Forum

Call of Duty: Ghosts

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Call of Duty: Ghosts

Indlægaf Sethos » søn 20 apr 2014 17:51

Eneste tip er at finde dit foretrukken setup hurtigt. Find din spillestil og byg perks / killstreaks op efter det samt hvilken våben du skal bruge. Forskellen mellem et setup skræddersyet til din spillestil og "bare vælg noget der ser sjovt ud" kan være potentiel stor.

Plus hold dig til en type våben gennem en kamp, SMGs, ARs osv. fordi der er sensitivitet forskel mellem dem og konstant at skulle skifte kan bare have en negativ effekt.

Mht. våben er det selvfølgelig ekstremt individuelt og jeg kender ikke din spillestil.

Men Assault Rifles er Honey Badger m. grip og enten et scope eller armor piercing ( Syntes faktisk ikke den behøver scope og vælger AP i stedet ).

Remington R5 er også et våben du vil se rigtig, rigtig mange bruge. Den har minimal rekyl og er en rigtig stabil platform med et godt damage output.

Til SMGer vil jeg bestemt forslå Vector med et grip og så et secondary baseret på din stil. Muzzle Break hvis du gerne vil have lidt mere range eller måske AP igen. ( Du kan selvfølgelig også vælge en Silencer, har dog bare fundet ud af jeg ikke er stor fan ).

MTAR-X er åbenbart også en fan-favorit blandt de tunge drenge men syntes ikke den er så fantastisk. Et forsøg værd.

Mht. Perks er Dead Silence og Amplify en fast del af alle min setups - Det har reddet min røv flere gange. Min TDM klassere har typisk også Scavenger da man tit løber tør for ammunition og jeg gider ikke den kontrast med at samle andres våben op og deres skod våben builds.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Call of Duty: Ghosts

Indlægaf Sethos » ons 23 apr 2014 14:22

Nå, nu har jeg i samarbejde med Blauwy fundet frem til at Tracker Sight, især i Search & Destroy er måske noget af det meste geniale og decideret platte jeg længe har været ude for. Har altid undret mig over hvorfor så mange brugte det men hold da op, nu jeg kan se hvorfor.

De kills jeg har fået, de folk jeg har spottet som jeg aldrig normalt ville se med dette scope er fuldstændig åndssvagt. Man skal selvfølgelig ikke bare bruge det som et normalt snapshot scope men som en måde at scanne miljøet på, konstant have det oppe foran ansigtet som man bevæger sig rundt.

Folk der ligger i græsset, lige at se et lille stykke gult gennem et træværk, det ser endda gennem røg hvilket er helt hen i vejret. Hold op det scope er ikke særlig gennemtænkt, balance mæssigt. Det kan endda laves om til et ironsight ala Ripperens scope.

Det er nu blevet fast inventar på alle mine builds.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Call of Duty: Ghosts

Indlægaf Blauwy » ons 23 apr 2014 15:01

Helt enig med Sethos. Jeg synes det er ekstremt noob venligt og plat, men man er efterhånden nødt til at bruge det for, forfanden det er effektivt i SnD. Det er så vigtigt at finde folk før de finder en, og der hjælper tracker sightet helt vildt.

Det er så cheap at bruge, men alle andre gør det fordi det er så nemt at bruge. Det er bare så cheap at den markerer en mand, når man kun kan se toppen af hans røv eller løbet på hans våben. Ting man normalt ikke ville reagere på, bliver bare lyst op på 100m afstand.

Jeg bruger det dog kun i SnD, da jeg foretrækker det simple Red dot i DOM og TDM.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Call of Duty: Ghosts

Indlægaf tue69 » ons 23 apr 2014 18:20

Sethos skrev:Folk der ligger i græsset, lige at se et lille stykke gult gennem et træværk, det ser endda gennem røg hvilket er helt hen i vejret. Hold op det scope er ikke særlig gennemtænkt, balance mæssigt. Det kan endda laves om til et ironsight ala Ripperens scope.


Hvad mener du med at det kan laves om til et ironsight mate?

EDIT: Arh er med. Lame
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Call of Duty: Ghosts

Indlægaf Cena » lør 26 apr 2014 13:38

Det her spil er simpelthen blevet smadret fuldstændig den sidste måned. Der er i nogle kampe så mange framedrops at man er 1 sek bagefter. Hitdetection er blevet så ringe at så snart folk strafer tæller ens skud overhovedet ikke. Det kørte perfekt ved release men jeg overvejer virkelig snart at sælge det. Det er overhovedet ikke sjovt at spille mere fordi der er problemer i 2/3 af kampene. Fucking lort mand!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty: Ghosts

Indlægaf Sethos » lør 26 apr 2014 19:38

Ville lige prøve at lave et sammenkog af min sidste S&D kamp, hvor jeg gik 14 - 1.

https://www.youtube.com/watch?v=cbsy6Bn8Y9s

Man kan nok ikke umiddelbart se det i overstående, men hold op der er kommet helt åndsvagt mange framedrops. Faktisk til et punkt hvor jeg syntes det forstyrre selve gameplay mere end bare et lille irritations moment.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Call of Duty: Ghosts

Indlægaf Cena » lør 26 apr 2014 23:44

Jeg er nødt til at lægge spillet på hylden for en tid. Ting der er nødt til at blive fixed ASAP:

- Framedrops skal væk. Man kan ikke spille en kamp uden konstante framedrops
- Matchmaking skal fixes. Både når man spiller selv, men især når man er i party
- Med 15000+ spillere hvorfor skal jeg så havne i samme lobby HELE tiden!? Jeg kunne forstå hvis det så kørte godt, men det gør det jo ikke!
- Tilbage med Mercenary TDM. Er træt af konstant at løbe ind i klaner og komme på hold 5 som ikke magter spillet

Jeg har prøvet af flere gange i dag men det er konstant det samme lort hele tiden. Jeg er simpelthen så træt af det her forpulede lortespil!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty: Ghosts

Indlægaf Blauwy » tirs 29 apr 2014 11:38

Jeg har lavet mig en lille montage som jeg kalder.. My 1st..Crappy montage. Bum.

Slutresultatet blev ok for min første gang med at lege med transitions og at synce musikken nogenlunde. Jeg ved ikke helt hvorfor kvaliteten er lidt grumset, det er ellers renderet ud i 1080p som jeg plejer. Nå men kritik og feedback modtages gerne, så jeg ved hvad jeg kan rette eller bare helt lade være med at lave en 2'er :mrgreen:

Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Call of Duty: Ghosts

Indlægaf Sethos » tirs 29 apr 2014 11:41

Lækkert første forsøg med Sony Vegas flotte fyr, skal du bare lære alle funktionerne så kan du lave en masse fede sekvenser.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Call of Duty: Ghosts

Indlægaf 5tranqer » tirs 29 apr 2014 17:36

Ny update (3.10.93.1)

Weapon Balance
MTAR-X: Reduced head-shot damage multiplier.

eSports
Restrict DLC weapons for clan v clan & esports mode.

Anti-Cheat
Fixes dock exploit area in Whiteout.
Fixed map exploit on Freight so deployable boxes no longer stick to the gate.
Fixed map exploit on Warhawk so deployables no longer stick to the fence.
Overall anti-cheat improvements.

Additional Fixes
Adjusted Domination spawn logic to make it less likely for defenders to spawn near a flag if it is being captured.
Fix for 4096 error.
Fix for wiretap perk to work properly in Hardcore modes.
Fixed issue that classified non-sliding kills as sliding kills if the user died mid-slide.
Fix to default killstreak highlight to last one selected.
Fixed issue that allowed the user to navigate menus while accepting a clan invite.
Fixed flare audio after player leaves helo gunner.
Fixed hardcore audio alias for kill confirmed.
Added proper friendly alias for blitz friendly scoring.
Fix to properly show a popup dialog if a user tries to join on someone from the recently met player list that is a blocked user.
Added killcam for Night Owl deaths.
Fixed character scene offset causing misalignment of some characters.

New Features
“Chaos Mode” for Extinction.

Extinction
Stability and performance improvements.
Fixed challenges that were providing more than one skill point.
Casual mode does not write to leaderboards.
Fixed issue where player models could appear stuck when taking large amounts of damage at once.
Improvements to drill placement logic.
Armor is now invulnerable when the Tank Class skill is active.

Nightfall
Late joining, spectating and players in Last Stand will now be teleported to the final Breeder fight if triggered without them.
Fixed case where players could prevent the Breeder from spawning on Nightfall.

Mayday
Improved alien navigation and pathing.
Improved wall and ceiling navigation for aliens.
Updated Kraken smash and cool down logic.
Fixed ingredient issue where some combinations prevented creation.
Fixed cases where players could not turn a Rhino into a pet when using a Relic.
Improvements to clipping to prevent players from getting to undesirable locations.
Improvements to the Tesla Traps behavior.
Improved clipping to prevent players from placing the drill in undesirable locations.
MAAWS stability and tracking improvements.
Drill cannot be removed from the Drillbot after being placed.
Replaced the Drill waypoint icon after completing the defend from afar sequence.
Late joining, spectating players and players in Last Stand will now be teleported to the Kraken fight if triggered without them.
Improvements to pillage locations.
Deployed items in the lower portion of the ship are removed allowing for new item placement on the top deck of Mayday.
Friendly Seeder Turrets no longer prevent the gas sequence from triggering.
Intel audio snippets now play in game after being collected.
EMP effect from the Kraken no longer impacts skill point menu access.
Fixed crafting scoring exploit where players would mistakenly receive funds when canceling crafting.
5tranqer
 


Re: Call of Duty: Ghosts

Indlægaf kraftonia » tirs 29 apr 2014 19:36

Ghosts sælges:

Har ikke spillet det selv, men blev købt ind til min gl. bonus-søn som besøger mig med måneders mellemrum. Han har spillet det nogle gange (til soldier level 9-10 stk. så ikke meget brugt). Det falder IKKE i hans smag, trods han er COD fan af tidligere udgivelser. Jeg selv får det ikke brugt, da jeg er BF-mand :)

Så for det rette bud kan et næsten ubrugt og absolut MINT stand Ghosts handles.

Byd, hvis det har interesse! Send PB.
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Re: Call of Duty: Ghosts

Indlægaf Sethos » tirs 29 apr 2014 19:44

Hvad FANDEN er det der sker her til aften, har de fjernet bullet penetration fuldstændig? Nu har jeg spillet med min IA-2 et stykke tid og har lært den at kende, virkelig solidt våben. Men pludselig her til aften vil den ikke skyde igennem en skid. Jeg dør kraftedme til højre og venstre fordi jeg ikke får mine kills. Små tynde pis vægge, træ vægge, INTET! ikke så meget som et hitmarker.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Call of Duty: Ghosts

Indlægaf Blauwy » tirs 29 apr 2014 20:33

kraftonia skrev:Ghosts sælges:

Har ikke spillet det selv, men blev købt ind til min gl. bonus-søn som besøger mig med måneders mellemrum. Han har spillet det nogle gange (til soldier level 9-10 stk. så ikke meget brugt). Det falder IKKE i hans smag, trods han er COD fan af tidligere udgivelser. Jeg selv får det ikke brugt, da jeg er BF-mand :)

Så for det rette bud kan et næsten ubrugt og absolut MINT stand Ghosts handles.

Byd, hvis det har interesse! Send PB.


Du får nok mere ud af at oprette en tråd her:
viewforum.php?f=15 :)
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Call of Duty: Ghosts

Indlægaf xXEdinusXx » ons 30 apr 2014 10:50

Efter updaten igår , så vil jeg lige sige at framedrops oplevelser var på det absolut minimale hvis ikke ingen efter 4 timer spilletid :D
Billede
xXEdinusXx
Niveau 2
 
Indlæg: 126

Brugeravatar

Re: Call of Duty: Ghosts

Indlægaf Blauwy » ons 30 apr 2014 13:01

Det var da spøjst da de ikke har rettet noget med performance ifølge patchnotes, og jeg kan ikke mærke nogen tydelig forskel. Spillede 3-4 timer i går og havde framedrops i samtlige kampe, nogle af dem fra 1. sekund kampen startede.

Men når de ikke engang vil anerkende problemet og aldrig svarer på folks henvendelser omkring det, kan man da håbe de retter i smug. Jeg tager et par kampe om lidt og vil se om jeg kan mærke en forbedring fra igår.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron