Forum

Call of Duty:AW

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Call of Duty:AW

Indlægaf tue69 » tors 30 okt 2014 12:31

Sethos skrev:Blev nød til at tømme et glas Ritalin efter at have set den video

Hold kæft det ser skidt ud.


Ha ha ha, jeg tænkte på dig da jeg så det der ground stomp ting. Double jumps, ground stomp, usynlighed, sindssyge strikes og turrets. Det er da lige dig!

Hardcore Search and Destroy har aldrig været så fucked før :D
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Jb » tors 30 okt 2014 13:30

Jeg har set bort fra dette da Call of duty ikke har været spændende siden black ops 1 efter min mening.

men nu så jeg ovenstående trailer og synes egentlig det ser ret fedt ud! - ingen tvivl om at navnet skaber salg.

men personligt tror jeg mange inklusiv mig selv, måske ville kigge mere positivt på det hvis det ikke hed call of duty, det minder jo ikke om det længere sådan rigtigt.

Min første tanke uden at tænke call of duty var: fast paced FPS multiplayer med masser af fart. gravity, lange hop, slides - giver mig indtrykket af stress multiplayer ala unreal tournament.

var spillet annonceret som: Combat evolved: Advanced Warfare - havde jeg nok set en del flere trailers mm. på det.

min første tanke siden lanceringen har været: aah, endnu et call of duty spil, med "remakes" af perks, baner mm. fyldt med helium stemme snakkende pre teenagere som skråler i microfonen og selvosende rambo style egoister som kun går efter kills og ikke objectives.

Men man modsiger nok sig selv lidt (jeg gør ihvertfald) for jeg har tænkt længe:
jeg gider ikke call of duty mere, det er bare det samme, bliver hurtig kedeligt, de fornyer sig aldrig.
mens jeg nu tænker, det er jo ikke call of duty, jeg gider ikke det fremtids halløj. men det de jo egentlig gør, er jo at forny sig. :D
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf DefenzZ » tors 30 okt 2014 16:24

Jeg har spillet ALLE Call of duty.Og ja,oplevelsen har svinget gevaldigt,men ser dog meget frem til AW.Jo hurtigere gameplay jo bedre :-)
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Abildtrup » fre 31 okt 2014 11:52

Og så er der gang i pre-download af det nye COD [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf DefenzZ » fre 31 okt 2014 14:40

Abildtrup skrev:Og så er der gang i pre-download af det nye COD [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]

Lækkert :-)
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Sethos » søn 02 nov 2014 19:19

Nå, vil jeg lige prøve at blæse igennem single-player og se hvordan det står til. Håber Kevin Spacey giver det et nøk op.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf wMikkel » søn 02 nov 2014 19:42

Du er sgu spøjs Sethos.
Det sidste stykke tid har du brugt masser af energi på at svine det til og nu har du brugt dine penge på det alligevel?

Jamen god fornøjelse.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Sethos » søn 02 nov 2014 19:47

Nej søde Mikkel, det kaldes piratkopiering.

Godmorgen.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Jetsonboy » søn 02 nov 2014 19:57

Jeg glææææder mig :)
Billede
Kill or be killed.
Ready for PlayStation 4 and Xbox One.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 493
By: Aalborg


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf wMikkel » søn 02 nov 2014 19:57

Sethos skrev:Nej søde Mikkel, det kaldes piratkopiering.

Godmorgen.


Okay, så du vil stadig tage dig det besvær at hente spillet ned og bruge tid på at spille noget du har brugt det sidste lange stykke tid på af svine til?
Er du for stolt til at indrømme at du har fået en interesse for spillet og det alligevel ser meget fedt ud?

Det hænger ikke sammen Michael.

Godaften
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Sethos » søn 02 nov 2014 19:59

wMikkel skrev:
Sethos skrev:Nej søde Mikkel, det kaldes piratkopiering.

Godmorgen.


Okay, så du vil stadig tage dig det besvær at hente spillet ned og bruge tid på at spille noget du har brugt det sidste lange stykke tid på af svine til?
Er du for stolt til at indrømme at du har fået en interesse for spillet og det alligevel ser meget fedt ud?

Det hænger ikke sammen Michael


Du er da ikke for klog. Ingen kan vurdere et spil ud fra videoer eller streams, spil skal prøves før du kan give en oprigtig vurdering. Jeg har dannet mig et negativt billede på baggrund af de videoer og syntes spillet ser skrald ud, hovedsageligt multiplayer. Derfor kan jeg da sagtens piratkopiere, ikke betale en krone, prøve single-player og danne mig en mening hvordan spillet egentlig er. Hvis jeg ikke kan lide det, sletter jeg det og røre det ikke igen.

Samme jeg gør med alle spil, om jeg er positivt eller negativt indstillet. Du kan da aldrig komme med en egentligt vurdering før det er prøvet. Har sgu da hentet hundredvis af spil jeg syntes der så dårlige ud gennem tiden bare for at prøve dem. Sgu da helt normalt.

Forstil det dig et helt magiske koncept der hedder en "demo", når der så ikke er en "demo", henter man det fulde spil gratis.

Hvordan har du nogensinde fået et arbejde hos Sony? Men du er måske stadig bitter over dit ærgelige DriveClub?
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf wMikkel » søn 02 nov 2014 20:08

Jeg forstår ikke din tankegang Sethos.
Igen skal du køre en debat ud på personlige angreb og det viser mere om dig end det gør om mig.

Jeg tror vi igen må stoppe debatten. Jeg stillede spørgsmålstegn ved dit valg og så går du i forsvarsposition med det samme. Utroligt.
Nu er jeg også blevet rådet af et par stykker herinde fra at generelt bare holde mig fra at debattere med dig da man ingen vegne kommer.

Tak for dine angreb imod mig, dem børster jeg hurtigt af mig igen ;)
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Sethos » søn 02 nov 2014 20:10

wMikkel skrev:Jeg forstår ikke din tankegang Sethos.
Igen skal du køre en debat ud på personlige angreb og det viser mere om dig end det gør om mig.

Jeg tror vi igen må stoppe debatten. Jeg stillede spørgsmålstegn ved dit valg og så går du i forsvarsposition med det samme. Utroligt.
Nu er jeg også blevet rådet af et par stykker herinde fra at generelt bare holde mig fra at debattere med dig da man ingen vegne kommer.

Tak for dine angreb imod mig, dem børster jeg hurtigt af mig igen ;)


Utroligt så hurtigt du opgiver, når du siger noget dumt, så trækker du dig bare tilbage i din hule. Se din egen retorik inden du begynder det barne piveri.

"HAHAHA DU PRØVER ET SPIL DU HAR SAGT DU IKKE KAN LIDE BASERET UD FRA KUN VIDEOER, UDEN DET KOSTER DIG NOGET, LIGSOM EN DEMO!?!?!?! HAHHA DET MÅ BETYDE DU ELSKER DET"

Lad vær' med at starte diskussioner du ikke ønsker at tage, bare fordi du bære nag over DriveClub som et lille barn.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf wMikkel » søn 02 nov 2014 20:12

Okay Sethos. Så siger vi det ;)
Kig på dine indlæg og se hvordan du får dig selv til at fremstå.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Sethos » søn 02 nov 2014 20:17

wMikkel skrev:Okay Michael. Så siger vi det ;)
Kig på dine indlæg og se hvordan du får dig selv til at fremstå.


Det kan vel ikke være værre end dine triste, ubegavede forsøg på at starte en debat med underlig retorik, derefter slanger du dig væk på rekordtid. At du faktisk prøver at starte en debat fordi man forsøger at prøve et spil gratis, som en demo, for at danne sig et rigtigt indtryk kontra hvad man kan ud fra videoer, er sgu da grænsende til torskedumt.

Især når man tænker på du udelukkende gør det, fordi du blev fornærmet i en tidligere debat.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster