Forum

Fifa 15 Tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Cena » søn 28 sep 2014 20:15

Schmidty skrev:
Cena skrev:Jeg har spillet 20-25 online kampe i FUT, og jeg har INGEN problemer haft. Jeg har haft flere kampe der er endt 1-0, 2-1 osv. Har kun haft 3-4 kampe hvor der har været over 5 mål i kampen. Jeg syntes det er meget nemmere at forsvare i år end før, og bortset fra en kamp hvor jeg fik klaps 5-0 har jeg næsten ingen mål lukket ind. Jeg tror jeg har haft 3 kampe hvor det har lagget ret meget, men det har stadig været muligt at spille. I de kampe hvor det har lagget har der været nogle underlige situationer hvor målmand og spillere gør underlige ting, men de andre kampe har det kørt flawless.

Jeg syntes det er det bedste Fifa i mange år, og jeg er virkelig i tvivl om vi spiller det samme spil? :)


Jeg er sgu også i tvivl om vi spiller det samme spil. Jeg finder det utroligt svært at forsvare og målene flyver ind - både i angrebet og i forsvaret. Målmændene sejler rundt, kan aldrig gribe den og parerer den hele tiden.

Men jeg har lige fået Mata i en pakke, so I got that goin' for me, which is nice :)


Hvis du kigger på uret i kampene, føles det så som om det lagger? For i de kampe hvor jeg har oplevet det, sejler tingene i mine kampe. I de kampe hvor det kører flawless er det meget nemmere. I de andre kampe virker det som om der er delay på når man trykker, og derfor laver man de underligste ting i de kampe. Har heldigvis ikke haft ret mange af dem.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Jables » søn 28 sep 2014 20:36

Cena skrev:Jeg syntes det er det bedste Fifa i mange år, og jeg er virkelig i tvivl om vi spiller det samme spil? :)


Det tror jeg ikke at vi gør. Det lyder til at det er PES som sidder i din maskine, for deres demo ser godt nok lækker ud.

.... Men jeg skal jo ikke kunne sige om det er 10 år siden, du sidst spillede FIFA. :lol:
Senest rettet af Jables søn 28 sep 2014 20:46, rettet i alt 2 gange.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Jables » søn 28 sep 2014 20:43

Schmidty skrev:Jeg er sgu også i tvivl om vi spiller det samme spil. Jeg finder det utroligt svært at forsvare og målene flyver ind - både i angrebet og i forsvaret. Målmændene sejler rundt, kan aldrig gribe den og parerer den hele tiden.


Der er mange som har haft det svært ved tilvendingen af det nye forsvarssystem, så bare tag det roligt. :)
Jeg kan komme med et par hurtige tips, til hvordan du får lukket lidt bedre af dernede.

Skift aldrig til den bagerste kæde, med mindre at din modstander er MEGET tæt på dit mål.
Brug i stedet dine defensive midtbanespillere til at lukke af for modspillere og eventuelle huller i dit forsvar.
Lad dine fire bagerste stå helt for sig, med mindre at din modstander er tæt på den sidste trediedel af banen.
Pas på med at satse alt på en tackling. Det er meget mere effektivt bare at bakke og afvente på at han laver fejlen.

Jeg havde det svært i starten, men jeg har nu en stime på 15 sejre i træk og omkring 2 nederlag i de sidste 20 kampe jeg har spillet i FUT.

Tab ikke modet, det er UMULIGT at undgå at lukke mål ind i FIFA 15. Især nu, hvor du har et AI forsvar, som nok ikke har været dummere i rigtig mange år. http://www.gfycat.com/BlankKnobbyGoldfish
Målmændene tager stort set ikke finesseskud, hvis de er skudt rigtigt og der skal intet til i år før at din modstander er alene mod din målmand.

Til det offensive har jeg kun et tip... Ballroll + finesseskud = Mål... Hver.... eneste.... gang. Suk.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf p1co9210 » man 29 sep 2014 17:34

Hvis i er oppe for en turnering, så hop lige herind! Vi er 5 indtil videre og vil gerne op på ca. 10-12 stykker! Kom frisk! viewtopic.php?f=11&t=20267&p=222096#p222096
p1co9210
Niveau 3
 
Indlæg: 293
By: Aalborg


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Muppetmilker » man 29 sep 2014 18:14

Nogen der ved hvordan man sætter sværhedsgraden i FUT? Det er alt for nemt lige pt. :P
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf ShutterDK » tirs 30 sep 2014 02:52

En der vil spille et par kampe? Evt FUT Friendly's?
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf RaGa_MuFFiN » tirs 30 sep 2014 08:08

Igår da jeg spillede Seasons disconnectede min modstander. Jeg tog så en kamp mere bagefter, men på holdoversigten foroven stod der min forrige modstanders hold istedet for det nuværende :-) Det virker ikke til at der er kørt ret meget test af FIFA denne gang inden lanceringen. Men som altid bliver det vel rettet med patches i hovede og røv igen. :roll:

Man kommer til at mindes de gode gamle dage uden internet, hvor spil var færdige, når de blev lanceret!
RaGa_MuFFiN
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Jables » tirs 30 sep 2014 08:27

RaGa_MuFFiN skrev:Men som altid bliver det vel rettet med patches i hovede og røv.


Syntes sgu efterhånden at det er stærkt begrænset, hvor meget EA når at patche i FIFA hvert år.
Men man kan jo vælge at se det på den positive side.. Sidst de sendte et ligeså halvfærdigt spil på markedet, var nok tilbage i 07 versionen og det blev jo efterfulgt af et fremragende 08' spil.

http://www.complex.com/pop-culture/2014 ... -15-review
Faldt over dette review i går aftes, jeg er vild med den sætning som han slutter af med.

"FIFA 15 will coast by on looking like Messi’s dribbling, but playing like Fernando Torres’ finishing."
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf rudivöller » ons 01 okt 2014 18:40

Det var sgu godt, vi fik denne feature. Håber den ansvarlige er blevet sparket ud!

rudivöller
Niveau 0
 
Indlæg: 23
By: København


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf jimmidlx » ons 01 okt 2014 21:55

No goal
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Jables » fre 03 okt 2014 13:37

Vi burde have en "Fifa-gif of the day" tråd.
.. Faldt lige over denne her. Hold kæft det er sjovt! :D

"Needed to win for the promotion and this happened on the 84th minute. God damn it, Benzema."
http://gfycat.com/JollySorrowfulGazelle
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf techN » fre 03 okt 2014 19:48

Jables skrev:
RaGa_MuFFiN skrev:Men som altid bliver det vel rettet med patches i hovede og røv.


Syntes sgu efterhånden at det er stærkt begrænset, hvor meget EA når at patche i FIFA hvert år.
Men man kan jo vælge at se det på den positive side.. Sidst de sendte et ligeså halvfærdigt spil på markedet, var nok tilbage i 07 versionen og det blev jo efterfulgt af et fremragende 08' spil.

http://www.complex.com/pop-culture/2014 ... -15-review
Faldt over dette review i går aftes, jeg er vild med den sætning som han slutter af med.

"FIFA 15 will coast by on looking like Messi’s dribbling, but playing like Fernando Torres’ finishing."


Jeg forstår virkelig ikke alt negativiteten omkring fifa 15. Klart en af de bedste udgivelser længe. Jeg spiller helt klart mest CM (på Verdensklasse), dog kom jeg også godt i gang med at FUT sidste år. Men hvis man kigger AI, så er der altså absurd gode forandringer i år (både PS4 & PC)
Bolden føles langt mere fri end i 14 - tilfældig lange bolde kan der nu kæmpes om uden den laver "Roll of infinity" (jer som har spillet fifa de sidste par år ved hvad jeg snakker om - bolden øgede tidligere næsten farten, når den var scripted til at ryge ud over sidelinien)
AI's godmode er slet ikke så slemt som tidligere.
Clearinger fra AI's forsvar ramte de sidste par altid op til deres angribere, nu er det langt mere tilfældigt.
Sekundærer hold (Championsship og under) viser faktisk nu at de "lever" af at spille fodbold. Tidligere kunne man ikke flugte, spille hurtigt eller lave intelligente/frække afleveringer osv. Driblinger uden skills er også blevet langt bedre.

Der er selvfølgelig mange ting, som EA kan lave bedre, men jeg må indrømme at jeg er vild med dette års udgave :)
techN
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Jables » fre 03 okt 2014 21:19

techN skrev:Klart en af de bedste udgivelser længe. Jeg spiller helt klart mest CM (på Verdensklasse)


Jeg tror skam heller ikke at der er de store problemer, når man spiller singleplayer.
Problemerne i FIFA 15 opstår først rigtigt, når man står overfor en anden spiller som ved hvor de forskellige fejl og mangler er og dermed også kan udnytte dem.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Stricker » fre 03 okt 2014 22:47

Nu har jeg haft muligheden for at spille et par timer på en vens PS4, og jeg er virkelig negativt overrasket over hvor mangle fejl målmand udviser. Jeg ved ikke, om det er pga en fordom, men de synes at være endnu værre end i det forrige, og oftere end før reagere de enten meget langsomt eller overhovedet ikke på bolden. Jeg har endda oplevet to gange, at de efter en parrerende redning har bevæget sig væk fra bolden eller cirkuleret rundt om den, som om at den endnu i bevægelse mod målet - eller noget i den retning. Det er meget svært at beskrive, men jeg synes altså jeg har oplevet en del bøvl med det.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Capperdude » lør 04 okt 2014 17:57

Jeg oplevede 2 gange i løbet af igår aftes, at Fifa 15 frøs.

Det er simpelthen ikke godt nok. Min playstation fryser normalt aldrig, heller ikke selvom jeg spiller lange sessions :)
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster