Forum

Bloodborne

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Bloodborne

Indlægaf anarchoi » fre 27 mar 2015 23:39

Det er jo helt håbløst så lang tid det tager at hente det fulde spil. Nu kan jeg ikke komme videre i spillet fordi den ikke har hentet det hele, så nu kan jeg vente de estimerede 8 timer der er tilbage før den har hentet de små 30 gb. Så har den også kun stået mere eller mindre uafbrudt siden tirsdag og hentet, så det er da flot at det kun tager 3-4 dage at hente det :/

Ud over det, og det lange loadtider: Super fedt spil! Jeg er totalt hooked (hvorfor det selvfølgelig er endnu mere irriterende at jeg nu ikke kan komme videre her en fredag aften hvor jeg ellers havde planlagt at tage en allnighter.
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: Bloodborne

Indlægaf Redman DK » lør 28 mar 2015 18:47

anarchoi skrev:Det er jo helt håbløst så lang tid det tager at hente det fulde spil. Nu kan jeg ikke komme videre i spillet fordi den ikke har hentet det hele, så nu kan jeg vente de estimerede 8 timer der er tilbage før den har hentet de små 30 gb. Så har den også kun stået mere eller mindre uafbrudt siden tirsdag og hentet, så det er da flot at det kun tager 3-4 dage at hente det :/

Ud over det, og det lange loadtider: Super fedt spil! Jeg er totalt hooked (hvorfor det selvfølgelig er endnu mere irriterende at jeg nu ikke kan komme videre her en fredag aften hvor jeg ellers havde planlagt at tage en allnighter.


Lyder voldsomt. Har du prøvet at sætte download på pause og starte det igen? Af en eller anden grund så hjælper det nogle gange med at få den til at hente hurtigere.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Bloodborne

Indlægaf koopi » lør 28 mar 2015 22:10

Klarede lige Vicar Amelia på første forsøg. Troede hun var lidt sværere faktisk. :P
koopi
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Re: Bloodborne

Indlægaf Palsted » søn 29 mar 2015 10:18

koopi skrev:Klarede lige Vicar Amelia på første forsøg. Troede hun var lidt sværere faktisk. :P



Kampen ser overraskende let nok ud
Palsted
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Bloodborne

Indlægaf BizzyVaping » søn 29 mar 2015 11:43

Da Senzai skrev:Jeg synes, at det er ret sejt, at der er kommet en ny funktion, hvor Playstationen tager et screenshot, når du låser op for et nyt trofæ.

Det eneste, der er lidt synd er, at ham den anden spiller kom med på billedet, så folk kan se, at jeg ikke var sej nok til at få trofæet uden hjælp! xD

Billede


Jeg synes det virker som en ret meningløs funktion. Går ud fra den blev implementeret for at man kan hjælpe andre som er ude efter det trophy ved at vise dem billedet.
Men hvor tit vil det lige være nyttigt.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Bloodborne

Indlægaf MikeTheDane327 » søn 29 mar 2015 12:37



Så vil jeg da også lig vise min tur med Amelia frem. overført direkte fra ps4 så der er gjot noget ud af video som sådan så boss fight er hen imod slutningen
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Bloodborne

Indlægaf Laffer » søn 29 mar 2015 13:01

Daaaaamn det spil er vanvittigt, jeg har klaret de to første bosser, men er død ufatteligt mange gange og har genspillet de samme områder igen og igen.

Men det er stadig underholdende og kampene er intense.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Bloodborne

Indlægaf Da Senzai » søn 29 mar 2015 19:54

BizzyVaping skrev:Jeg synes det virker som en ret meningløs funktion.


Ja, selvfølgelig er det fuldstændigt overflødigt, men jeg synes nu, at det er lidt sjovt alligevel! :D


Pvp i Bloodborne ser egentligt også fedt ud





- jeg har det dog generelt meget svært ved PVP i RPG´er, hvor dit level og equipment kommer i spil. Forestil jer to mennesker, der spiller Street Fighter. Ryu mod Ryu, men den ene spiller giver halvanden gang mere skade end den anden, hver gang han rammer. Bare fordi.

Det virker lidt dumt.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Bloodborne

Indlægaf Cena » søn 29 mar 2015 20:08

Jeg har virkelig lyst til at gå ud og købe det her spil. Frygter bare at jeg efter 2-3 timer har lyst til at knække skiven i bare frustration. Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg magter at dø konstant :P
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Bloodborne

Indlægaf Da Senzai » søn 29 mar 2015 20:29

Vent en måned og så er det nede i halv pris (y)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Bloodborne

Indlægaf Cena » søn 29 mar 2015 20:51

Da Senzai skrev:Vent en måned og så er det nede i halv pris (y)


Det der med at vente en måned, når man har sat sig et eller andet i hovedet - Det er ikke noget vi mænd kan, og det ved du også godt Da Senzai ;)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Bloodborne

Indlægaf Da Senzai » søn 29 mar 2015 21:24

Cena skrev:Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg magter at dø konstant :P



Forhelvede! Har lige siddet og spillet i 45 minutter og så dør jeg til en fucking Ogre og mister alt mit blood, som jeg har samlet. Jeg synes godt nok, at der er langt mellem checkpointse i det her spil!

Det kommer til at tage mit tusinde år at gennemføre det her.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Bloodborne

Indlægaf Cena » søn 29 mar 2015 21:52

Da Senzai skrev:
Cena skrev:Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg magter at dø konstant :P



Forhelvede! Har lige siddet og spillet i 45 minutter og så dør jeg til en fucking Ogre og mister alt mit blood, som jeg har samlet. Jeg synes godt nok, at der er langt mellem checkpointse i det her spil!

Det kommer til at tage mit tusinde år at gennemføre det her.


Det kan være jeg bare skal vente en dag eller 2 og så er du klar til sælge det? :P
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Bloodborne

Indlægaf Da Senzai » søn 29 mar 2015 22:02

Det er simpelthen for dumt. Nu har jeg siddet en halv time for at få mit blod tilbage. Det lykkedes mig endeligt at få nakket ham der tog mit blod, så jeg kunne få mit blod igen.

30 sekunder efter, så dør jeg så til det næste monster og mister det hele atter en gang.

Jeg startede med at spille lidt over 20.00. Her to timer efter, så er jeg ikke kommet en dyt videre i spillet. Jeg er stadig ved samme checkpoint, som da jeg startede, Tilgengæld, så har jeg ingen healing potions, nul blood og ikke en eneste kugle tilbage i kammeret.

Har brugt 2 timer på at miste alle mine items og nu skal jeg i seng. Suk.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Bloodborne

Indlægaf Rytteren » søn 29 mar 2015 22:19

Da Senzai skrev:
Jeg startede med at spille lidt over 20.00. Her to timer efter, så er jeg ikke kommet en dyt videre i spillet. Jeg er stadig ved samme checkpoint, som da jeg startede, Tilgengæld, så har jeg ingen healing potions, nul blood og ikke en eneste kugle tilbage i kammeret.


man kan kun elske bloodborne! :lol:
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster

cron