Forum

Dying Light

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Dying Light

Indlægaf Ziem_DK » tors 29 jan 2015 17:55

Kan godt se det er blevet tilgængeligt igen men når jeg prøver at ligge spillet i min kurv får jeg denne besked "Du er ikke berettiget til at købe eller downloade dette indhold" :shock:

Andre end mig der oplever dette? Har måde prøvet på Mobil, Mac og på selve konsollen :(
Ziem_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 70
By: Hundested


Re: Dying Light

Indlægaf Vreki » tors 29 jan 2015 17:58

Forsøger du fra den konto du har købt spillet til?
Hvis man har købt et spil fra US så skal DLC også købes derfra.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Dying Light

Indlægaf Ziem_DK » tors 29 jan 2015 18:18

Vreki skrev:Forsøger du fra den konto du har købt spillet til?
Hvis man har købt et spil fra US så skal DLC også købes derfra.


Jeg kan slet ikke købe spillet :(
og jeg handler aldrig fra US store :)
Ziem_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 70
By: Hundested


Re: Dying Light

Indlægaf Brriixx » fre 30 jan 2015 16:55

Er nogen herinde klar over, om man kan købe Dying Light digital kode på Amazon, i stedet for at købe de koder til ens wallet på sin amerikanske bruger? Jeg tænkte nemlig bare det vil være lidt lettere at købe en digital kode direkte til spillet, såfremt det kan lade sig gøre?
Brriixx
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Aalborg


Re: Dying Light

Indlægaf BizzyVaping » fre 30 jan 2015 18:00

Brriixx skrev:Er nogen herinde klar over, om man kan købe Dying Light digital kode på Amazon, i stedet for at købe de koder til ens wallet på sin amerikanske bruger? Jeg tænkte nemlig bare det vil være lidt lettere at købe en digital kode direkte til spillet, såfremt det kan lade sig gøre?


Det burde der ikke være nogen forskel på.

Køber du en amerikansk kode skal den selvfølgeligt redeemes på en US konto, men det er jo ikke anderledes end med koderne
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Dying Light

Indlægaf Brriixx » fre 30 jan 2015 18:10

BizzyVaping skrev:
Brriixx skrev:Er nogen herinde klar over, om man kan købe Dying Light digital kode på Amazon, i stedet for at købe de koder til ens wallet på sin amerikanske bruger? Jeg tænkte nemlig bare det vil være lidt lettere at købe en digital kode direkte til spillet, såfremt det kan lade sig gøre?


Det burde der ikke være nogen forskel på.

Køber du en amerikansk kode skal den selvfølgeligt redeemes på en US konto, men det er jo ikke anderledes end med koderne


Præcis, var også det samme jeg konkluderede :)
Brriixx
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Aalborg


Re: Dying Light

Indlægaf Krede1972 » fre 30 jan 2015 19:29

Jeg har i hvert fald ingen problemer med at lægge den i kurven...
Mangler blot at trykke "purchase"...
Men springer over da jeg ikke er interesseret i dette spil ;-)

Det er i øvrigt det eneste PS4-spil som kan købes som en direkte digital kode på amazon.com.
Men vi kan da håbe på at der kommer flere spil med direkte koder så man slipper med bøvlet med først at købe en værdi-kode og derefter købe spillet på PSN.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Dying Light

Indlægaf Palsted » lør 31 jan 2015 12:22

Er der nogen som har prøvet co-op? Mindes om at der har været problemer i dead Island at der gik ged i single player delen efter man har spillet med andre.
Håber dette ikke er tilfældet i dying light. Et forrygende spil btw :-)
Palsted
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Dying Light

Indlægaf Morten Rask » lør 31 jan 2015 12:25

Palsted skrev:Er der nogen som har prøvet co-op? Mindes om at der har været problemer i dead Island at der gik ged i single player delen efter man har spillet med andre.
Håber dette ikke er tilfældet i dying light. Et forrygende spil btw :-)

Ingen problemer indtil videre, det spiller godt sammen. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Dying Light

Indlægaf BizzyVaping » lør 31 jan 2015 14:25

Morten Rask skrev:
Palsted skrev:Er der nogen som har prøvet co-op? Mindes om at der har været problemer i dead Island at der gik ged i single player delen efter man har spillet med andre.
Håber dette ikke er tilfældet i dying light. Et forrygende spil btw :-)

Ingen problemer indtil videre, det spiller godt sammen. :-)


Jeg har spillet omkring 6 timers co-op, og har ingen problemer haft.

På både techland eget forum og dyinglightforums er der dog mange der har oplevet problemer med at deres fremskridt i singleplayer pludseligt har været væk efter at have spillet co-op kan jeg se.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Dying Light

Indlægaf MikeTheDane327 » søn 08 feb 2015 12:29

Andre der syntes NG+ var lidt "skjult" ?
Det var kun fordi en inde på Techlands off forum skrev hvordan man kom derind, jeg fandt det
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Dying Light

Indlægaf BizzyVaping » søn 08 feb 2015 13:05

BizzyVaping skrev:
Morten Rask skrev:
Palsted skrev:Er der nogen som har prøvet co-op? Mindes om at der har været problemer i dead Island at der gik ged i single player delen efter man har spillet med andre.
Håber dette ikke er tilfældet i dying light. Et forrygende spil btw :-)

Ingen problemer indtil videre, det spiller godt sammen. :-)


Jeg har spillet omkring 6 timers co-op, og har ingen problemer haft.

På både techland eget forum og dyinglightforums er der dog mange der har oplevet problemer med at deres fremskridt i singleplayer pludseligt har været væk efter at have spillet co-op kan jeg se.


Jeg kan lige update min post med at jeg nu er løbet ind i den glitch og har mistet hele mit inventory + alle skills efter at jeg var næsten ved top level :( (Campaign og de fleste sidequests var gennemført og de 3 skill træer var alle 3-4 levels fra at være fyldt)

Det skete dog ikke pga co-op, men efter et spil i singleplayer (Efter hvad jeg har kunne læse mig til skulle det kunne ske, hvis man quitter for hurtigt efter at have sovet i spillet)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Dying Light

Indlægaf BizzyVaping » søn 08 feb 2015 13:08

MikeTheDane327 skrev:Andre der syntes NG+ var lidt "skjult" ?
Det var kun fordi en inde på Techlands off forum skrev hvordan man kom derind, jeg fandt det


Ja jeg fandt det også kun ved en ren tilfældighed efter mit spil glitchede.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Dying Light

Indlægaf morfar » søn 08 feb 2015 13:14

Hvordan starter man ng+?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Dying Light

Indlægaf MikeTheDane327 » søn 08 feb 2015 13:30

morfar skrev:Hvordan starter man ng+?


du vælger new campaign og derefter vælger du Advanced menuen som er firkant på PS4 og X på xbone hvis jeg ikke tager fejl...
Det fungere lidt som Dark Souls 2 hvor fjender bliver en anelse stærkere og du beholder self dine stats og våben
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster

cron