Forum

Bloodborne

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Bloodborne

Indlægaf Hunter » søn 14 jun 2015 16:10

FoxHounddk skrev:Kunne godt bruge nogen, at game dette spil med, tager jo en uendelighed at finde en makker inde i spillet, og er jo nok også sjovere at spille med en dansker .. Mener jeg er lvl 45, og har lige klaret Forbidden forest bossen :)


Jeg er frisk på at co op med dig i Bloodborne. Har allerede gennemført spillet en gang, spiller med en ny char nu og er i lvl 50'erne :-)

Psn id: mrdonkeykong69
Hunter
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Høng


Re: Bloodborne

Indlægaf FoxHounddk » søn 14 jun 2015 16:57

Super .. jeg tilføjer dig på et tidspunkt :)
FoxHounddk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Tilst/Aarhus


Re: Bloodborne

Indlægaf Ceerial » tirs 16 jun 2015 01:39

Nu er jeg ikke jordens mest hardcore gamer, jeg har aldrig været helt vild med trial n' error, hvis det betyder man skal konstant dø. Men jeg har dog ikke imod en lille smule udfordring og skill-baserede spil, men jeg gider ikke når det er for svært.

Jeg ved godt det er et dumt spørgsmål: men hvor "newb" venligt er Bloodborne sammenlignet med Dark Souls spillene? - for jeg synes den visuelle del af spillet er cool, jeg har egentligt en trang til at købe det.
Billede

Handelskarakterer på xboxlife.dk: http://www.xboxlife.dk/profile/3798
Ceerial
Niveau 2
 
Indlæg: 120
By: Amager


Re: Bloodborne

Indlægaf BlodbadDK » tirs 16 jun 2015 08:32

Det er mere noob venligt, men det er ikke pga sværhedsgraden. Så hvis den del tændte dig af ved Dark Souls, tror jeg ikke du vil kunne lide Bloodborne heller.
BlodbadDK
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: Bloodborne

Indlægaf FoxHounddk » lør 04 jul 2015 19:11

Yes! fik endelig klaret dette, intet mindre end fantastiske spil .. er absolut et af de bedste spil jeg nogensinde har prøvet, og er næsten fristet til at gennemføre det en gang mere. :D

Men må hellere undersøge hvad de kalk ritualer er for noget - har jeg ikke fået gjort endnu.
FoxHounddk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Tilst/Aarhus


Re: Bloodborne

Indlægaf Hunter » lør 04 jul 2015 19:40

FoxHounddk skrev:Yes! fik endelig klaret dette, intet mindre end fantastiske spil .. er absolut et af de bedste spil jeg nogensinde har prøvet, og er næsten fristet til at gennemføre det en gang mere. :D

Men må hellere undersøge hvad de kalk ritualer er for noget - har jeg ikke fået gjort endnu.


Fedt! Har det nøjagtig på samme måde som dig da jeg gennemførte spillet. De kalke du taler om er chalice dungeons, underjordiske labyrinter der øger trinsvis sværhedsgraden. Det er nemt i starten, depth fortæller niveuat. Den går fra 1-5 hvor 1 er nem og 5 uhyggelig svært. Hiv for controllerens sikkerhed en eller to mand ind og hjælpe dig. :D
Hunter
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Høng


Re: Bloodborne

Indlægaf FoxHounddk » lør 04 jul 2015 20:28

Ok, har gennemført niveau 1 af en labyrint, og det var nu ikke særlig svært .. hvad får man ud af, at gennemføre dem 5 gange ?
FoxHounddk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Tilst/Aarhus


Re: Bloodborne

Indlægaf Hunter » lør 04 jul 2015 21:21

FoxHounddk skrev:Ok, har gennemført niveau 1 af en labyrint, og det var nu ikke særlig svært .. hvad får man ud af, at gennemføre dem 5 gange ?


Der mange flere end 5 dungeons, i de første niveaur får du kun ting til at lave en ny og bedre dungeon. Senere hen i dybde 4 og 5, der hvor det begynder at blive svært. Der dropper våben som fx "uhyggelig kirkhammer". Og armor skulle vidst og droppe, hvilket jeg ikke har oplevet endnu. Men nej hvor det bliver svært, nogen dungeons cuttet halvdelen af din hp bar, samt fjender slår ultra hårdt. Det har mit temperament ikke godt af. :wink:
Hunter
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Høng


Re: Bloodborne

Indlægaf Hunter » lør 04 jul 2015 21:24

Hvis nogen har lyst til at starte en ny character op og gennemføre spillet, så skriv! Gad godt spille historien igennem med 1-2 stykker, kunne være rigtig skægt :-)
Hunter
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Høng


Re: Bloodborne

Indlægaf MechaHertz » søn 05 jul 2015 10:18

Er det nemmere/sjovere at spille det sammen? Er der decideret coop i det? Har det på hylden men er slet ikke kommet igang.
Billede
MechaHertz
Niveau 2
 
Indlæg: 107
By: Herlev


Re: Bloodborne

Indlægaf dualhandel » søn 05 jul 2015 10:42

MechaHertz skrev:Er det nemmere/sjovere at spille det sammen? Er der decideret coop i det? Har det på hylden men er slet ikke kommet igang.

Det bliver en smule nemmere at spille sammen, og om det er sjovere er jo selv hvad man gør det til ;) og der er co-op i det, man bruger en lille klokke til at ringe med, og på den måde kan folk joine din verden, og hvis du vil undgå en masse du ikke kender kan du skrive et password som du så bare skal have dem du gerne vil have til at joine din verden til at skrive :)
dualhandel
Niveau 2
 
Indlæg: 176


Re: Bloodborne

Indlægaf FoxHounddk » søn 05 jul 2015 11:02

Hvis vi kan få samlet et lille team, er jeg da villig nok til at gennemføre det endnu en gang .. kan man med den character, som jeg har gennemført spillet med, spille med en som kun er lvl 1 ? min gut er jo omkring lvl 65
FoxHounddk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Tilst/Aarhus


Re: Bloodborne

Indlægaf dualhandel » søn 05 jul 2015 11:07

FoxHounddk skrev:Hvis vi kan få samlet et lille team, er jeg da villig nok til at gennemføre det endnu en gang .. kan man med den character, som jeg har gennemført spillet med, spille med en som kun er lvl 1 ? min gut er jo omkring lvl 65

Nej, der er en "grænse", du kan kun spille med folk der er inden for 10% af dit lvl, en tommelfinger regel jeg brugte var at man max. må være omkring 10-15 lvl fra hinanden :) men du kan jo oprette en anden character og starte forfra ;)
dualhandel
Niveau 2
 
Indlæg: 176


Re: Bloodborne

Indlægaf dualhandel » søn 05 jul 2015 11:10

http://bloodborne.wiki.fextralife.com/S ... Calculator den her kan man bruge til at beregne hvem der kan joine dig inden for dit lvl :)
dualhandel
Niveau 2
 
Indlæg: 176


Re: Bloodborne

Indlægaf RadeonXRay » søn 05 jul 2015 14:07

dualhandel skrev:
FoxHounddk skrev:Hvis vi kan få samlet et lille team, er jeg da villig nok til at gennemføre det endnu en gang .. kan man med den character, som jeg har gennemført spillet med, spille med en som kun er lvl 1 ? min gut er jo omkring lvl 65

Nej, der er en "grænse", du kan kun spille med folk der er inden for 10% af dit lvl, en tommelfinger regel jeg brugte var at man max. må være omkring 10-15 lvl fra hinanden :) men du kan jo oprette en anden character og starte forfra ;)


Med den patch 1.04 fjernede de 10% grænsen hvis du vel og mærke laver et lukket/privat session. Public-match making er rigtig nok stadig med 10% reglen. http://bloodborne.wiki.fextralife.com/Patch+Notes+v1.04

Hvis man mangler hjælp hopper jeg gerne ind på min level 215+ char. (:

Et af problemer med Coop er at man ikke har 'fælles'-progression, hvilket vil sige at hvis vi er 3 spillere, så skal vi klare området/bossen 3 gange før vi kan komme videre (Dette kan dog også vendes om positivt til et XP-boost)

For at spille co-op skal alle spillere dog ha' The Beckoning Bell (Klokken der søger efter spillere til ens session) og The Resonant Bell (klokken der søger efter en Join-able session), hvor at sidstnævnte koster 10 Insights i shoppen og The Beckoning bell koster 1 insight at bruge per gang! Dør hosten sendes spillerne tilbage til deres egne verdener og host/search-processen startes forfra og hosten skal igen betale 1 insight for at starte det hele igen.

Jeg startede selv en ny char. for at spille coop med en buddy og det tog en lille times tid før vi havde de nødvendige materialer for at starte vores første coop-session og det kan godt tage længere hvis man dør hele tiden.

Det kan godt lyde lidt forvirrende og svært, men når først Co-op sessionen er oppe og køre er det virkelig en fantastisk oplevelse... også så længe folk ikke dør hele tiden ^^
I'm No Hero
RadeonXRay
Niveau 2
 
Indlæg: 110


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster