Forum

Bloodborne

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Bloodborne

Indlægaf weissmuller » fre 24 apr 2015 09:45

FoxHounddk skrev:Det lyder ikke som en dum ide, så må jeg hellere få sparet lidt sammen :)

Andreas93 skrev:
FoxHounddk skrev:Har haft spillet i en uges tid nu, og er kommet til anden boss (Father Cascoigne), som jeg i hvertfald er død 10+ gange til nu .. hvordan fanden skal man dræbe ham? dør altid når han laver sig om .. :/


Personligt kastede jeg bare molotovs på ham i hans sidste "stadie". Det virkede fint :)


Hav tålmodighed når han er i andet stadie. Jeg løb rundt om det store "tårn" der gjorde at jeg kunne holde ham på afstand. Han har et attack hvor han ligesom slammer ned i jorden, hvilket åbner et vindue til at du kan angribe og nå at komme væk. Charge attack med øksen er også effektivt

-- Spoiler --

Du kan bruge en "musicbox" på ham, der gør at han tager mere skade -
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Bloodborne

Indlægaf too nizzle » fre 24 apr 2015 10:39

Som weiss skriver handler det oftest i de her spil om at give sig lidt tid til at "lure" fjenden af og vente til der kommer en åbning.
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Bloodborne

Indlægaf Redman DK » fre 24 apr 2015 14:26

Ellers mener jeg man kan tilkalde Alfred for hjælp. Hvis du har låst op for genvejen til Casgoigne, så imellem Central Yarnham lampen og huset du kan gå igennem ligger der en note hvor der står "Ring beckoning bell for help". Hvis du står oven på noten og ringer dukker Alfred op med sin hammer :)

Og hvis du har problemer pga. alle de skide gravsten kan du gå op ad trappen, der er lidt mere frirum.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Bloodborne

Indlægaf FoxHounddk » lør 25 apr 2015 09:15

Havde godt set, at man kunne bruge dette tiny music box trick og har fået af vide, at det nok er bedst at bruge i hans sidste stadie, da han vidst alligevel tranformere sig om .. skal dog lige have fat i den først, men har det jeg skal bruge, så skal bare hente den :)
FoxHounddk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Tilst/Aarhus


Re: Bloodborne

Indlægaf FoxHounddk » søn 26 apr 2015 19:29

Jeg klarede ham! første forsøg med den spille boks, så det fungerede :)
FoxHounddk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Tilst/Aarhus


Re: Bloodborne

Indlægaf Krede1972 » søn 26 apr 2015 20:31

FoxHounddk skrev:Jeg klarede ham! første forsøg med den spille boks, så det fungerede :)


Congrats!
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Bloodborne

Indlægaf BlodbadDK » fre 01 maj 2015 19:15

Jeg har lidt problemer med boss nummer 2 i Defiled chalice dungeon. Har ikke rigtigt held med Beckoning Bell. Er der nogen der ved om der er noget specielt ved at coop'e i en chalice dungeon? Eftersom det ikke er en root dungeon, burde alle jo have den samme.

Evt. Nogen der er friske på at hjælpes ad med den. Jeg er level 135.
BlodbadDK
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: Bloodborne

Indlægaf BlodbadDK » søn 03 maj 2015 14:27

Ok, jeg svarer lige selv på mit spørgsmål, da jeg er blevet lidt klogere :-)

For at spille sammen i en chalice dungeon, SKAL det være den samme dungeon. Dvs den skal have den samme "glyph". Man kan selvfølgelig dele sin egen dungeon og så give den man gerne vil spille sammen med denne "glyph", som de så kan søge efter. Herefter virker klokkerne, og man kan finde hinanden.

Hvis man, som mig, ikke har en flok venner der står i kø for at hjælpe mig, når jeg har lyst til at spille, kan man finde en populær dungeon som mange andre allerede bruger. Det kræver at man først har udført ritualet for at lave en dungeon, dette laver en ny dungeon. Fjern herefter chalice'n igen. Nu kan man lave en chalice dungeon search med parametre der svarer til det ritual man lige har lavet. Dette koster IKKE nye materialer. Tryk begin search. Man kan sortere den følgende liste efter "most shares", som er vist ved hvor mange messengers der er ved siden af detaljerne. Vælg en af dem med 5 som er dem der er delt flest gange.

Gør man det på den måde, er der en chance for at finde co-operators. Held og lykke med defiled pthumeru chalice uden ;-)

Jeg fik endelig chalice boss trofæet. Klart det sværeste trofæ i spillet.
BlodbadDK
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: Bloodborne

Indlægaf koopi » søn 03 maj 2015 16:46

Jeg klarede faktisk alle dungeons alene. Folk skrev at Watchdog og Amygdala var sværest i defiled chalice, men man skulle bare lige lære deres attack patterns. Jeg nakkede alle bosser med Ludwig's Holy Blade. :D Men den sidste boss var fed nok.
koopi
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Re: Bloodborne

Indlægaf runni1399 » søn 03 maj 2015 17:13

koopi skrev:Jeg klarede faktisk alle dungeons alene. Folk skrev at Watchdog og Amygdala var sværest i defiled chalice, men man skulle bare lige lære deres attack patterns. Jeg nakkede alle bosser med Ludwig's Holy Blade. :D Men den sidste boss var fed nok.


Sammer her, dog med et andet våben. Er igang med Dark souls 2 nu og Bloodborne er easy i forhold til det...
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Bloodborne

Indlægaf BlodbadDK » søn 03 maj 2015 19:16

koopi skrev:Jeg klarede faktisk alle dungeons alene. Folk skrev at Watchdog og Amygdala var sværest i defiled chalice, men man skulle bare lige lære deres attack patterns. Jeg nakkede alle bosser med Ludwig's Holy Blade. :D Men den sidste boss var fed nok.

Hatten af for det :-)

Jeg døede nok en milliard gange på watchdog. Amygdala var noget lettere for mig. Jeg hev dog hjælp ind til begge :-)
BlodbadDK
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: Bloodborne

Indlægaf Hunter » ons 20 maj 2015 18:36

Så fik jeg gennemført Bloodborne, er lettet over at have gennemført spillet. Altså på den gode måde, det har været ekstremt hårdt for mig, og har lagt godt og vel over 100 timer i det. Havde aldrig troet jeg ville synes så godt om Bloodborne, har aldrig spillet Dark souls spillene, men det her er gået hen og blevet til mit favoritspil. Nogen der har prøvet newgame+, og hvis hvordan er det så iforhold til normal?

Nu mangler jeg så bare en/flere at spille chalice dungeons med, er lvl 86 og har gennemført de fleste dungeons selv til dybde 4.
Add mig hvis i friske på co op i Chalice dungeons! :-)

PSN id: mrdonkeykong69
Hunter
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Høng


Re: Bloodborne

Indlægaf Hunter » tors 21 maj 2015 17:44

Er det bare mig eller er det umuligt at coop med fremmede? Har søgt efter hjælp til chalice dungeon med den der klokke, ingenting sker..
Hunter
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Høng


Re: Bloodborne

Indlægaf dualhandel » tors 21 maj 2015 17:47

Hunter skrev:Er det bare mig eller er det umuligt at coop med fremmede? Har søgt efter hjælp til chalice dungeon med den der klokke, ingenting sker..

Dungeons bliver randomly skabt, så du skal få folk til at oprette en dungeon med den samme "dungeon kode" kan ikke lige huske hvad det hedder, men det står når du går over til din chalice gravsten og skal vælge layers, så er det et punkt i højre hjørne der fortæller dig den specifikke kode for netop din dungeon :) derfor kan du ikke lave co-op med andre, medmindre de har den samme kode som dig, jeg vil anbefale at du evt. søger på koder andre bruger ;)
dualhandel
Niveau 2
 
Indlæg: 176


Re: Bloodborne

Indlægaf Redman DK » tors 21 maj 2015 17:48

Hunter skrev:Er det bare mig eller er det umuligt at coop med fremmede? Har søgt efter hjælp til chalice dungeon med den der klokke, ingenting sker..


I skal have den samme chalise glyph før i kan lave coop dernede så ja det er umuligt med fremmede :wink:
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster

cron