Forum

Fifa Carrierer mode

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Fifa Carrierer mode

Indlægaf Volpi » ons 20 aug 2014 11:51

Jeg forventer at hoppe på Fifa15 når det udkommer. Jeg har igennem de seneste år ikke rigtig kunne blive grebet af Fifa serien, da jeg kun finder det underholdende online, mens jeg her får bank HVER gang jeg spiller. Så de seneste år er gået med Co-op med en kammerat, som jeg til gengæld syntes er rigtig underholdende mod andre spillerer - 2vs2.

Da jeg er en stor football manager nørd og samtidigt kan læse at netop karriere delen opgraderes år efter år, tænker jeg om den del er værd at spiller efterhånden?

Hvad er jeres erfaringer med carrier mode? Blir i grebet?
Det skal siges jeg spiller på PS4 og håber offline delen har fået lidt forbedringer, så ikke det opleves så statisk og ensformigt
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Fifa Carrierer mode

Indlægaf iaurdae » ons 20 aug 2014 14:03

jeg må sige, at jeg spiller klart mest offline, og har også spillet meget Football Manager igennem tiden. Jeg synes helt klart, at de har forbedre offline career modellen så meget, at jeg godt kan blive grebet og spille over flere sæsoner.

I det nye skulle der udover det, komme mere nyt, og samtidigt forbedret nogle af de eksisterende features. Så jeg glæder mig rigtigt meget til, at stable en karriere på benene.

Jeg ved godt, at jeg er en af de få, og af en døende race, med det her offline noget, men det er ihvertfald det, jeg har fundet mig mest hjemme i de sidste mange Fifa udgivelser ;)
Billede
iaurdae
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Re: Fifa Carrierer mode

Indlægaf Volpi » ons 20 aug 2014 15:03

Det lyder ellers fint:).
Vi kan umuligt de eneste der gerne vil spille offline:). Hvis de fortsat har fokus på udvikling her, så kunne noget tyde på der er stadig er en offline del at satse på
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Fifa Carrierer mode

Indlægaf Schmidty » ons 20 aug 2014 16:00

Jeg spiller nærmest kun Ultimate Team og andre online modes i FIFA. Hvis jeg vil have fornemmelsen af at være manager, spiller jeg Football Manager, som fanger mig meget mere end karriere i FIFA. :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Fifa Carrierer mode

Indlægaf Volpi » ons 20 aug 2014 16:24

Ja hvis det alene var manager delen der skulle fange mig er det KUN FM der kan fange mig.
I Fifa er det selve kampene og styring af spillere der skulle fange mig. Men jeg kunne ønske en fornuftig manager del her.

UT er der mange af mine venner der spiller, men jeg kan desværre ikke se det fede i at møde hold der ofte er ret ens og intet har med virkelighedens hold at gøre, eller hold "uden" klub.

Men kan sagtens se de hygger sig med det og man må jo sige Fifa rammer bredt her især.

Lader til vi her netop har 2 meget forskellige typer Fifa spillere, men stadig kan holde af det samme spil:).

Tror begge dele er kommet for at blive:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Fifa Carrierer mode

Indlægaf runni1399 » ons 20 aug 2014 17:38

Jeg spiller både offline og online, men mest online. Grunden til at jeg spiller mest online skyldes bl.a. at jeg føler der er større variation i kampene, hvor når man spiller mod computeren bliver det ofte en meget lineær og ensformig oplevelse på sigt. Jeg håber dog på at AI er blevet lavet endnu mere varieret I Fifa 15...
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Fifa Carrierer mode

Indlægaf Volpi » ons 20 aug 2014 18:22

Runni1399. Spot on.

Det er klart det aldrig vil kunne nærme sig når 2 mødes head to head, men større variation i offlinekampe mønstret må være muligt, med PS4´erens ressourcer efterhånden.

Online er der er intet mere tilfredsstillende end kompakt småspil der åbner & smadrer modstanderens kæder med den perfekte direkte stikning. Den er altså svær offline
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Fifa Carrierer mode

Indlægaf runni1399 » ons 20 aug 2014 18:25

Volpi skrev:Runni1399. Spot on.

Det er klart det aldrig vil kunne nærme sig når 2 mødes head to head, men større variation i offlinekampe mønstret må være muligt, med PS4´erens ressourcer efterhånden.

Online er der er intet mere tilfredsstillende end kompakt småspil der åbner & smadrer modstanderens kæder med den perfekte direkte stikning. Den er altså svær offline


Jeg savner en tydelig mærkbar forskel mellem de forskellige hold i offline, hvis de fik skabt det så ville jeg dælme spille meget mere offline, da jeg også holder meget af offline modes.

Edit: Og nej det vil selvfølgelig aldrig kunne nærme sig online kampe, men mere variation ville være lækkert - nu må vi se :)
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Fifa Carrierer mode

Indlægaf iaurdae » ons 20 aug 2014 20:20

runni1399 skrev:
Volpi skrev:Runni1399. Spot on.

Det er klart det aldrig vil kunne nærme sig når 2 mødes head to head, men større variation i offlinekampe mønstret må være muligt, med PS4´erens ressourcer efterhånden.

Online er der er intet mere tilfredsstillende end kompakt småspil der åbner & smadrer modstanderens kæder med den perfekte direkte stikning. Den er altså svær offline


Jeg savner en tydelig mærkbar forskel mellem de forskellige hold i offline, hvis de fik skabt det så ville jeg dælme spille meget mere offline, da jeg også holder meget af offline modes.

Edit: Og nej det vil selvfølgelig aldrig kunne nærme sig online kampe, men mere variation ville være lækkert - nu må vi se :)


Jeg er også meget enig med jer begge to, men jeg må sige, at jeg har spillet både som mindre hold i de store ligaer, og som lidt større hold. Og synes egentligt at vi er ved at komme derhen af, jeg kan ihvertfald tydeligt mærke forskel på, om jeg spiller imod United på udebane eller om jeg spiller imod Norwich på hjemmebane hvis jeg er et midterhold eller lidt der over. Og som jeg kan forstå, at i FIFA 15, har de lavet endnu flere måder at spille bolden op på, som for eksempel de små hold, der smider den op på deres target man, eller man kombinerer sig igennem..
Billede
iaurdae
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Re: Fifa Carrierer mode

Indlægaf runni1399 » ons 20 aug 2014 20:51

iaurdae skrev:
runni1399 skrev:
Volpi skrev:Runni1399. Spot on.

Det er klart det aldrig vil kunne nærme sig når 2 mødes head to head, men større variation i offlinekampe mønstret må være muligt, med PS4´erens ressourcer efterhånden.

Online er der er intet mere tilfredsstillende end kompakt småspil der åbner & smadrer modstanderens kæder med den perfekte direkte stikning. Den er altså svær offline


Jeg savner en tydelig mærkbar forskel mellem de forskellige hold i offline, hvis de fik skabt det så ville jeg dælme spille meget mere offline, da jeg også holder meget af offline modes.

Edit: Og nej det vil selvfølgelig aldrig kunne nærme sig online kampe, men mere variation ville være lækkert - nu må vi se :)


Jeg er også meget enig med jer begge to, men jeg må sige, at jeg har spillet både som mindre hold i de store ligaer, og som lidt større hold. Og synes egentligt at vi er ved at komme derhen af, jeg kan ihvertfald tydeligt mærke forskel på, om jeg spiller imod United på udebane eller om jeg spiller imod Norwich på hjemmebane hvis jeg er et midterhold eller lidt der over. Og som jeg kan forstå, at i FIFA 15, har de lavet endnu flere måder at spille bolden op på, som for eksempel de små hold, der smider den op på deres target man, eller man kombinerer sig igennem..


Det vil jeg også give dig ret i, man kan godt mærke forskel, men synes lidt det er på tide at tage det til nye højder - især med de nye kræfter som konsollerne nu besidder.
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Fifa Carrierer mode

Indlægaf st.rams » fre 22 aug 2014 23:32

Er der i øvrigt nogle der har tips til hvor det er billigst at erhverve sig FIFA 15 til PS4?

Jeg kan huske jeg købte 13'eren på tilbud i Elgiganten på release day, hvor de vidst havde det sat ned til 400 kr.

Men så vidt jeg kan se er det billigste i DK 499 kr. Kommer vi længere ned end det tror i, evt. noget indbytning af FIFA 14 hos Gamestop?
st.rams
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Re: Fifa Carrierer mode

Indlægaf Volpi » lør 23 aug 2014 00:25

Mon ikke elgiganten igen kører 399 på det?
Sætter jeg mine penge på;-)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Fifa Carrierer mode

Indlægaf Capperdude » lør 23 aug 2014 00:26

Nogen der har erfaring med Fifa på pc? :)

Det sidste fifa jeg spillede på pc, var 2002, så er ret længe siden.
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 24 gæster