Forum

Fifa 15 Tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Morten Skou » tirs 15 jul 2014 22:32

Capperdude skrev:For min skyld kan de putte Salami fra FCM på coveret, eller Nicklas Bendtner. Så længe spillet fungerer og der er tydelige forbedringer, så fuck coveret :)


Man køber det vel også bare digitalt alligevel :D
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf tue69 » tirs 15 jul 2014 22:39

Ha ha - her er Fifa 15 tråden, hvori vi diskuterer spillets vigtigste aspekt: coveret.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf DeRossi16 » tirs 15 jul 2014 22:40

Capperdude skrev:For min skyld kan de putte Salami fra FCM på coveret, eller Nicklas Bendtner. Så længe spillet fungerer og der er tydelige forbedringer, så fuck coveret :)


BENDTNER, der går grænsen ;-)
DeRossi16
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Capperdude » tirs 15 jul 2014 22:42

DeRossi16 skrev:
Capperdude skrev:For min skyld kan de putte Salami fra FCM på coveret, eller Nicklas Bendtner. Så længe spillet fungerer og der er tydelige forbedringer, så fuck coveret :)


BENDTNER, der går grænsen ;-)


Bendtners eneste chance for at komme på forsiden af et spil, er hvis de laver et spil der hedder "Fuckups´n heavy drinkin' while drivin' " :D
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf DeRossi16 » tirs 15 jul 2014 23:07

Capperdude skrev:
DeRossi16 skrev:
Capperdude skrev:For min skyld kan de putte Salami fra FCM på coveret, eller Nicklas Bendtner. Så længe spillet fungerer og der er tydelige forbedringer, så fuck coveret :)


BENDTNER, der går grænsen ;-)


Bendtners eneste chance for at komme på forsiden af et spil, er hvis de laver et spil der hedder "Fuckups´n heavy drinkin' while drivin' " :D


:lol:
DeRossi16
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf selliah1 » tirs 15 jul 2014 23:36

DalleMandenDK skrev:Amen altså.. Tror lige du skal slå ordet hater op selliah1

Vi har en helt og aldeles normal 'diskussion' kørende :)



Ved ikke lige hvor meget diskussion der er over det, men ok.
Xainz skriver at Messi er en latterlig klovn og EA er Barca liderlige. Det ser jeg som hate, men det kan være det bare er mig.
Forresten du skriver at der er mange andre, der gør det langt bedre for Argentina end Messi, det er jo bare dumt skrevet. Virkelig.
4 mål, 1 assist og 4 mom. Ved godt statistik ikke siger alt, og nej han ramte ikke sit top niveau, men uden hans solopræstationer havde Argentina aldrig noget finalen.

Og tilbage til topic.
selliah1
Niveau 0
 
Indlæg: 6
By: Frørup


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Capperdude » tirs 15 jul 2014 23:38

selliah1 skrev:
DalleMandenDK skrev:Amen altså.. Tror lige du skal slå ordet hater op selliah1

Vi har en helt og aldeles normal 'diskussion' kørende :)



Ved ikke lige hvor meget diskussion der er over det, men ok.
Xainz skriver at Messi er en latterlig klovn og EA er Barca liderlige. Det ser jeg som hate, men det kan være det bare er mig.
Forresten du skriver at der er mange andre, der gør det langt bedre for Argentina end Messi, det er jo bare dumt skrevet. Virkelig.
4 mål, 1 assist og 4 mom. Ved godt statistik ikke siger alt, og nej han ramte ikke sit top niveau, men uden hans solopræstationer havde Argentina aldrig noget finalen.

Og tilbage til topic.


Mht Messi, så er det altså "nemt" at shine i La liga. Der er jo kun top 3 og resten er walkovers.

Send Messi en tur i Premier League, og se om han kan holde sin statistik :)
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Capperdude » tirs 15 jul 2014 23:46

Bare lidt tal :

CR7 scorede i 6 år i United med 196 kampe = 84 mål.

Han har indtil videre, siden 09 (5 år) med 165 kampe = 177 mål.

Manden spiller på samme plads.

Du skal ikke bilde mig ind han er begyndt at score ca dobbelt så mange mål på færre kampe, bare fordi han har forbedret sig. Manden var jo allerede ekstrem i United.
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Tupilak » ons 16 jul 2014 01:09

Er spændt på FUT delen. Har ikke spillet andet siden 12'eren
Tupilak
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Laffer » ons 16 jul 2014 13:00

Jeg glæder mig til at spille med Arsenal i det nye Fifa!

Hvis de putter street delen ind eller giver os indendørs er jeg lykkelig..
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf IownU » lør 26 jul 2014 14:04

Hvor forudbestiller folk henne? Her tænker jeg på ultimate edition :) Kan se den billigste pris 579 kr. Ved I hvad GameStop tager, og om der evt følger lidt ekstra guf med?
IownU
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Scoring » lør 26 jul 2014 14:50

Jeg var afhængig af FIFA mellem 10-13. Nu har jeg haft en lille pause fra alt der hedder Playstation i snart et år, så jeg glæder mig rigtig meget til at få fingerne i 2015, og se hvad der er sket. Har EA fået styr på deres servere i mellemtiden? ;)

Personligt elsker jeg at finde alt hvad der hedder 'hidden gem' i spillet. Spillere, klubber, lande. At vælge Real Madrid eller Spanien hvert år, og så bare klø på bliver meget trivielt for mig.
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf austerellis » søn 27 jul 2014 08:37

Jeg håber, at de har fået styr på forsvarsspillet, så AI'en ikke er sådan, at forsvarsspillere saksesparker bolden ud af feltet og at ens firback-kæde bedre holder linjen. Forsvarsdelen har haltet bagefter i noget tid, også på PS4.
austerellis på PS4 og Xbox (pt. ikke i brug). Brugernavn Mike Haggar på DAHF - dansk hjemmebioforum.
austerellis
Niveau 1
 
Indlæg: 58
By: København S


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf RaGa_MuFFiN » man 11 aug 2014 15:54

Nogen der ved, om der er et indbytningstilbud nogle steder. For jeg får bestemt ikke spillet FIFA 14 mere, når jeg skal have FIFA 15. Blockbuster gjorde det, da de ekisterede.
RaGa_MuFFiN
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Xainz » man 11 aug 2014 17:31

RaGa_MuFFiN skrev:Nogen der ved, om der er et indbytningstilbud nogle steder. For jeg får bestemt ikke spillet FIFA 14 mere, når jeg skal have FIFA 15. Blockbuster gjorde det, da de ekisterede.


Tror jeg ikke, mener heller ikke der var noget sidste år ?, men er ikke helt sikker.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster