magien i de digitale spil på ps3.
Og kæresten har enda brugt ligeså mange timer på ps3ern som jeg har selvom hun ingen kendskab havde til magic overhovedet.. Jeg håber de fortsat vil udgive nye spil til ps3 og 4 eller Vita for de er virkelig gode. Måske man skulle se om der var andre card games på platformene
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » man 27 okt 2014 20:32

Jb skrev:Enig! Jeg spillede selv en del magic for godt 15 år siden og har siden da ikke spillet det fysisk men genoplevet lidt af magien i de digitale spil på ps3.


De digitale spil er også virkeligt, virkeligt gode! Især Duels of the Planeswalkers 2013 var genialt. Der var crazy meget variation i 2013 udgaven fordi, at du kunne bygge alle deckene på så mange forskellige måder, samtidigt med at de var kompetitive. Super, super fedt spil. Rigtigt godt lavet.

Det er lidt skræmmende, men jeg har haft min Xbox 360 i 8 år, og det spil jeg har spillet mest er Duels of the Planeswalkers!

http://360voice.gamerdna.com/blog-games ... n%20Senzai

Der er tre af dem på min top 10 over mest spillede xbox spil, og på 12 pladsen kommer det fjerde Dotp spil. Det er lidt sygt faktisk. :P

Jeg oprettede min 360voice bruger et pænt stykke tid efter jeg fik min xbox. Hvis jeg havde haft en bruger fra starten af, så ville DOA4 nok ligge nummer et istedet for ShadowRun :P - men ellers er den vil nogenlunde akkurat listen.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » man 27 okt 2014 20:39

Jb skrev:overhovedet.. Jeg håber de fortsat vil udgive nye spil til ps3 og 4 eller Vita for de er virkelig gode. Måske man skulle se om der var andre card games på platformene


Jeg savner også kort- og brætspil på min PS4´er!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Palsted » tirs 28 okt 2014 16:00

Alien isolation gennemført på den sværeste sværhedsgrad. Det har været en nervepirrende god oplevelse :-)
Evil within here i come :-)
Palsted
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf MikeTheDane327 » tirs 28 okt 2014 18:13

er godt i gang med Lords of the Fallen. rigtig fedt spil
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf MikeTheDane327 » ons 29 okt 2014 15:25

Fik klaret Champion boss i Lords of the fallen.

og her er et pic hvordan min char ser ud forløbigt

Billede
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Jb » ons 29 okt 2014 15:59

:D - ser godt ud, er også misundelig - dog har jeg dark souls 2 pt. :) så kan godt vente lidt endnu med ps4 :p Men Lords of the fallen og Bloobourne skal købes :)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » tors 30 okt 2014 23:59

Torben, Mette, Jesper og mig selv var mødt op til spil idag.

Torben, Jesper og jeg kom lidt tidligere, og tænkte derfor, at det var en oplagt mulighed for at få spillet lidt Smash-up! Vi rullede 8 tilfældige faktioner, og draftede herefter vores decks.

Torben var Tidsrejsende Shapeshifters, Jesper havde Robotic Elder Things, mens jeg selv fik fat på Planter og Innsmouth.
Jesper lagde hurtigt ud med en hel sværm af Robotter, og der gik ikke længe inden Torben havde godt gang i sine Shapeshifters.

Jeg spillede Tonsvis af Locals fra Innsmount, men det fik jeg ikke så meget ud af :P. Det endte med at blive et meget tæt løb mellem Torben og Jesper, og Jesper kom ud af det med en kneben sejre grundet alle de Madness kort, han fik sendt afsted til Torben og Jeg!

Mette dukkede op, og så var det tid til Sentinels of the Multiverse!

Vi spillede mod Grand Warlord Voss, som vi de sidste gange har haft problemer med. Jeg tænkte, at nu når vi var fire helte istedet for 3, så burde det kunne lade sig gøre!

Voss lagde hurtigt ud med to gange Rumskibe, der selvfølgelig fløj så højt på himlen, at hverken Torben´s Quicksilver eller min Fixer kunne nå dem. Heldigvis fik Mette´s Tempest

Torben stillede Quicksilver, Jesper havde Musical Swordsman, Mette gav den gas som Tempest. Vi har efterhånden 40 forskellige spilbare helte, så jeg tænkte, at jeg ville prøve Scholar... altså lige indtil, at vi skulle til at gå i gang, og så endte jeg med Mr. Fixer istedet :P.


Voss lagde hurtigt ud med to gange Rumskibe, der selvfølgelig fløj så højt på himlen, at hverken Torben´s Quicksilver eller min Fixer kunne nå dem. Heldigvis fik Mette´s Tempest og Jesper´s Sværdmand i grønt hurtigt skudt dem ned!

Torben kørte YOLO/Push Your Luck-planen med Quicksilver og fik spillet et hav af seje Combo´er! Tilgengæld døde han også lige med det samme. Jeg fik for en gangs skyld lidt spil ud af Mr. Fixer, og det fungerer rigtigt godt med at tyre dæk-jern i fjæset på de grimme Rumvæsener.

Der gik ikke længe inden Voss´s kort "Forced Deployment" ramte bordet, og turen efter brækkede Voss Rumvæsener udover bordet, og vi tabte - men sjovt var det alligevel! :D

Det er det samme kort vi taber til hvergang, og jeg begynder snart at tro, at hvis vi skal vinde over ham, så er vi nødt til planlægge vores hold-sammensætning istedet for bare at spille, hvad vi vil. Det er dog bare meget sjovere at spille dem, man vil end at power game! :D

Efter vi havde fået hug, tog vi lige et hurtigt spil mod Baron Blade, der godt igang med at bygge endnu en dommedagsmaskine. De klarede vi :).

Efter de to spil Sentinels måtte Torben og Jesper ud af døren, hvorefter Mette og Jeg nappede et spil Summoner Wars.

Mette spillede Torgan´s Tundra Orker, mens jeg selv spillede Sneeks´ Hule Gobliner.

Det var en god kamp med masser af frem og tilbage og flere fremragende Ice Wall´s fra Mette´s side af! Jeg måtte til sidst se mig slået, da Mette så en åbning og fangede min Summoner med hendes Shooter! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf HEADSTAR » lør 01 nov 2014 00:49

Jeg har overlevet trail'n'erro i Alien : Isolation uden at smide kontrolleren efter tv'et.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster