Forum

Bloodborne

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Bloodborne

Indlægaf too nizzle » man 30 mar 2015 09:23

Hvis du mangler blodflasker, så kan du rejse til broen hvor du kæmpede med cleric beast og kæmpe dig til lampen ved father gascoigne. Der kan du lave 15-20 blodflasker plus nogle kugler hver gang - så er det bare at forsætte til du har hvad du skal bruge :)

Men det er jo helt normalt at dø i det her spil og miste sine blodekkoer. Det er noget af det jeg elsker mest ved spillet - ikke det at dø og miste en masse blodekkoer - men at det tvinger mig til at tage sammen. Fordi selv de bedste dør meget i de her spil :)
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Bloodborne

Indlægaf Laffer » man 30 mar 2015 12:41

At spille forsigtigt er noget af det vigtigste i Bloodborne.

Efter at have mistet + 10.000 bloodechoes flere gange i træk er jeg begyndt at sætte dem i banken når jeg føler døden nærmer sig, og det er efterhånden ret tit.

Har lige klaret min tredje boss, elsker fjende designet i det her spil.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Bloodborne

Indlægaf BlodbadDK » man 30 mar 2015 15:35

Da Senzai skrev:Det er simpelthen for dumt. Nu har jeg siddet en halv time for at få mit blod tilbage. Det lykkedes mig endeligt at få nakket ham der tog mit blod, så jeg kunne få mit blod igen.

30 sekunder efter, så dør jeg så til det næste monster og mister det hele atter en gang.

Jeg startede med at spille lidt over 20.00. Her to timer efter, så er jeg ikke kommet en dyt videre i spillet. Jeg er stadig ved samme checkpoint, som da jeg startede, Tilgengæld, så har jeg ingen healing potions, nul blood og ikke en eneste kugle tilbage i kammeret.

Har brugt 2 timer på at miste alle mine items og nu skal jeg i seng. Suk.

He he, man kan nemt farme en masse blodflasker i Central Yharnam (start området), de fleste fjender dropper dem tit. Pro-tip til dem der ikke har bemærket det: Overskydende flasker ryger i storage, hvor der kan være op til 99, så man kan farme en god portion ad gangen.

Jeg elsker at man kan se på sin karakter at man har spillet længe uden at dø, for det blod man bliver smurt ind i forsvinder kun når der loades. Har flere gange rendt rund med en karakter der var glinsende rød fra top til tå :lol:

Jeg synes det er et rockerfedt spil so far. Måske det bedste af souls spillene, og det siger ikke så lidt.
BlodbadDK
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: Bloodborne

Indlægaf BlodbadDK » man 30 mar 2015 16:02

koopi skrev:Klarede lige Vicar Amelia på første forsøg. Troede hun var lidt sværere faktisk. :P

Ja, også mig. Forventede helt klart at dø i hvert fald første gang.

Brugte nu et andet våben, men den økse der er fantastisk. "Spin to win" :D
BlodbadDK
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: Bloodborne

Indlægaf Morten Rask » man 30 mar 2015 16:06

Havde min første PVP session forleden, som jeg optog og uploadede på YouTube.



Mit andet forsøg i går var ikke lige så nemt eller heldigt. Jeg røg ind i en lobby med tre spillere, som pryglede mig fuldkommen.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Bloodborne

Indlægaf koopi » man 30 mar 2015 16:55

Fik lige klaret Darkbeast Paarl, med lidt hjælp godt nok. :P
https://www.youtube.com/watch?v=mgm9tyVQIBs

Og så fik jeg nakket Shadow of Yharnam i første hug. Den Cannon der ... haha! :D
https://www.youtube.com/watch?v=W4AWuUXLVNs
Senest rettet af koopi man 30 mar 2015 17:15, rettet i alt 1 gang.
koopi
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Re: Bloodborne

Indlægaf Laffer » man 30 mar 2015 16:59

Morten Rask skrev:Havde min første PVP session forleden, som jeg optog og uploadede på YouTube.



Mit andet forsøg i går var ikke lige så nemt eller heldigt. Jeg røg ind i en lobby med tre spillere, som pryglede mig fuldkommen.

Hvordan spiller du pvp? Og hvad er udbyttet ved at spille det? Samt hvad kan man tabe?
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Bloodborne

Indlægaf Redman DK » man 30 mar 2015 16:59

En lille forespørgsel; kan du ikke smide videoerne i et spoiler tag eller kun give linket. Er lidt irriterende at få spoilet alle bosserne.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Bloodborne

Indlægaf koopi » man 30 mar 2015 17:11

Redman DK skrev:En lille forespørgsel; kan du ikke smide videoerne i et spoiler tag eller kun give linket. Er lidt irriterende at få spoilet alle bosserne.

Ups, tænkte jeg ikke lige over. Undskyld. Aner bare ikke hvordan jeg putter spoiler tags på ... :/
koopi
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Re: Bloodborne

Indlægaf Morten Rask » man 30 mar 2015 18:00

Jeg ville også sætte pris på hvis vi kunne holde tråden fri for spoilere. :-)

Det er virkelig fedt at opdage og udforske på egen hånd i Bloodborne!
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Bloodborne

Indlægaf Redman DK » man 30 mar 2015 18:06

koopi skrev:
Redman DK skrev:En lille forespørgsel; kan du ikke smide videoerne i et spoiler tag eller kun give linket. Er lidt irriterende at få spoilet alle bosserne.

Ups, tænkte jeg ikke lige over. Undskyld. Aner bare ikke hvordan jeg putter spoiler tags på ... :/


I orden ville nok heller ikke selv have tænkt over det :)

Hmm det er åbenbart ikke muligt at bruge spoiler tags i det her forum, så tror den eneste mulighed er at du bare linker til videoen i stedet for at embede den.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Bloodborne

Indlægaf Lofqvist87 » man 30 mar 2015 19:56

Fedt spil! Men jeg er godt nok ringe...!

Jeg er stadig ikke kommet videre fra 2. bossen! :-(
Lofqvist87
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Re: Bloodborne

Indlægaf CookieMonster » tirs 31 mar 2015 09:39

Lofqvist, add mig gerne på PSN hvis du har brug for tips/hjælp. Gælder selvfølgelig også andre ;)
CookieMonster
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Re: Bloodborne

Indlægaf Lofqvist87 » tirs 31 mar 2015 10:40

Tak! Det vil jeg gøre! :)
Lofqvist87
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Re: Bloodborne

Indlægaf Morten Rask » tirs 31 mar 2015 12:40

Laffer skrev:
Morten Rask skrev:Havde min første PVP session forleden, som jeg optog og uploadede på YouTube.



Mit andet forsøg i går var ikke lige så nemt eller heldigt. Jeg røg ind i en lobby med tre spillere, som pryglede mig fuldkommen.

Hvordan spiller du pvp? Og hvad er udbyttet ved at spille det? Samt hvad kan man tabe?


Sendte dig en PB i går, for at undgå at spoile det for dem der gerne vil finde ud af det på egen hånd. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron