Forum

Mercenary Kings

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Mercenary Kings

Indlægaf morfar » man 07 apr 2014 22:52

Er der nogen der spiller dette?

Er først lige startet og syntes egentligt der er ok sjovt.

Er der nogen der er med på lidt coop?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Mercenary Kings

Indlægaf Morten Rask » man 07 apr 2014 23:14

Jeg er frisk. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Mercenary Kings

Indlægaf Kawwah85 » tors 10 apr 2014 08:29

Jeg kunne også godt bruge noget hjælp indimellem. Det er et ok spil, men fuck hvor kan det være frustrerende også. :P
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 179
By: Herlev


Re: Mercenary Kings

Indlægaf morfar » tors 10 apr 2014 10:38

Det er hamrende svært. Jeg måtte prøve mange gange før jeg fik dræbt steel soldier og senere captured ham. Jeg er frisk.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Mercenary Kings

Indlægaf poppirat » tors 10 apr 2014 11:28

jeg er pro :D synes det er sindsyg let, når man først lærer det.
poppirat
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Mercenary Kings

Indlægaf Blauwy » tors 10 apr 2014 12:43

poppirat skrev:jeg er pro :D synes det er sindsyg let, når man først lærer det.


Lol, pisselet, hvor langt er du nået?

Det bliver sindsygt cheap og svært ved 4.sidste rank hvor jeg er nu og de bosser man møder. Nogle har 920000HP, det tager altså lige lidt tid at tage dem ned solo.

Jeg vil dog sige, det ikke har været den store udfordring indtil nu. SMG med amor piercing og caustic så er det egentlig meget let. Men de sidste par ranks bliver en bitch tror jeg. Nogle missioner med en timelimet på 3-5 min, det er ikke skide sjovt men blot frustrerende.
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Mercenary Kings

Indlægaf morfar » tors 10 apr 2014 12:54

Jeg har kun klaret recruit rank med pistol uden opgraderinger. Håber det bliver nemmere med et bedre våben.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Mercenary Kings

Indlægaf Blauwy » tors 10 apr 2014 13:19

Det bliver meget nemmere med bedre våben. Især med armor piercing. Du kan bruge Hoarder bio mod for at få fjender til at droppe materialer når de dør. Det går lidt hurtigere så man kan komme igang med at bygge andre våben.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Mercenary Kings

Indlægaf Kawwah85 » tors 10 apr 2014 15:44

Jeg er nået til den første Baron battle. Med helikopteren. Synes ikke rigtig jeg kan få nogen skud ind. Bliver hele tiden fanget i hans åndsvage afterburner.
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 179
By: Herlev


Re: Mercenary Kings

Indlægaf Blauwy » tors 10 apr 2014 16:16

Hvis du kan, så byg et våben med tracker og caustic missiles.
Jeg brugte denne og det tog max 1minut at slå dræbe ham. Meget let.

Tracker
Termination
Karabiner
Live Wire
Reyder-47
Caustic Missile.

Og Magazine mod og Sprinter.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Mercenary Kings

Indlægaf morfar » tors 24 apr 2014 08:09

Hvor tilføjer man mods henne?

Edit: fandt det.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Mercenary Kings

Indlægaf Madskimo » tors 24 apr 2014 08:52

I er velkommen til at adde mig - Har dog ikke spillet det så meget endnu (det er sikkert sjovere i coop).
Madskimo
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: Mercenary Kings

Indlægaf poppirat » tors 24 apr 2014 11:48

Blauwy skrev:
poppirat skrev:jeg er pro :D synes det er sindsyg let, når man først lærer det.


Lol, pisselet, hvor langt er du nået?

Det bliver sindsygt cheap og svært ved 4.sidste rank hvor jeg er nu og de bosser man møder. Nogle har 920000HP, det tager altså lige lidt tid at tage dem ned solo.

Jeg vil dog sige, det ikke har været den store udfordring indtil nu. SMG med amor piercing og caustic så er det egentlig meget let. Men de sidste par ranks bliver en bitch tror jeg. Nogle missioner med en timelimet på 3-5 min, det er ikke skide sjovt men blot frustrerende.


Jeg er i anden sidste rank mener jeg nu, og synes egentlig ikke det er særlig svært. Spiller sammen med min bror, og vi tager begge 3 shock grenaders hver og vi dræber hvilken som helst boss inden den når at gøre noget.
Jeg vinder også næsten alle banerne på tid første gang, men der er et par enkelte der driller .
poppirat
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Mercenary Kings

Indlægaf morfar » tors 24 apr 2014 13:22

poppirat skrev:
Blauwy skrev:
poppirat skrev:jeg er pro :D synes det er sindsyg let, når man først lærer det.


Lol, pisselet, hvor langt er du nået?

Det bliver sindsygt cheap og svært ved 4.sidste rank hvor jeg er nu og de bosser man møder. Nogle har 920000HP, det tager altså lige lidt tid at tage dem ned solo.

Jeg vil dog sige, det ikke har været den store udfordring indtil nu. SMG med amor piercing og caustic så er det egentlig meget let. Men de sidste par ranks bliver en bitch tror jeg. Nogle missioner med en timelimet på 3-5 min, det er ikke skide sjovt men blot frustrerende.


Jeg er i anden sidste rank mener jeg nu, og synes egentlig ikke det er særlig svært. Spiller sammen med min bror, og vi tager begge 3 shock grenaders hver og vi dræber hvilken som helst boss inden den når at gøre noget.
Jeg vinder også næsten alle banerne på tid første gang, men der er et par enkelte der driller .


Hvad bruger du af våben?

Min smg med elektro ammo skader ikke en skid :(
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Mercenary Kings

Indlægaf Blauwy » tors 24 apr 2014 13:40

Jeg vil stærkt anbefale at lave et våben med Armor piercing rounds og Caustic ammo. Det hjalp mig næsten hele vejen.

Tag evt. et kig her; http://www.playstationtrophies.org/foru ... setup.html - folk har nogle rimelig gode setups, men de fleste kan først bygges med Major rank og opefter.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 14 gæster

cron