Forum

Alien: Isolation.

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Alien: Isolation.

Indlægaf Krede1972 » man 27 okt 2014 22:32

Jeg medgiver at bevægelserne i cutscenes kunne være bedre, men det er ikke værre end at det er til at leve med.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf HEADSTAR » tirs 28 okt 2014 11:23

Men burde man ikke spille de to omgange dlc inden Isolation startes?
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf Krede1972 » tirs 28 okt 2014 16:09

HEADSTAR skrev:Men burde man ikke spille de to omgange dlc inden Isolation startes?


Kender kun indholdet af den ene omgang DLC som er en selvstændig historie i samme univers.

Tror ikke at det betyder så meget hvornår man kigger på DLC. Normalt så er DLC jo noget som kommer efter det oprindelige spil er udkommet.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf HEADSTAR » tors 30 okt 2014 13:26

Kronologisk set virker det forkert at spille Isolations først, da det første dlc jo ligner hvad der sker op til at Ripley springen Nostromo i luften og det er jo hvad det sidste dlc handler om.

Når jeg spiller Alien : Isolation bliver jeg heletiden mindet om hvor meget det ligner det Alien som på bånd, blev udgivet til c64 i fordums tid :)
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf Krede1972 » fre 31 okt 2014 04:55

Mener stadigt ikke at det har nogen betydning selv om DLC-indholdet historiemæssigt og tidsmæssigt sker før begivenhederne i Alien: Isolation.

Det svarer jo blot til at man i slutningen af en film bliver vist et flashback som forklarer hvad der gik forud for det meste af den film man er i færd med at se. Det ser jeg ingen problemer i.

Desuden vil jeg tro at de fleste kender Alien-universet og er klar over filmenes handling inden de køber og spiller spillet. Selv hvis de ikke gør, så er de fleste mennesker i vores moderne tid i stand til at navigere i og forstå både film og spil der handlingsmæssigt springer både frem og tilbage i tid og begivenheder...

Folk i vores moderne samfund bliver jo heller ikke hægtet helt af når der pludseligt dukker en ny Star Wars-film op, som fungerer som en prequel til den oprindelige og første Star Wars-film. Eller når en spilserie som Assassin's Creed springer både frem og tilbage i tiden i de forskellige efterfølgere i spilserien.

Det betyder, efter min bedste overbevisning, intet at begivenhederne i DLC tidsmæssigt går forud for begivenhederne i Alien: Isolation.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf HEADSTAR » man 03 nov 2014 00:43

Jeg syntes stadig at det er synd at Alien : Isolation bliver frem-provkeret på den måde som det gør i forhold til dlc'et. Heavy Rain dlc'et kunne skabe historie og spil ved at kunne bruges før og efter spillet. Dlc'et i Alien : Isolation stiller sig pluslig der hvor vi alle kunne sige at " Det var da spøjst at give penge for 150 kb download istedet for at være integreret i spillet som optakt til Alien : Isolation.

Det er helt korekt at vi er mange der kender filmne og universet MEN det mon ikke at der efterhånden er en del der ikke engang har set Alien, 40 års jubilæet ligger jo lige om hjørnet. :)
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf Krede1972 » man 03 nov 2014 11:10

Penge... ;-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf HEADSTAR » tirs 06 jan 2015 15:00

Hold kæft det spil er svært på hard :(
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf HEADSTAR » søn 28 jun 2015 11:36

Hold kæft en lorte glitch der er i mission 12, der er chance for at der ryger trofæer hvis missionen loades ind.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf tue69 » søn 28 jun 2015 11:56

Hvilken? Synes ikke jeg er stødt på den (heldigvis).
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf HEADSTAR » man 29 jun 2015 08:17

Var lige lidt kort, der skal tæves working Joes inde i et Showroom.

En af de her Working Joes har et nøglekort/keycard men vil ikke aflevere det når jeg er færdig med at banke de der Working Joes.

Der er 2 måder at slå de her 6-8
Working Joes ihjel på, enten at gå i infight mod den eller løbe ud igenmen en dør og tænde for en gas flamme som så brænder de der Working Joes.

Og så kan kortet samles op, jeg skød , brændte og sprang alle Working Joes og fik ikke kortet.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster

cron