Forum

Danske Destiny spillere

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf x8BiTw0LFx » ons 17 jun 2015 17:35

Dummiz skrev:Nogle der skal i vault of glass i aften måske? (har kun været igennem 1 gang) som har plads til en lvl. 30 titan? Eller måske crotas end (den har jeg endnu til gode.)

Kan se folk er ved at samle hold til det i vores klan, men det er svært at melde sig til når man ikke er medlem 8)
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Lubricated » søn 09 aug 2015 12:31

Jeg er så småt begyndt at spille noget Destiny, men har ikke rigtigt nogle at spille med :(

Jeg er 30år, har svingende spilletid og er ret casual - jeg stinker ikke, men er bestemt heller ikke elite :P

Min gamertag er jobbermann85 og I er velkomne til at tilføje mig.. Det skal siges at jeg kun er lvl 17 pt, men arbejder på det :)

I forhold til til at købe expansions, giver det mening at købe de 2 allerede nu eller kan man lige så godt vente til man er højere lvl?
Lubricated
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Odense C


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf mrlenniboy » tirs 11 aug 2015 10:51

nogen der ved hvad man får ved dismantling exotic våben?
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Hades » tirs 11 aug 2015 11:52

mrlenniboy skrev:nogen der ved hvad man får ved dismantling exotic våben?

Et Exotic Shard
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Dropdat » tors 20 aug 2015 15:18

Er der nogen der er med på Nightfall gange 2 i aften? Er nok på omkring kl 19.30.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Reinke » ons 26 aug 2015 17:48

Er der nogle der ved om det kan fungere at købe TTK fra US storen? Alt andet DLC er købt i den danske ps store.
Reinke
Niveau 0
 
Indlæg: 30
By: Odense


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Hasani94 » tors 27 aug 2015 02:43

Reinke skrev:Er der nogle der ved om det kan fungere at købe TTK fra US storen? Alt andet DLC er købt i den danske ps store.

Jeg ejede ikke destiny før annonceringen af TTK - Jeg købte dog den samlede udgave for 80$ fra US storen selv. Jeg ved dog ikke hvordan tingene fungere, hvis du kun køber dlc, men ejer spillet i forvejen..
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Vreki » tors 27 aug 2015 07:59

Som udgangspunkt kan man IKKE bruge DLC fra en anden Region end spillet.

Du kan godt købe spil fra US, men så skal den tilhørende DLC også købes der.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Reinke » tors 27 aug 2015 13:22

Tak for svaret, selvom det ikke var det jeg håbede på :p
Reinke
Niveau 0
 
Indlæg: 30
By: Odense


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf direwolve » søn 30 aug 2015 19:03

hey er kommet godt igang med destiny (lvl 24-26) men kunne godt bruge, lidt hjælp til af kommet videre

Psn direwolve
direwolve
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf OmenZetanic » fre 04 sep 2015 18:06

Hej, vil høre om der er en venlig og nysgerrig sjæl herinde der vil prøve noget.

Jeg spiller Destiny (rigtigt meget... Har 1500 timer på X1, alt exotic og raid gear fuld upgradet, full grimoire score og... :( ) og så på min nye ps4, så jeg der var en demo af destiny. Jeg tænkte det kunne da være hyggeligt nok lige at komme i lvl 7, bare lige for at prøve det af på PS4, så jeg gamede to aftner. Nu er jeg altså lvl 24, har klaret alle story missions, ødelægger mildest talt folk i pvp med min grøn og blå våben og er nu nysgerrig i at vide om det er muligt at kunne spille med andre der har købt spillet. Har nemlig nu mulighed for at gå i VoG, men syntes det er lige at stramme den at tag den solo, med mit lvl 18-20 gear :D

Så er det muligt at en kan prøve at invitere mig til spil lidt senere ? :O Det sjovt, når jeg sidder i orbit siger "trial mode"... Det er godt nok fint at kunne spille hele spillet uden noget indhold bliver holdt tilbage :D

Det er iøvrigt også et tip til dem der ikke har destiny og ønsker at prøve det af. Download "demo" og spil hele spillet uden dlc
Billede
OmenZetanic
Niveau 0
 
Indlæg: 12
By: Hornbæk


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Raptor660 » lør 05 sep 2015 10:08

Jeg håber på lidt hjælp her

Jeg downloade en destiny demo fra storen igår, er en ældre fyr knap 40 år og indtil igår troede jeg, at jeg klarede mig rimelig fornuftig. Jeg følte at jeg måtte kæmpe trods det at jeg kun nåede til level 3 :roll:

Er destiny lavet, så man kan spille single hele vejen igennem eller er man nød til at teame op, for at klare sig igennem spillet?

Kan i give mig lidt hjælp til forklaring af spillet? Jeg tror det med våben og armor er på plads, men man får noget betaling i form af glimmer og emblemer osv, hvad kan jeg bruge det til og hvordan skaffer jeg mere? Jeg går ud fra man betaler sig til bedre våben og armor osv

Flere steder i byen er der personer man kan snakke med og steder man kan logge ind, hvad gør jeg med dem?
Altså jeg har luret våben manden og der hvor man får armor og får sit skib lavet, men alle de andre personer og the vault, hvad går det ud på? :)
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf FoxHounddk » lør 05 sep 2015 11:20

Jeg kunne godt tænke mig, at game med nogle andre end mig selv - på nogenlunde samme niveau (pt. lvl 12) .. så hvis der er nogen, som har lyst, så add gerne :)
FoxHounddk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Tilst/Aarhus


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Hasani94 » lør 05 sep 2015 12:06

Raptor660 skrev:Jeg håber på lidt hjælp her

Jeg downloade en destiny demo fra storen igår, er en ældre fyr knap 40 år og indtil igår troede jeg, at jeg klarede mig rimelig fornuftig. Jeg følte at jeg måtte kæmpe trods det at jeg kun nåede til level 3 :roll:

Er destiny lavet, så man kan spille single hele vejen igennem eller er man nød til at teame op, for at klare sig igennem spillet?

Kan i give mig lidt hjælp til forklaring af spillet? Jeg tror det med våben og armor er på plads, men man får noget betaling i form af glimmer og emblemer osv, hvad kan jeg bruge det til og hvordan skaffer jeg mere? Jeg går ud fra man betaler sig til bedre våben og armor osv

Flere steder i byen er der personer man kan snakke med og steder man kan logge ind, hvad gør jeg med dem?
Altså jeg har luret våben manden og der hvor man får armor og får sit skib lavet, men alle de andre personer og the vault, hvad går det ud på? :)

Mange af tingene vil give mening i løbet af din spilletid, men jeg vil lige prøve at hjælpe lidt her... :)
- main story kan nemt klares alene, så længe du er i det rigtige level, som også bliver anbefalet inden mission-start. Der er dog strikes osv. hvor du bliver "team'et" op med andre spillere, dette sker dog automatisk.
- Emblemer symbolisere egentlig bare det du har været igennem, og har derfor ingen betydning, udover udseende..
- glimmer synes jeg egentlig bare at du skal vente med til "late game", da du i de lavere levels hurtig kan finde våben, der er bedre end det der bliver solgt for glimmer...
- mange af personerne er mere late game orienteret, og nogle af dem giver "bounties", som du åbner for i lvl 4, som også er en god måde af få exp på...
- the vault er bare din egne personlige "bank".. Det få du brug for i late game, hvor "samlergenet" slår ind! :p
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Danske Destiny spillere

Indlægaf Raptor660 » lør 05 sep 2015 16:55

Hasani

Tusinde tak for hjælp og info.
Det klarede det meget op for mig, jeg er lige nået til level 4 og som du selv skriver, har jeg nu fået muligeheden for at tjene noget ekstra via små missioner.

Jeg syntes det var ekstremt forvirrende i starten, da man også mødte andre personer i mine missioner som var level 30 og op, jeg var lige ved at skyde mod dem, fordi jeg troede de var fjenden.

Men igen tusinde tak for hjælpen :wink:
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster