Forum

Destiny spilgruppe / fireteam (ps4) !!!

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Destiny spilgruppe / fireteam (ps4) !!!

Indlægaf soaddk » lør 09 aug 2014 22:32

Hep danske ps4-destiny-lovers

Jeg synes det er et super initiativ, som er lavet i den anden tråd omkring danske destiny-spilleres PSN-id'er.

Men jeg kunne egentlig godt tænke mig at tage den skridtet videre, så det ikke blot er et "random" dansk nick man gamer med, men lave en mere en fast spillegruppe / fireteam eller... jo... "klan" om man vil. Om gruppen har et navn er i bund og grund ligegyldigt... Men jeg vil gerne lige sætte et ansigt på og lære en smule om de folk, som man potentielt set kommer til at game med i MAAAAANGE, MAAANGE timer (forhåbentligt)...

Jeg tænkte at lave en lukket facebook-gruppe og måske finde en 8-12 personer som er interesserede i at spille organiserede raids/strikes/PvE/PvP. Med sådan en kerne burde det være muligt at finde 6 personer til et raid i weekenden eller på hverdagsaftener.

Anyways, pointen er så at man lige introducerer sig selv og måske bruger facebook gruppen til at poste links til (og diskutere) artikler/nyheder om Destiny for at holde dampen oppe indtil 9.9.14. Efter launch tænker jeg at FB-gruppen skal bruges til at samle folk/aftale tidspunkter for raids/strikes osv., poste screenshots og alt muligt andet sjovt.

Eneste krav tænker jeg er at man har en mic (og en PS4). Efter hvad jeg har læst mig frem til omkring raids (som lyder pisse sjovt), så kræver de en høj grad af koordinering og team-play, hvilket i de fleste tilfælde jo er lig med en mikrofon.

Jeg har læst en del på reddit/destiny/fireteams og været fristet af at hoppe på et par klaner i UK. Men jeg tænkte jeg lige ville se om det var stemning for at samle et dansktalende fireteam??

Kom glad!! Tænker at det er åbent for begyndere og erfarne. Begynderne skal sgu nok hurtigt lære det...
soaddk
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Destiny spilgruppe / fireteam (ps4) !!!

Indlægaf dr_gonzo » lør 09 aug 2014 22:58

Det er jeg frisk på.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Re: Destiny spilgruppe / fireteam (ps4) !!!

Indlægaf Bucaneer » søn 10 aug 2014 09:36

Man kunne jo også aftale noget indbyrdes blandt de folk der er tilmeldt den anden tråd, det er jo det der også er planen med den :-) det er jo nemt at tilføje hinanden der og så aftale noget ;-)
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: Destiny spilgruppe / fireteam (ps4) !!!

Indlægaf soaddk » søn 10 aug 2014 14:23

Bucaneer skrev:Man kunne jo også aftale noget indbyrdes blandt de folk der er tilmeldt den anden tråd, det er jo det der også er planen med den :-) det er jo nemt at tilføje hinanden der og så aftale noget ;-)


True. Jeg savner egentlig blot et praktisk steder at aftale raids. For som sagt synes jeg absolut den anden tråd er en god ide. Men som det er nu, skal man jo så logge på, håbe der er andre på PSN, håbe de spiller Destiny og håbe de ikke allerede er igang med noget. At lave aftaler i tråden bliver også hurtigt uoverskueligt, da tråden kommer til at blive lang og folk taler om forskellige ting på kryds og tværs.

Derfor kunne jeg godt tænke mig en FB-gruppe (eller dedikeret forum), hvor man kan lave en post og spørge om nogen er klar på en raid næste lørdag kl. 14. Så kan folk melde til ved at kommentere og man logger på om lørdagen kl. 14 klar til kamp. :-) Efterfølgende kan man så slette indlægget/tråden så det ikke støjer.

Men det er måske bare et spørgsmål om, at jeg opretter en public gruppe på facebook og OP fra den anden tråd måske linker til den. Så kan folk fra PSN-tråden tilmelde sig gruppe, hvis de (ligesom mig) ønsker et mere struktureret værktøj til at arrangere raids/gaming sessions. Hvis nogen har alternativer til FB må de meget gerne melde ind? Tænker bare, at en enkelt tråd her på PSLife.dk ikke er nok til at opfylde mine behov.

Men jeg tænkte jeg lige ville lufte tanken og se om der er interesse for det.

/Jan
soaddk
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Destiny spilgruppe / fireteam (ps4) !!!

Indlægaf Morten Skou » søn 10 aug 2014 14:58

Måske vi skulle lave et dedikeret forum til Destiny herinde, det burde give mulighed for at søge efter folk at spille med tænker jeg?

Vi vil meget gerne lave noget fedt omkring Destiny, men vil I ikke være flinke ikke hele tiden at lave reklame for jeres facebook grupper, andre fora osv. Det er fair nok hvis I gerne vil lave en masse ting på Facebook i stedet for at støtte op om PSlife - men så lad være med at lave reklame for det herinde.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Destiny spilgruppe / fireteam (ps4) !!!

Indlægaf Redman DK » søn 10 aug 2014 16:15

Morten Skou skrev:Måske vi skulle lave et dedikeret forum til Destiny herinde, det burde give mulighed for at søge efter folk at spille med tænker jeg?


Tror det kunne være meget nyttigt med et separat sektion til Destiny, da trådene lige nu er spredt over det hele. En anden ting er dog at jeg synes det her forum trænger til ændringer af sektionerne. F.eks er der vist ikke rigtig en grund til at have en sektion kun til Vita, hvor der blandt andet ikke har været en nyt indlæg siden 24 juli.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Destiny spilgruppe / fireteam (ps4) !!!

Indlægaf soaddk » søn 10 aug 2014 16:19

Morten Skou skrev:Måske vi skulle lave et dedikeret forum til Destiny herinde, det burde give mulighed for at søge efter folk at spille med tænker jeg?


Hvis det er muligt, ville det da være fedt!!! Det jeg leder efter er et sted at arrangere raids mv. og hvis der kunne være et forum kun for destiny-spillere ville det jo hjælpe en stor del af vejen. Win/win: Folk som ikke gider Destiny bliver ikke spammet med tråde om raids/strikes og folk som gerne vil spille Destiny med andre vil have et sted at organisere sig. :-)

Thumbs up herfra. Er set noget du kan sætte op, Morten, hvis der er stemning for det? (kan se du er redaktør)

/Jan
soaddk
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Destiny spilgruppe / fireteam (ps4) !!!

Indlægaf Sethos » søn 10 aug 2014 16:20

Morten Skou skrev:Måske vi skulle lave et dedikeret forum til Destiny herinde, det burde give mulighed for at søge efter folk at spille med tænker jeg?

Vi vil meget gerne lave noget fedt omkring Destiny, men vil I ikke være flinke ikke hele tiden at lave reklame for jeres facebook grupper, andre fora osv. Det er fair nok hvis I gerne vil lave en masse ting på Facebook i stedet for at støtte op om PSlife - men så lad være med at lave reklame for det herinde.


Det ville sgu være super Morten, tror det bliver en af 2014s stortitler og vi vil se et væld af tråde, ville det være en god idé med dets egen sektion.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Destiny spilgruppe / fireteam (ps4) !!!

Indlægaf Schmidty » søn 10 aug 2014 16:56

Redman DK skrev:
Morten Skou skrev:Måske vi skulle lave et dedikeret forum til Destiny herinde, det burde give mulighed for at søge efter folk at spille med tænker jeg?


Tror det kunne være meget nyttigt med et separat sektion til Destiny, da trådene lige nu er spredt over det hele. En anden ting er dog at jeg synes det her forum trænger til ændringer af sektionerne. F.eks er der vist ikke rigtig en grund til at have en sektion kun til Vita, hvor der blandt andet ikke har været en nyt indlæg siden 24 juli.


En sektion til Vita er efter min mening helt fint. Sektionen om Move virker derimod rimelig besynderlig ;)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Destiny spilgruppe / fireteam (ps4) !!!

Indlægaf lusiosfox » søn 10 aug 2014 17:06

Godt at se så mange der gerne vil oprette klaner til destiny :D det skal nok blive sjovt :D
Billede
lusiosfox
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Allerød


Re: Destiny spilgruppe / fireteam (ps4) !!!

Indlægaf Morten Skou » søn 10 aug 2014 17:29

Ja, der er ingen tvivl om at jo flere grupperinger der vil være - jo sjovere bliver det. Ser helt sikkert ud til, at vi bliver nødt til at afholde nogle turneringer i det, hvis ellers den del fungerer som den skal :D
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Destiny spilgruppe / fireteam (ps4) !!!

Indlægaf Bucaneer » søn 10 aug 2014 19:59

Morten Skou skrev:Ja, der er ingen tvivl om at jo flere grupperinger der vil være - jo sjovere bliver det. Ser helt sikkert ud til, at vi bliver nødt til at afholde nogle turneringer i det, hvis ellers den del fungerer som den skal :D


Thats the spirit :)

Ja vi skal da lave en masse turneringer, bliver så fedt når Destiny udgives.

Mht. en forum del, så er det sådan set en ret god ide, for der er så stort et hype omkring det spil, så vil uden tvivl ikke være en skidt ting at ha en særskilt del, da det nok også er det største spil foreløbig, eller ihvertfald det spil der har skabt mest interesse :)
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: Destiny spilgruppe / fireteam (ps4) !!!

Indlægaf p1ngo » tirs 12 aug 2014 08:42

jeg er klar til at spille.

er 29 år, fra Sønderborg. social og glad person.

add: p1ngo-mads-

PS4
p1ngo
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: Destiny spilgruppe / fireteam (ps4) !!!

Indlægaf dmaiin » lør 25 okt 2014 13:38

jeg er på hvis det stadig er aktuelt :) add mig
dmaiin
ps4
dmaiin
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: rødovre


Re: Destiny spilgruppe / fireteam (ps4) !!!

Indlægaf Gimze21 » søn 07 dec 2014 15:16

Nogen der er klar på et raid på level 30??
Gimze21
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Danmark


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster