Forum

The Last of Us Remastered

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf too nizzle » tors 07 aug 2014 16:00

D_Hofgaard skrev:
too nizzle skrev:det er noget med at man skal gemme de svære "events" til sidste uge hvor der skulle komme et event hvor man kan midste alt hvis ikke man klarer den.

Du mener man skal gemme de nemme :)


Ja netop - gik lige lidt for stærkt :)
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf runni1399 » tors 07 aug 2014 22:35

Det her spil er jo helt igennem vidunderligt udført på alle parametre!
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Schmidty » fre 08 aug 2014 14:00

Så klarede jeg hunter-journyen i multiplayer! Jeg har været så godt underholdt af multiplayer, at jeg slet ikke har spillet singleplayer de seneste dage. Nu er jeg dog klar til at gå igang med singleplayer igen - 12 "uger" i multiplayer var hårdt til sidst :p
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Erroneus » søn 10 aug 2014 14:51

1.02 patch ude, der fixer slow matchmaking.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Cena » man 11 aug 2014 21:04

Jeg er meget positivt overrasket over MP delen. Det er sjældent jeg gider MP i andre spil end COD og BF. Men jeg syntes faktisk det er rigtig godt!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf D_Hofgaard » man 11 aug 2014 21:14

Cena skrev:Jeg er meget positivt overrasket over MP delen. Det er sjældent jeg gider MP i andre spil end COD og BF. Men jeg syntes faktisk det er rigtig godt!

Har også spillet det lidt. Spiller ellers kun online i FIFA :)
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Schmidty » man 11 aug 2014 21:18

Cena skrev:Jeg er meget positivt overrasket over MP delen. Det er sjældent jeg gider MP i andre spil end COD og BF. Men jeg syntes faktisk det er rigtig godt!


Fuldstændig enig. Selve princippet med, at man hele tiden skal gøre det bedre og bedre, er enormt fængende og interessant imo :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Cena » man 11 aug 2014 21:31

Schmidty skrev:
Cena skrev:Jeg er meget positivt overrasket over MP delen. Det er sjældent jeg gider MP i andre spil end COD og BF. Men jeg syntes faktisk det er rigtig godt!


Fuldstændig enig. Selve princippet med, at man hele tiden skal gøre det bedre og bedre, er enormt fængende og interessant imo :)


Jeps. Jeg kan også godt lide der er meget fokus på det taktiske. Og det at der ikke er stats gør folk ikke sidder og RÅ camper. Der er fin action, selv i survivor hvor pendanten i COD er håbløst kedelig IMO.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Homer00 » man 18 aug 2014 10:10

Jeg ved ikke om andre af jer har haft problemer med at få "I want to talk about it"-trofæet (deltag i alle valgfrie samtaler), men det har godt nok drillet mig. Problemet havde i mit tilfælde ikke noget med save game eller path-update at gøre, men simpelthen at der er to identiske samtaler, der kan trigges meget tæt på hinanden - den ene tæller, den anden gør ikke.
Mere præcist er der tale om den samtale på "The University", som bliver trigget af et Firefly-logo nær den store statue i midten. Her er altså to af disse logoer, som begge har en trigger. Så ved i det, venner!

Nå. Men derudover er det her et af de mest fantastiske spil jeg har spillet. Det har dog kostet mig hele min ferieuge. Nu vil jeg tage fat på sidste del af anden gennemspilning.
Billede
Homer00
Niveau 2
 
Indlæg: 131
By: Valby


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf BenjaminK » man 18 aug 2014 10:21

Så kom jeg også igennem historien + Left Behind :-) Smukt spil, det fortjener en gennemspilning mere engang :-)
BenjaminK
Niveau 2
 
Indlæg: 130


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf too nizzle » man 18 aug 2014 13:30

er det mig der er uheldig eller er matchmaking systemet helt i hegnet efter sidste patch? Vælger "uden grupper" - men i de 6 spil jeg har spillet idag har holdfordelingen været absurd skævt fordelt. Af de sidste 6 spil jeg har spillet er holdene delt op med de 3-4 personer med højst "rang" på det ene hold og de 4 lavest "rangerede" på det andet - med en eller to undtagelser. Derudover lagde jeg mærke til at i en lobby kom de samme tre personer(alle over rang 25) på samme hold imod folk med rang 5-10...3 forskellige maps i træk.

Synes det er ret fedt i MP - men tager pænt meget glæde ud af spillet som det er lige nu
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Redman DK » man 18 aug 2014 13:53

Matchmatkingen er elendig. Holdfordelingen stinker og det tager 100 år at finde en match. Synes også jeg oplever lidt for mange gange at den ikke tæller en færdig kamp som en dag.

Fik lige gennemført Left Behind på survival i dag. Fuck den sidste del, havde kun 3 skud til pistolen, en pil og en mursten :P
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Abildtrup » man 18 aug 2014 14:45

Vi var 4 sammen inde. Jeg blev smidt på modsatte hold?
Resultatet af dette blev, at jeg mistede godt 7 uger = alt og kan nu starte forfra.

FUCK (pardon my french)
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf too nizzle » tirs 19 aug 2014 11:20

Intet behov for undskyldning :)

Synes egenligt også at det er lidt mærkelig måde at gøre det på. Kan godt lide ideen med at man skal igennem et forløb i multiplayer - giver et ekstra "lag". Men det at man kan miste alt i sidste uge efter ca 80 spil synes jeg er en skidt ide. At skulle starte forfra efter eks. 75 runder er ikke ligefrem motiverende eller med til øge underholdningsniveauet - hvilket vel er ideen med trophies i sidste ende...at få folk til at spille i længere tid så de ikke sælger spillet videre. Det er vel ikke at man siger - fuck it og render rundt med negative oplevelser om spillet.
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Redman DK » tirs 19 aug 2014 13:34

Hvis man er inde i en rigtig dårlig runde og kan risikere at man taber forløbet, kan man lukke spillet ned, så bliver det ikke gemt.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster

cron