Forum

Oversete spil - Denne generation

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Oversete spil - Denne generation

Indlægaf morfar » ons 21 aug 2013 12:48

Abildtrup skrev:GTA IV
Mage til l..t skal man lede længe efter.
5'eren ser lovende ud dog. Men IV er crap...


GTAIV er vist ikke ligefrem et overset spil?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Oversete spil - Denne generation

Indlægaf Abildtrup » ons 21 aug 2013 12:49

Nah - læste sgu forkert ;o)

(Lille ups!)
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Oversete spil - Denne generation

Indlægaf wMikkel » ons 22 jan 2014 23:01

Devil May Cry.

Jeg fik gennemført det for nyligt og det virker til titlen er gået under radaren.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Oversete spil - Denne generation

Indlægaf Jb » ons 22 jan 2014 23:42

Lollipop chainsaw og Dynasty Warriors 7 får en note herfra :-)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Oversete spil - Denne generation

Indlægaf spinningplates » man 17 feb 2014 23:35

Katamari Forever og Vanquish

Førstnævnte fik kritik for at genbruge gamle baner, men jeg havde ikke spillet de gamle Katamari-spil, så Forever var næsten perfekt. Rigtig sjovt og anderledes spil.

Vanquish fik kritik for at være for kort, men det var så konsistent sjovt at jeg genspillede det meste af spillet på andre sværhedsgrader, og var totalt optaget af at jage trofæer.
spinningplates
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Kbh


Re: Oversete spil - Denne generation

Indlægaf Trekamp » tirs 18 feb 2014 01:00

Ved heller ikke hvor overset det er, men jeg har i hvert fald ikke opdaget nogen som talte varmt om det - Xcom Enemy Unknown er dælme fedt! Jeg har spillet alle de gamle spil, og har sprunget denne titel over i lang tid, fordi jeg troede det ville være skidt på konsol, men uha det er godt!
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Oversete spil - Denne generation

Indlægaf Proxzyn » tirs 18 feb 2014 08:19

Et spil som Xcom der har vundet GotY et par steder, og generelt været meget populært hos brugere og anmeldere, kan vidst ikke helt være overset :P
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Oversete spil - Denne generation

Indlægaf spinningplates » lør 25 okt 2014 01:17

Puppeteer fra 2013 er et klasse-spil. Hvis man sidder inde med en PS3 der 'savner frisk føde', så er det bare super lækkert. Det er lavet af Sonys japanske udviklere men instrueret af en Amerikaner som har sørget for vestlige visuelle temaer og referencer. Det er en nostalgisk oplevelse ift underholdning generelt, fordi man kommer forbi cowboy-tema, vinter-tema etc etc, det hele lagt ovenpå et super platforms-eventyr med masser af skæve 'Japanske' idéer som aldrig var sluppet igennem f.eks. EAs pop-filter. For alle gamere som bare vil opmuntres af et skørt og skamløst eventyr, eller leder efter en gaveidé til familiens yngre mennesker, så er det et 9/10 spil, og kriminelt overset af masserne.
spinningplates
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Kbh


Re: Oversete spil - Denne generation

Indlægaf Rytteren » lør 25 okt 2014 09:37

Puppeteer er et af de spil, sammen med Rain, jeg håber for en opdateret udgave til ps4. Af samme dur vi har set Journey, the unfinished Swan, escape plan, sound snaps, dead nation osv. Har fået
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Oversete spil - Denne generation

Indlægaf Michelve » lør 25 okt 2014 10:07

Denne generation.....snakker vi så ikke om ps4/xboxone/WIIU nu ;)
Michelve
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: Oversete spil - Denne generation

Indlægaf tue69 » lør 25 okt 2014 10:22

I denne generation (PS4) vil jeg gerne slå (endnu et) slag for Outlast. Det var sindssygt godt!
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Oversete spil - Denne generation

Indlægaf propagandapanda » lør 25 okt 2014 10:39

Kane & Lynch 2: Dog Days

Har fået ringe anmeldelser, som nok har fået mange til at styre udenom. Det er virkelig en skam, for det ER et fantastisk spil.
propagandapanda
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Re: Oversete spil - Denne generation

Indlægaf Rytteren » lør 25 okt 2014 10:48

Michelve skrev:Denne generation.....snakker vi så ikke om ps4/xboxone/WIIU nu ;)


Trådens titler bør selvfølgelig ændres, da der nu er kommet nye maskiner. Titler var fin da tråden blev oprettet, Men det ændre ikke på relevansen af emnet
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Oversete spil - Denne generation

Indlægaf Erroneus » lør 25 okt 2014 10:56

Knack. Her er et spil, hvor jeg ikke forstår at det fik så meget hug. Nej det var ikke perfekt, men jeg hyggede mig med det og syntes det klassiske platform / action stil, som det tilbød var rigtigt sjovt.

Transistor. Helt igennem et fantastisk spil, med et unikt kamp system, en glimrende RPG del og et fænomenalt soundtrack.

Sportsfriends. En super sjov blanding af lokal co-op spil, som kan anbefales at prøve hvis man har vennerne på besøg.

Child of Light. En flot platform turbaseret RPG fra Ubisoft, der måske var lidt for let, men var gennemført i historie, grafisk stil og gameplay hele vejen igennem.

Warframe, Et tredie-persons skydespil som er free2play, men det har enormt meget indhold, bliver ofte opdateret og man kan spille det rigtigt meget uden at ligge en krone og når man endelig gør, så får man noget for pengene.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster