Forum

Fifa 15 Tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Cena » man 22 sep 2014 13:41

Haugboelle skrev:Jeg havde en download kode til fifa 15, som jeg har hentet via min us bruger (så jeg kan spille det allerede imorgen) kan nu se at der kan være problemer med køb af point. Kan jeg stadig hente fifa via en dk profil uden problemer efterfølgende eller er det så en anden fifa konto?


Jeg ved sku ikke hvordan det er skruet sammen på Xbox. Koden var vel oprindeligt til det danske marked ikke?
Men du har bare sat den til US og så hentet før?

Men forskellen på PS og Xbox, er vel at du KUN ændre locale på Xbox'en, og ikke bruger en anden profil som vi gør på PS?
Hvis du kun ændre locale kan jeg ikke forestille mig du får problemer. Problemet er jo at vores spil er købt med en anden bruger.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Joerli » man 22 sep 2014 13:48

Cena skrev:
Joerli skrev:Hej.

Jeg skal til at købe FIFA 15 over US Store, men efter jeg har oplyst mine kortoplysninger, bliver jeg bedt om min adresseoplysninger. Skal jeg bare indtaste den adresse, som jeg også indtastede, da jeg oprettede min US-bruger?


Du kan desværre ikke gøre det så simpelt. Du er nødt til at oprette en US bruger på Amazon hvor du køber US pre-paid cards, som du så indtaster på din US account.

Den godkender ikke et DK kort på US PSN.


Ja, det fik jeg godt læst mig til. Jeg er også igang med at købe gift cards fra Amazon.com. Tak for svaret.
Joerli
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Haugboelle » man 22 sep 2014 14:00

Cena skrev:
Haugboelle skrev:Jeg havde en download kode til fifa 15, som jeg har hentet via min us bruger (så jeg kan spille det allerede imorgen) kan nu se at der kan være problemer med køb af point. Kan jeg stadig hente fifa via en dk profil uden problemer efterfølgende eller er det så en anden fifa konto?


Jeg ved sku ikke hvordan det er skruet sammen på Xbox. Koden var vel oprindeligt til det danske marked ikke?
Men du har bare sat den til US og så hentet før?

Men forskellen på PS og Xbox, er vel at du KUN ændre locale på Xbox'en, og ikke bruger en anden profil som vi gør på PS?
Hvis du kun ændre locale kan jeg ikke forestille mig du får problemer. Problemet er jo at vores spil er købt med en anden bruger.

.
Ja der kun ændret local info også er mine kreditkort info med en us adresse. Hmm må komme an på en prøve
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Cena » man 22 sep 2014 14:02

Joerli skrev:
Cena skrev:
Joerli skrev:Hej.

Jeg skal til at købe FIFA 15 over US Store, men efter jeg har oplyst mine kortoplysninger, bliver jeg bedt om min adresseoplysninger. Skal jeg bare indtaste den adresse, som jeg også indtastede, da jeg oprettede min US-bruger?


Du kan desværre ikke gøre det så simpelt. Du er nødt til at oprette en US bruger på Amazon hvor du køber US pre-paid cards, som du så indtaster på din US account.

Den godkender ikke et DK kort på US PSN.


Ja, det fik jeg godt læst mig til. Jeg er også igang med at købe gift cards fra Amazon.com. Tak for svaret.


Det er lidt bøvlet første gang, men når du så er oprettet og har købt dit første pre-paid kort, er det ikke så besværligt fremover. Der går 5 min fra jeg beslutter jeg har købt et spil til det er i gennem på amazon og indtastet :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Cena » man 22 sep 2014 14:04

Haugboelle skrev:
Cena skrev:
Haugboelle skrev:Jeg havde en download kode til fifa 15, som jeg har hentet via min us bruger (så jeg kan spille det allerede imorgen) kan nu se at der kan være problemer med køb af point. Kan jeg stadig hente fifa via en dk profil uden problemer efterfølgende eller er det så en anden fifa konto?


Jeg ved sku ikke hvordan det er skruet sammen på Xbox. Koden var vel oprindeligt til det danske marked ikke?
Men du har bare sat den til US og så hentet før?

Men forskellen på PS og Xbox, er vel at du KUN ændre locale på Xbox'en, og ikke bruger en anden profil som vi gør på PS?
Hvis du kun ændre locale kan jeg ikke forestille mig du får problemer. Problemet er jo at vores spil er købt med en anden bruger.

.
Ja der kun ændret local info også er mine kreditkort info med en us adresse. Hmm må komme an på en prøve


Har du forskellig kreditkort på Locale DK og Locale US? For så kan det godt være den tvinger dig til at købe Fifa points på din US locale. Men så længe det ikke er en anden bruger kan det vel ikke give problemer?

Men nu er det EA og Microsoft, så meget kan gå galt! :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Joerli » man 22 sep 2014 14:10

Cena skrev:Det er lidt bøvlet første gang, men når du så er oprettet og har købt dit første pre-paid kort, er det ikke så besværligt fremover. Der går 5 min fra jeg beslutter jeg har købt et spil til det er i gennem på amazon og indtastet :)


Ja, men jeg fandt mig et lækkert hotel i Santa Monica, og nu er mit spil igang med at downloade. Jeg skal bare huske at ændre adressen inden jeg bestiller noget fremover på Amazon :-)
Joerli
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Cena » man 22 sep 2014 14:21

Joerli skrev:
Cena skrev:Det er lidt bøvlet første gang, men når du så er oprettet og har købt dit første pre-paid kort, er det ikke så besværligt fremover. Der går 5 min fra jeg beslutter jeg har købt et spil til det er i gennem på amazon og indtastet :)


Ja, men jeg fandt mig et lækkert hotel i Santa Monica, og nu er mit spil igang med at downloade. Jeg skal bare huske at ændre adressen inden jeg bestiller noget fremover på Amazon :-)


Min siger også jeg skal ændre adressen, men det har jeg ikke gjort, og jeg får stadig lov at købe. Så tror ikke det er nødvendigt. Jeg har efterhånden købt 5-6 gange derinde siden bad mig om det, men der er intet sket.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf OmarE » man 22 sep 2014 14:30

Jeg har et spørgsmål.

Jeg har en bruger på min ps4 som jeg kun har til at købe fra US store. Kan jeg godt købe fifa 15 og installere det på min ps4, samtidigt med at jeg logger ind på min brors ps4 og installere det der?

Så min US bruger er på begge ps4 og spille fifa 15 fra vores primære bruger...
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Cena » man 22 sep 2014 14:33

OmarE skrev:Jeg har et spørgsmål.

Jeg har en bruger på min ps4 som jeg kun har til at købe fra US store. Kan jeg godt købe fifa 15 og installere det på min ps4, samtidigt med at jeg logger ind på min brors ps4 og installere det der?

Så min US bruger er på begge ps4 og spille fifa 15 fra vores primære bruger...


Jeg tror ikke du kan gøre det samtidig. Men det andet kan MÅSKE godt lade sig gøre. Har ikke selv prøvet.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf dksiam » man 22 sep 2014 14:34

Nej. hvis det skal spilles på 2 konsoller, skal den ene konsol have Us Brugerens Licens, og på den anden konsol skal spillene spilles fra US kontoen.
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf chr-dk » man 22 sep 2014 23:59

Er ret tilfreds med dette mål jeg lavede :D

chr-dk
Niveau 2
 
Indlæg: 168
By: Køge


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Jetsonboy » tors 25 sep 2014 20:18

Er jeg den eneste der synes at tekst og HUD går meget ud til kanten af skærmen når man spiller!? Har læst rundt omkring problemet er kun på ps4..
Billede
Kill or be killed.
Ready for PlayStation 4 and Xbox One.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 493
By: Aalborg


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Antoni » tors 25 sep 2014 20:30

Jetsonboy skrev:Er jeg den eneste der synes at tekst og HUD går meget ud til kanten af skærmen når man spiller!? Har læst rundt omkring problemet er kun på ps4..



Jeg synes også det går alt for meget ud til kante, jeg ser det også i demoen
Billede
Antoni
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Valby


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Jetsonboy » tors 25 sep 2014 20:47

Antoni skrev:
Jetsonboy skrev:Er jeg den eneste der synes at tekst og HUD går meget ud til kanten af skærmen når man spiller!? Har læst rundt omkring problemet er kun på ps4..



Jeg synes også det går alt for meget ud til kante, jeg ser det også i demoen

Præcis :-(
Billede
Kill or be killed.
Ready for PlayStation 4 and Xbox One.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 493
By: Aalborg


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf MatHan1990 » tors 25 sep 2014 21:08

Er i på Ea serverne? Min kan ikke komme på.
MatHan1990
Niveau 3
 
Indlæg: 209


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron