Forum

Far Cry The Wild Expedition??

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Far Cry The Wild Expedition??

Indlægaf morfar » tirs 26 aug 2014 11:58

Har lånt det på biblioteket. Umiddelbart indeholder det kun far cry 2 og far cry 3.

Hvordan finder jeg classic og blood dragon frem?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Far Cry The Wild Expedition??

Indlægaf mrlenniboy » tirs 26 aug 2014 12:38

De er som koder de er ikk på disk
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Far Cry The Wild Expedition??

Indlægaf Sethos » tirs 26 aug 2014 12:40

Der er vel næppe de originale digitale koder med til et biblioteks lånt spil :P
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Far Cry The Wild Expedition??

Indlægaf morfar » tirs 26 aug 2014 12:58

mrlenniboy skrev:De er som koder de er ikk på disk


Tænkte det nok. Endnu engang et useless spil fra biblioteket. Tak for svar.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Far Cry The Wild Expedition??

Indlægaf mrlenniboy » tirs 26 aug 2014 12:59

morfar skrev:
mrlenniboy skrev:De er som koder de er ikk på disk


Tænkte det nok. Endnu engang et useless spil fra biblioteket. Tak for svar.

så lidt
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Far Cry The Wild Expedition??

Indlægaf D_Hofgaard » tirs 26 aug 2014 13:49

Sethos skrev:Der er vel næppe de originale digitale koder med til et biblioteks lånt spil :P

Jeg har før været heldig med at låne spil på biblioteket hvor enten onlinepass-koden eller dlc-koden stadig var ubrugt
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Far Cry The Wild Expedition??

Indlægaf HrDanish » tirs 26 aug 2014 23:09

morfar skrev:
mrlenniboy skrev:De er som koder de er ikk på disk


Tænkte det nok. Endnu engang et useless spil fra biblioteket. Tak for svar.


Jeg blev ramt af den samme skuffelse i starten af sommeren da jeg endelig fik den fra biblioteket på anden reservering da første resulterede i Far Cry 3 i stedet for Wild Exp.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Far Cry The Wild Expedition??

Indlægaf Jake242 » ons 27 aug 2014 09:01

"Endnu engang et useless spil fra biblioteket" hvis du er så utilfreds over noget du ikke har betalt for... Så gå dog ned og køb spillet. At være utilfreds over noget, der bliver stillet til rådighed for dig uden meromkostning, er simpelthen udover min fatteevne.

Luk røven og tjen nogle penge så du kan købe hvad du vil have... Det er sådan verdenen fungerer(correct me if I'm wrong)
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236


Re: Far Cry The Wild Expedition??

Indlægaf Michael Jensen » ons 27 aug 2014 19:00

^ This
Michael Jensen
Niveau 3
 
Indlæg: 210
By: Kolding


Re: Far Cry The Wild Expedition??

Indlægaf morfar » ons 27 aug 2014 19:27

Jake242 skrev:"Endnu engang et useless spil fra biblioteket" hvis du er så utilfreds over noget du ikke har betalt for... Så gå dog ned og køb spillet. At være utilfreds over noget, der bliver stillet til rådighed for dig uden meromkostning, er simpelthen udover min fatteevne.

Luk røven og tjen nogle penge så du kan købe hvad du vil have... Det er sådan verdenen fungerer(correct me if I'm wrong)


Umiddelbart lader det til der er meget der er ud over din fatteevne!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Far Cry The Wild Expedition??

Indlægaf Redman DK » tors 28 aug 2014 15:46

Jake242 skrev:Luk røven og tjen nogle penge så du kan købe hvad du vil have... Det er sådan verdenen fungerer(correct me if I'm wrong)


Det er da vist af højere prioritet at du lærer at kommunikere på et niveau højere end 3. klasse.

Og hvis jeg ikke tager helt fejl så er det vores skattepenge der bliver brugt på at holde biblioteket kørende, så at kalde det gratis er vist ikke helt korrekt.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Far Cry The Wild Expedition??

Indlægaf Jake242 » tors 28 aug 2014 23:42

Redman DK skrev:
Jake242 skrev:Luk røven og tjen nogle penge så du kan købe hvad du vil have... Det er sådan verdenen fungerer(correct me if I'm wrong)


Det er da vist af højere prioritet at du lærer at kommunikere på et niveau højere end 3. klasse.

Og hvis jeg ikke tager helt fejl så er det vores skattepenge der bliver brugt på at holde biblioteket kørende, så at kalde det gratis er vist ikke helt korrekt.


Jeg har ikke skrevet gratis, men derimod at det er stillet til rådghed uden meromkostning. Det er da en fin ordning, mener man derimod at det er useless, så kan man jo vælge at bruge penge på det selv---> syntes egenligt at min pointe fint gik igennem i første indlæg, det var åbenbart ikke tilfældet.

Så for at skære det ud i pap... Brok dig et andet sted, her får du ikke sympati fordi du mener at det offentligt tilgængelige tilbud ikke er godt nok. Tjen penge selv, køb det du vil have... Slut prut.
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236


Re: Sv: Far Cry The Wild Expedition??

Indlægaf crockett » fre 29 aug 2014 09:37

Man kan vel argumentere for at et spil, der kræver online kode for at levere den fulde oplevelse, er ubrugelige.

Med andre ord; der er så ingen grund til vores skattekroner er gået til indkøb af FC3: TWE, når det ekstra indhold ikke kan anvendes.
Her tager jeg selvfølgelig til grund, at TWE er dyrere i indkøb end FC3.

Det er desuden ikke klædeligt at diktere andre, hvad de må, og ikke må, brokke sig over.
Det giver anledning til nogle kedelige associationer, til lande uden ytringsfrihed. ;-)
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Re: Far Cry The Wild Expedition??

Indlægaf Proxzyn » fre 29 aug 2014 09:59

Redman DK skrev:Og hvis jeg ikke tager helt fejl så er det vores skattepenge der bliver brugt på at holde biblioteket kørende, så at kalde det gratis er vist ikke helt korrekt.

crockett skrev:Med andre ord; der er så ingen grund til vores skattekroner er gået til indkøb af FC3: TWE, når det ekstra indhold ikke kan anvendes.
Her tager jeg selvfølgelig til grund, at TWE er dyrere i indkøb end FC3.

Hvad så med Ubisofts penge? Dem der har lavet spillet tjener intet her, efter første udlejning. Og de småpenge bibliotekerne bruger på spil, kan jeres skattekroner vidst godt lige overleve.
Men så længe vi får spillene "gratis", så er det jo fint nok.

Det er online pass og brugt salgs diskussionen om igen. Jeg synes det er vildt at klage over noget man egentlig ikke har betalt for.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Far Cry The Wild Expedition??

Indlægaf Jake242 » fre 29 aug 2014 10:14

"Jeg synes det er vildt at klage over noget man egentlig ikke har betalt for."

PRÆCIS!
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron