Forum

The Witcher 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Witcher 3

Indlægaf Hasani94 » ons 27 maj 2015 17:45

Krede1972 skrev:
Morten Rask skrev:Utroligt at Europa for en gangs skyld både får DLC og opdateringer først.

Fortryder lidt at jeg købte den amerikanske version.


Der er åbenlyst kortere afstand mellem Polen og Danmark, end Polen og US ;-)

Lol! =D>
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » ons 27 maj 2015 23:50

Husk, nyt gratis DLC for The Witcher 3:
Alternative Look for Yennefer: https://store.playstation.com/#!/en-dk/ ... 00000DLC04
New Quest - 'Contract: Missing Miners': https://store.playstation.com/#!/en-dk/ ... 00000DLC03

:D
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf BizzyVaping » tors 28 maj 2015 05:09

Er det egentligt lykkedes nogen at finde det armor fra den armor dlc som lå på psstore fra dag 1?

Hentede pakken men er så vidt jeg ved ikke stødt på det ingame endnu selvom jeg nærmer mig 35-40 timer.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: The Witcher 3

Indlægaf pjulledk » tors 28 maj 2015 06:08

BizzyVaping skrev:Er det egentligt lykkedes nogen at finde det armor fra den armor dlc som lå på psstore fra dag 1?

Hentede pakken men er så vidt jeg ved ikke stødt på det ingame endnu selvom jeg nærmer mig 35-40 timer.


Jeg fandt det i starten hos dværg smeden i den første by
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: The Witcher 3

Indlægaf Morten Rask » tors 28 maj 2015 06:19

BizzyVaping skrev:Er det egentligt lykkedes nogen at finde det armor fra den armor dlc som lå på psstore fra dag 1?

Hentede pakken men er så vidt jeg ved ikke stødt på det ingame endnu selvom jeg nærmer mig 35-40 timer.

Den merchant du redder fra en Griffin i starten af spillet, han sælger det.

Men det er level 4 gear..
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: The Witcher 3

Indlægaf Cena » tors 28 maj 2015 09:09

Er vel efterhånden små 30 timer inde i spillet nu, og er stadig fantastisk godt underholdt! Det er helt klart mit GOTY so far i år. Der er ikke på noget tidspunkt hvor man ikke ved hvad man skal lave. Har tonsvis af ? og quests over det hele. Det er næsten lidt stressende :)

En ting jeg virkelig gerne så de fixede, er når jeg har sat en custom marker, så måtte der gerne komme prikker (måske i en anden farve) hentil, ligesom der er hen til en quest. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har reddet mod de prikker der, for at komme i tanke om efter et stykke tid at de leder hen til en normal quest :D Det er jo slet ikke et kæmpe issue, men simpelthen bare fordi jeg glemmer det :)

Er snart LVL 12, så der er laaaaang vej endnu :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Witcher 3

Indlægaf MikeTheDane327 » tors 28 maj 2015 09:47

Der er endnu en gratis DLC på PS store. denne er et alternativ skin til Yennefer
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: The Witcher 3

Indlægaf Cena » tors 28 maj 2015 09:51

MikeTheDane327 skrev:Der er endnu en gratis DLC på PS store. denne er et alternativ skin til Yennefer


Er der kommet en ekstra i forhold til i går? For i går kom der et alternativt skin til Yennefer, samt en ny contract? :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Witcher 3

Indlægaf MikeTheDane327 » tors 28 maj 2015 09:58

Det er nok den samme jeg tænker på DKcena :) men jeg har nu ikke kunnet finde den kontrakt nogle steder eller er den bundet til Yennefer dlcén ?

Er altså træt af at Geralt tager temmelig meget skade bare han falder få meter.. og den dumme krikke af en hest gider ikke hoppe over huller i vejn eller rettere broer
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: The Witcher 3

Indlægaf Cena » tors 28 maj 2015 10:06

MikeTheDane327 skrev:Det er nok den samme jeg tænker på DKcena :) men jeg har nu ikke kunnet finde den kontrakt nogle steder eller er den bundet til Yennefer dlcén ?

Er altså træt af at Geralt tager temmelig meget skade bare han falder få meter.. og den dumme krikke af en hest gider ikke hoppe over huller i vejn eller rettere broer


Jeg har faktisk ikke lige tjekket om jeg har fået den nye contract. Har faktisk ikke lavet en eneste contract endnu :)

Haha det er SÅ irriterende det med hans skade. Har siddet de sidste par aftner og snakket med en kammerat i party mens vi begge har spillet. Antallet af gange vi begge har døde pga. fald er enormt højt. Nogle gange har det været fra noget der måske maks er 2 meter. Bare man hopper ned fra en lille trappe kan man nemt miste 50-70% af livet. Håber det er noget de fixer.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Witcher 3

Indlægaf Blauwy » tors 28 maj 2015 10:48

De skal nerfe fall damage, ja. Det er virkelig irriterende. Men i mellemtiden, kan man hoppe idet man lander, så han ruller og ikke tager så meget skade igen. Nogle gange hjælper det 100%, andre gange 40-60, ish :P
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: The Witcher 3

Indlægaf Schmidty » tors 28 maj 2015 12:30

Cena skrev:Er vel efterhånden små 30 timer inde i spillet nu, og er stadig fantastisk godt underholdt! Det er helt klart mit GOTY so far i år. Der er ikke på noget tidspunkt hvor man ikke ved hvad man skal lave. Har tonsvis af ? og quests over det hele. Det er næsten lidt stressende :)

En ting jeg virkelig gerne så de fixede, er når jeg har sat en custom marker, så måtte der gerne komme prikker (måske i en anden farve) hentil, ligesom der er hen til en quest. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har reddet mod de prikker der, for at komme i tanke om efter et stykke tid at de leder hen til en normal quest :D Det er jo slet ikke et kæmpe issue, men simpelthen bare fordi jeg glemmer det :)

Er snart LVL 12, så der er laaaaang vej endnu :D


Der er mange "?" rundt omkring i verden, men er jeg den eneste, der oplever, at man ikke rigtig møder særligt mange andre ting udover der, hvor der er "?" :?: Jeg er ikke nået så langt endnu, men synes ikke rigtig man møder så mange monstre i naturen i forhold til hvor stor verdenen er.
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: The Witcher 3

Indlægaf Egeberg » tors 28 maj 2015 13:09

Jeg er først lige blevet "færdig" i startområdet, da jeg ikke har haft overdrevet megen tid at spille i, men hold da k... hvor er 3'eren god! Jeg er mindst lige så imponeret, hvis ikke mere end jeg var i springet fra 1'eren til 2'eren. Stemningen i universet er uovertruffen og Yennefer er endelig introduceret, omgivelserne er fantastiske og der virker virkelig til at være meget at lave.

Jeg har hørt i min omgangskreds at flere er over 40 timer inde i spillet og kun godt halvvejs, det lyder virkelig godt :-)

Det er nok lidt for tidligt at konkludere noget om crafting, men jeg er ikke synderligt imponeret over crafting ift. hvad jeg finder i loot, men det ændrer sig måske senere?
Egeberg
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Skanderborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » tors 28 maj 2015 14:49

MikeTheDane327 skrev:Der er endnu en gratis DLC på PS store. denne er et alternativ skin til Yennefer

Hvis du havde læst 5 indlæg op og på samme side, så vil du se links var allerede smidt til den DLC :wink:
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf BizzyVaping » tors 28 maj 2015 19:35

Schmidty skrev:
Cena skrev:Er vel efterhånden små 30 timer inde i spillet nu, og er stadig fantastisk godt underholdt! Det er helt klart mit GOTY so far i år. Der er ikke på noget tidspunkt hvor man ikke ved hvad man skal lave. Har tonsvis af ? og quests over det hele. Det er næsten lidt stressende :)

En ting jeg virkelig gerne så de fixede, er når jeg har sat en custom marker, så måtte der gerne komme prikker (måske i en anden farve) hentil, ligesom der er hen til en quest. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har reddet mod de prikker der, for at komme i tanke om efter et stykke tid at de leder hen til en normal quest :D Det er jo slet ikke et kæmpe issue, men simpelthen bare fordi jeg glemmer det :)

Er snart LVL 12, så der er laaaaang vej endnu :D


Der er mange "?" rundt omkring i verden, men er jeg den eneste, der oplever, at man ikke rigtig møder særligt mange andre ting udover der, hvor der er "?" :?: Jeg er ikke nået så langt endnu, men synes ikke rigtig man møder så mange monstre i naturen i forhold til hvor stor verdenen er.


Monstre støder jeg på overalt, men ja der virker ikke til at være den helt store grund til at udforske som sådan. Bare tag alle notice boards og så får du ikoner for 90% af hvad der er at se.

Efter ca 40 timer, kan de gange jeg er stødt på noget som ikke var markeret på kortet tælles på 2 hænder.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron