Forum

Tour De France (Spillet)

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Tour De France (Spillet)

Indlægaf Erroneus » søn 27 jul 2014 17:33

Har spillet det en del nu.

Det er bedre end 2013 udgaven, styringen er bedre, ikke så mange mærkelige ting, det er pænere og AI'en er bedre, f.eks. kører de efter point-sprints osv. De mange mål for de forskellige hold, er ret sjove og ikke umulige. Radio kommunikation er bedre og nedkørsler er lettere. Enkeltstarten er stadigvæk ret tricky, men ikke umuligt. Der er flere hold med licens, så næsten alle navne er rigtige og de sidste 3 hold som ikke er, kan man hurtig rette til.

Men der er nogle irriterende ting. F.eks. så er der ingen distance angivelse mere til sprint, bakker og finish, det giver ingen mening de har fjernet det. Databasen var ikke helt opdateret, f.eks. manglede Rogers fra Tinkoff-Saxo, det er skuffende og noget de kunne have fixet med en patch.

Pro Mode delen er crap, for at sige det som det er. Først blev jeg glædelig overrasket og tænkte det var en sjov tilføjelse, men ens ryttere udvikler sig ikke, man skal køre de samme 5 etaper, det er de samme mål ofte og AI'en virker ikke godt i Pro Mode delen, hvor den opfører sig dybt urealistisk, f.eks. oplevede jeg flere gange at udbrud på 4-5 mand blev kørt voldsomt ind, af hold der ingen interesse havde i at køre det ind, normalt.
Jeg håber de udvikler Pro Mode delen voldsomt til næste år og hvis ikke, så skal de undlade den.

Trophies i år er noget mere tidskrævende, vi snakker 80-100 timer, pga. det ene trophy hvor man skal have stjerner, som er alle mål for alle hold og det tager lidt tid, samt nogle få af de mål er lidt tricky.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron