Forum

Danske Diablo 3 spillere (PS4)

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Danske Diablo 3 spillere (PS4)

Indlægaf eldodeldo » tors 21 aug 2014 10:13

Er gået igang igår, erfaren pc d3 spiller ;) tilføj tilføj
MikaDK :)
Billede
eldodeldo
Niveau 1

By: Skanderborg

Indlægaf Grinde » tors 21 aug 2014 14:53

ad mig gerne, er altid frisk på en omgang D3
Orakleren
Grinde
Niveau 0

Indlægaf Deezoned » tors 21 aug 2014 21:13

Så er D3 også i hus her... Add gerne: Deezoned
Deezoned
Niveau 3

Indlægaf karsten » tors 21 aug 2014 21:22

Hjælp jeg har lige købt Diablo 3 men når jeg starter spillet op så står det på rusisik eller er det polsk hvordan får jeg det over på engelsk
karsten
Niveau 0

By: århus v

Indlægaf k_kronborg » fre 22 aug 2014 10:13

karsten skrev:Hjælp jeg har lige købt Diablo 3 men når jeg starter spillet op så står det på rusisik eller er det polsk hvordan får jeg det over på engelsk

Du skulle gerne have to applikationer af Diablo 3: RoS. Den ene er den russisk/polske udgave og så er den anden den engelske udgave. Hvis du ikke har to, så ville jeg slette den du har hentet og hente igen fra PSN.

–– K
k_kronborg
Niveau 2

By: Copenhagen N

Indlægaf Sleipner75 » lør 23 aug 2014 07:39

Add gerne mig er ret noob til det har kun spillet 1 og 2 back in days men er allerede ret hooked på 3 ern ;)
Tyranen75
Billede
Sleipner75
Niveau 4

Indlægaf morfar » lør 23 aug 2014 09:14

Kan jeg kun importe min PS3 karakterer, hvis jeg har PS3 versionen liggende også? Har et PS3 savegame i clouden.
Billede
morfar
Niveau 8

By: Hasselager, Århus

Indlægaf mrlenniboy » lør 23 aug 2014 09:30

morfar skrev:Kan jeg kun importe min PS3 karakterer, hvis jeg har PS3 versionen liggende også? Har et PS3 savegame i clouden.
Q. What if I no longer have access to my original Diablo III disc and/or current-gen platform?

If you no longer have access to your original Diablo III disc and/or current-gen platform, don't worry—you may still be able to transfer your save data to another brand or platform generation for Ultimate Evil Edition.

You’ll need your save file (available via cloud storage, USB, hard drive, or memory unit), any current-gen Diablo III disc or a digital version of the game, and access to a current-gen platform (as with the disc, the platform doesn’t need to be yours).

From there, follow these quick steps.

Insert the original Diablo III disc or launch the digital version of the game.
 Ensure that you are connected to the Internet.
 Download and install patch 1.0.3 for Diablo III onto the system.
 Import your saved data as normal (Xbox 360, PS3).
 Depending on what kind of transfer you’re looking to process at this point, refer to the appropriate category below for instructions on how to export and import saves from Diablo III to Ultimate Evil Edition.

PS3 to PS3, Xbox 360 to Xbox 360PS3 to PS4, Xbox 360 to Xbox OnePS3 to Xbox One, Xbox 360 to PS4
Mvh Lennart

Billede
mrlenniboy
Niveau 7

By: Randers

Indlægaf Thevisible87 » lør 23 aug 2014 10:15

Tilføj mig psn: Thenvisible87

Forresten Hvordan kommer i op i level hurtigst muligt? Syntes det har taget lang tid for mig fra 1-18 og spiller Wizard.
Thevisible87
Niveau 0

By: Esrum

Indlægaf ShutterDK » lør 23 aug 2014 10:17

Add ShutterDK.
ShutterDK
Niveau 4

By: Slagelse

Indlægaf morfar » lør 23 aug 2014 11:29

mrlenniboy skrev:
morfar skrev:Kan jeg kun importe min PS3 karakterer, hvis jeg har PS3 versionen liggende også? Har et PS3 savegame i clouden.
Q. What if I no longer have access to my original Diablo III disc and/or current-gen platform?

If you no longer have access to your original Diablo III disc and/or current-gen platform, don't worry—you may still be able to transfer your save data to another brand or platform generation for Ultimate Evil Edition.

You’ll need your save file (available via cloud storage, USB, hard drive, or memory unit), any current-gen Diablo III disc or a digital version of the game, and access to a current-gen platform (as with the disc, the platform doesn’t need to be yours).

Depending on what kind of transfer you’re looking to process at this point, refer to the appropriate category below for instructions on how to export and import saves from Diablo III to Ultimate Evil Edition.

PS3 to PS3, Xbox 360 to Xbox 360PS3 to PS4, Xbox 360 to Xbox OnePS3 to Xbox One, Xbox 360 to PS4

Det blev jeg ikke særligt meget klogere af. Har smidt mit diablo 3 ps3 save i cloud på ps3 og på en usb.

Startet diablo 3 på ps4 og opdateret til nyeste version.

Sat usb i ps4 med diablo 3 save. Når jeg vælger import i spillet, sker der ikke noget. Den siger jeg ikke har noget save.

Her er hvad en bruger har skrevet på battlenet:

2. You cannot put your Game Save Data on a USB and transfer from your PS3 to your PS4. I tried and I failed.

3. Uploading your save data to the PSN network from the XMB of your PS3 will not allow you to acces it on your PS4. I tried and failed.

Og en anden bruger skriver:

If you're upgrading from an older console to a newer console - of the same brand - there's another step involved. You need to run the old Diablo 3 game, update it to 1.0.3, sign into Sony Entertainment Network (the account you use to access the PlayStation Network) or Xbox Live and then go to the game's menu and select "More" and then "Export Save". Turn on your new console, sign into PSN/XBL, run the Ultimate Evil Edition of the game and your save should be found and imported.
Billede
morfar
Niveau 8

Indlægaf FredrikLeander » lør 23 aug 2014 12:17

Add gerne FredrikLeander

Vi skal jo have gang i Nemesis og giftsystemet.
FredrikLeander
Niveau 0

Indlægaf Nordio » lør 23 aug 2014 13:31

Jeg er mega klar når jeg kommer hjem fra ferie.
ADD mig: Nordio
Nordio
Niveau 0

Indlægaf mrlenniboy » lør 23 aug 2014 13:38

morfar skrev:
mrlenniboy skrev:

Det blev jeg ikke særligt meget klogere af. Har smidt mit diablo 3 ps3 save i cloud på ps3 og på en usb.

Startet diablo 3 på ps4 og opdateret til nyeste version.

Sat usb i ps4 med diablo 3 save. Når jeg vælger import i spillet, sker der ikke noget. Den siger jeg ikke har noget save.

Her er hvad en bruger har skrevet på battlenet:

2. You cannot put your Game Save Data on a USB and transfer from your PS3 to your PS4. I tried and I failed.

3. Uploading your save data to the PSN network from the XMB of your PS3 will not allow you to acces it on your PS4. I tried and failed.

Og en anden bruger skriver:

If you're upgrading from an older console to a newer console - of the same brand - there's another step involved. You need to run the old Diablo 3 game, update it to 1.0.3, sign into Sony Entertainment Network (the account you use to access the PlayStation Network) or Xbox Live and then go to the game's menu and select "More" and then "Export Save". Turn on your new console, sign into PSN/XBL, run the Ultimate Evil Edition of the game and your save should be found and imported.

hmm det ser sku ud til det ikke kan lade sig gøre uden disken eller den digitale version, så må du låne d3 af en du kender.
Mvh Lennart

Billede
mrlenniboy
Niveau 7

By: Randers

Indlægaf morfar » lør 23 aug 2014 13:40

Gik fro lvl 0 til 42 igår aftes med min monk, så tror bare jeg klarer mig uden mine lvl 60 karakterer fra diablo 3 på ps3
Billede
morfar
Niveau 8

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak