Forum

Erfaringer: Bioshock-Infinity

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Erfaringer: Bioshock-Infinity

Indlægaf Stricker » fre 04 apr 2014 07:46

Det er desværre ikke et særlig godt spil, nej. Jeg tror hellere ikke, at Ken Levine var imponeret over ham selv og sit holdets produkt.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Erfaringer: Bioshock-Infinity

Indlægaf Underdog dk » fre 04 apr 2014 07:50

Stricker skrev:Det er desværre ikke et særlig godt spil, nej. Jeg tror hellere ikke, at Ken Levine var imponeret over ham selv og sit holdets produkt.

Jeg går ud fra at du mener brætspillet korrekt?
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Erfaringer: Bioshock-Infinity

Indlægaf Stricker » fre 04 apr 2014 10:14

Underdog dk skrev:
Stricker skrev:Det er desværre ikke et særlig godt spil, nej. Jeg tror hellere ikke, at Ken Levine var imponeret over ham selv og sit holdets produkt.

Jeg går ud fra at du mener brætspillet korrekt?


Nej, jeg kan ærligtalt ikke finde meget pænt at sige om Bioshock Infinite. Det er et flot, men dødsygt spil, der brister ved de sædvanlige problemer med historie drevne FPS, med sektioner, hvor fjender bare er forhindringer, og med dårligt AI, så er spillets elementære gameplay bare dårligt.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Erfaringer: Bioshock-Infinity

Indlægaf Underdog dk » lør 05 apr 2014 08:22

Stricker skrev:
Underdog dk skrev:
Stricker skrev:Det er desværre ikke et særlig godt spil, nej. Jeg tror hellere ikke, at Ken Levine var imponeret over ham selv og sit holdets produkt.

Jeg går ud fra at du mener brætspillet korrekt?


Nej, jeg kan ærligtalt ikke finde meget pænt at sige om Bioshock Infinite. Det er et flot, men dødsygt spil, der brister ved de sædvanlige problemer med historie drevne FPS, med sektioner, hvor fjender bare er forhindringer, og med dårligt AI, så er spillets elementære gameplay bare dårligt.

Okay ja - jamen din holdning er selvfølgelig også altid velkommen. Indtil nu er jeg pænt underholdt af stemningen og action i spillet :)
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Erfaringer: Bioshock-Infinity

Indlægaf Blade dk » lør 05 apr 2014 08:49

Sys bestemt også Bioshock 1 og 2 var bedre , sad lidt med en meh følelse af infinity
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Erfaringer: Bioshock-Infinity

Indlægaf HEADSTAR » lør 05 apr 2014 09:27

Det er et kæmpe nul i forhold til det første Bioshock, hvorfor fanden skulle de op af vandet
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2613


Re: Erfaringer: Bioshock-Infinity

Indlægaf Underdog dk » søn 20 apr 2014 09:55

Øh hvordan får jeg skrabet nok penge sammen således jeg kan købe de større evner til omkring 1.500 dollars?
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster