Forum

Bloodborne

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Bloodborne

Indlægaf anarchoi » tors 26 mar 2015 18:03

Krede1972 skrev:Du venter.

Mange spil kan spilles selvom om de ikke er fuldt installerede, men det sætter typisk en grænse hvilke dele af spillet man har adgang til indtil hele spillet er installeret helt færdigt.


Hmmm...Tror der er noget galt så, for jeg har haft spillet siden tirsdag og har efterhånden spillet en del timer....
Andre der har oplevet dette?

Edit: Har nu været inde i min PSStorage og der kan jeg se at den stadig er i gang med at hente....18gb ud af 29gb. Er det fordi jeg har købt det på USStoren at det går så vanvittigt langsomt? Har en super internetforbindelse.
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: Bloodborne

Indlægaf Redman DK » tors 26 mar 2015 18:52

Fik klaret min anden boss i dag, tog mig tre forsøg selvom han virkede umulig første gang jeg døde :P

Har fået en del flere våben jeg kan købe nu, er der nogen af jer der har prøvet Saw Spear?
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Bloodborne

Indlægaf Da Senzai » tors 26 mar 2015 20:11

anarchoi skrev:Edit: Har nu været inde i min PSStorage og der kan jeg se at den stadig er i gang med at hente....18gb ud af 29gb. Er det fordi jeg har købt det på USStoren at det går så vanvittigt langsomt? Har en super internetforbindelse.



Jeg har 80 MB i download og det tog mig ca en halvanden time at hente opdateringen på 2-3GB ^_^;.

Jeg tror bare, at det går så langsomt.


Hasani94 skrev:Yup, real time playaaas! :)


Fedt! Elsker sådan noget. Det er så hyggeligt! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Bloodborne

Indlægaf Krede1972 » tors 26 mar 2015 20:38

anarchoi skrev:
Krede1972 skrev:Du venter.

Mange spil kan spilles selvom om de ikke er fuldt installerede, men det sætter typisk en grænse hvilke dele af spillet man har adgang til indtil hele spillet er installeret helt færdigt.


Hmmm...Tror der er noget galt så, for jeg har haft spillet siden tirsdag og har efterhånden spillet en del timer....
Andre der har oplevet dette?

Edit: Har nu været inde i min PSStorage og der kan jeg se at den stadig er i gang med at hente....18gb ud af 29gb. Er det fordi jeg har købt det på USStoren at det går så vanvittigt langsomt? Har en super internetforbindelse.


Det hænger nok også sammen med at der er en milliard mennesker der er i gang med at hente og downloade Bloodborne i disse dage. Omkring release synes jeg altid at det tager ekstra lang tid, hvorimod hvis man køber "gamle" spil så går det sgu generelt ret hurtigt.

Det hjælper jo også hvis man har sat sine indstillinger i Restmode så maskinen stadig downloader når den er "slukket".
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Bloodborne

Indlægaf Da Senzai » fre 27 mar 2015 02:55

Jeg synes, at det er ret sejt, at der er kommet en ny funktion, hvor Playstationen tager et screenshot, når du låser op for et nyt trofæ.

Det eneste, der er lidt synd er, at ham den anden spiller kom med på billedet, så folk kan se, at jeg ikke var sej nok til at få trofæet uden hjælp! xD

Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Bloodborne

Indlægaf too nizzle » fre 27 mar 2015 08:25

Da Senzai skrev:Fedt! Elsker sådan noget. Det er så hyggeligt! :mrgreen:


Ja hyggeligt indtil man sidder totalt fokuseret og lidt nervøs med 10k echo og udforsker et område hvor man kan høre men ikke se en fjende og pludselig se et figur komme løbende bagfra! Jeg synes det var så hyggeligt at jeg gav et spjæt og lille lyd fra mig :D


Andre der oplever ikke at kunne se andres spøgelser når i trykker på deres blodpletter? Når jeg trykker sker der intet - kun når jeg gør det i hunters Dream, der virker det perfekt. Men ude i byen sker der intet.
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Bloodborne

Indlægaf weissmuller » fre 27 mar 2015 09:45

too nizzle skrev:
Da Senzai skrev:Fedt! Elsker sådan noget. Det er så hyggeligt! :mrgreen:


Ja hyggeligt indtil man sidder totalt fokuseret og lidt nervøs med 10k echo og udforsker et område hvor man kan høre men ikke se en fjende og pludselig se et figur komme løbende bagfra! Jeg synes det var så hyggeligt at jeg gav et spjæt og lille lyd fra mig :D


Andre der oplever ikke at kunne se andres spøgelser når i trykker på deres blodpletter? Når jeg trykker sker der intet - kun når jeg gør det i hunters Dream, der virker det perfekt. Men ude i byen sker der intet.

Ja det er også meget on and off ved mig
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Bloodborne

Indlægaf shapex » fre 27 mar 2015 11:58

Hejsa

Er der nogen der svare på om man kan spille co-op i 'storymode'?

Mvh Kasper
shapex
Niveau 0
 
Indlæg: 21
By: København


Re: Bloodborne

Indlægaf too nizzle » fre 27 mar 2015 12:08

Det kan man godt. Hvis i inde i indstillinger -> netværk sætter samme kode, så vil i joine hinandens spil hvis den ene ringer på den klokke man får i starten af spillet og den anden ringer med den som købes når man har 10 Indsight. Det er dog ikke ægte co-op hvor i begge får klaret historien - ham der ringer med den første klokke får hjælp af den anden med sin del af historien - den anden får bare echoes for at hjælpe.
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Bloodborne

Indlægaf shapex » fre 27 mar 2015 12:18

Ok - tak for svar:-)
shapex
Niveau 0
 
Indlæg: 21
By: København


Re: Bloodborne

Indlægaf Cena » fre 27 mar 2015 22:30

Nu er der efterhånden en del af jer der har købt det. Nogen der har knækket skiven i frustration endnu? :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Bloodborne

Indlægaf palawan » fre 27 mar 2015 22:42

Jeg overvejede det, men valgte at sælge det istedet ;)
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Bloodborne

Indlægaf Morten Rask » fre 27 mar 2015 22:44

Cena skrev:Nu er der efterhånden en del af jer der har købt det. Nogen der har knækket skiven i frustration endnu? :lol:

Over de frustrerende lange loadingtider, ja.

Håber de snart smider den opdatering ud der skal forbedre det.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Bloodborne

Indlægaf Rytteren » fre 27 mar 2015 23:05

Morten Rask skrev:Over de frustrerende lange loadingtider, ja.


du dør for ofte så ;) baaaaaaaah :lol:
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Bloodborne

Indlægaf Morten Rask » fre 27 mar 2015 23:19

Rytteren skrev:
Morten Rask skrev:Over de frustrerende lange loadingtider, ja.


du dør for ofte så ;) baaaaaaaah :lol:

Ja. :-(
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster