Forum

Driveclub

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Driveclub

Indlægaf jimmidlx » søn 19 okt 2014 23:33

Slimjay DK skrev:@Erroneus : Som du selv skriver så skulle de ha' haft en større beta test, så simpelt er det ;)

Det der sker her må bare ikke ske for et spil der er forsinket i et år og har været under udvikling i 3 år, specielt ikke for dem der har kastet penge efter det .... Det er helt fair at de fjernede PS+ versionen, men at de valgte at lade købe versionen blive trods de her problemer, det er under alt kritik.

For mig at se er Beta testen først gået i gang nu, og det er på bekostning af brugere der har betalt for lortet ...


Måske en bevidst handling?
EA har vist dyrket det, skulle man tro.
BF4 - shitload af fejl
Sim City - aner ik hvordan det ser ud idag, men slemt sikkert
Fifa 15 - Mange fejl

Burde er efterhånden for meget sagt, gider, er mere passende.
Vi er alle beta testere efterhånden. Det er billigere.
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Re: Driveclub

Indlægaf dk_iceman » man 20 okt 2014 02:27

hmm ja var ellers godt positiv overfor Driveclub men nu er det bare skredet i svinget...

speciel efter jeg blev så træt af det jeg købte en Xbox ONE i Expert til 2699 kr. sammen med det købte jeg også Forza Horizon 2 og hold da k... en lækker oplevelse... farvel Driveclub...
dk_iceman
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: Driveclub

Indlægaf Bab » man 20 okt 2014 08:40

jimmidlx skrev:
Slimjay DK skrev:For mig at se er Beta testen først gået i gang nu, og det er på bekostning af brugere der har betalt for lortet ...


Måske en bevidst handling?
EA har vist dyrket det, skulle man tro.
BF4 - shitload af fejl
Sim City - aner ik hvordan det ser ud idag, men slemt sikkert
Fifa 15 - Mange fejl

Burde er efterhånden for meget sagt, gider, er mere passende.
Vi er alle beta testere efterhånden. Det er billigere.


Forskellen ligger bare i, at Driveclub blev udsat næsten et år, fordi det skulle "finpudses". I den periode har der været masser af muligheder for at teste serverdelen. Det er jo ikke så nemt at udsætte Fifa 15 et år ;)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Driveclub

Indlægaf Askinas » man 20 okt 2014 09:40

Jeg beholder mit Driveclub lidt endnu. Men hvis der ikke snart sker noget så ryger det os.
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: Driveclub

Indlægaf Rytteren » man 20 okt 2014 11:48

Bab skrev:
Forskellen ligger bare i, at Driveclub blev udsat næsten et år, fordi det skulle "finpudses". I den periode har der været masser af muligheder for at teste serverdelen. Det er jo ikke så nemt at udsætte Fifa 15 et år ;)

Bab


Men nu var det altså ikke for at finpudse spillet at det blev udskudt. Der var større gameplayrelevante elementer der skulle ændres ifølge evolution selv
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Driveclub

Indlægaf Allanb » man 20 okt 2014 12:44

Ja online delen. :lol:
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Driveclub

Indlægaf Redman DK » man 20 okt 2014 19:35

Slimjay DK skrev:@Erroneus : Som du selv skriver så skulle de ha' haft en større beta test, så simpelt er det ;)

Det der sker her må bare ikke ske for et spil der er forsinket i et år og har været under udvikling i 3 år, specielt ikke for dem der har kastet penge efter det .... Det er helt fair at de fjernede PS+ versionen, men at de valgte at lade købe versionen blive trods de her problemer, det er under alt kritik.

For mig at se er Beta testen først gået i gang nu, og det er på bekostning af brugere der har betalt for lortet ...


Hvad relevans har det at det har været under udvikling i 3 år og har været forsinket? Ville du have kigget anderledes på situationen hvis det kun havde været under udvikling i 2 år, eller hvordan skal det forstås?
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Driveclub

Indlægaf Slimjay DK » man 20 okt 2014 21:53

Det har den relevans at hvis noget har været langtid undervejs og yderligt udsættes et år, så må man forvente at det virker, noget mere end det her.

Nu har de jo gjort meget ud af at reklamere spillet som et socialt online spil, så er det pænt amatøragtigt at online delen ikke virker .. Men jeg kan godt se at det måske er for meget at forlange ???

Var spillet udgivet som launch titel som det var planlagt, så havde jeg set på det anderledes ;)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Driveclub

Indlægaf Askinas » tirs 21 okt 2014 08:33

Jeg var lidt online igår i det. Og det virker ikke ordenligt endnu :(
Det er bare ikke smart syntes jeg.
Som der bliver sagt så har de jo reklameret med, at det er en socialt online spil. Og igen! Det virker jo bare ikke som det skal.
Og finder man ikke sådan en fejl når man udskyder spillet med 1 år. Ja undskyld mig! Så brude man slet ikke have udgivet det endnu.
De får ikke en krone for deres season pass så længe det ikke virker.
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: Driveclub

Indlægaf Rytteren » tirs 21 okt 2014 08:53

Askinas skrev:De får ikke en krone for deres season pass så længe det ikke virker.


God ide. Stem med din pung. Det er den eneste måde Sony forstår alvoren. Beklageligvis går der rygter om at det har solgt langt over en million eksemplarer.. Det er nok bedre end Sony havde forventet?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Driveclub

Indlægaf Askinas » tirs 21 okt 2014 09:02

Rytteren skrev:
Askinas skrev:De får ikke en krone for deres season pass så længe det ikke virker.


God ide. Stem med din pung. Det er den eneste måde Sony forstår alvoren. Beklageligvis går der rygter om at det har solgt langt over en million eksemplarer.. Det er nok bedre end Sony havde forventet?


Og hvor mange tror du så ikke, at der ville have deres penge igen? Sådan noget hører vi ikke. Kun hvor godt det har solgt....

Jeg er bare en person som ikke gider betale mere for noget som ikke virker ordenligt endnu.
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: Driveclub

Indlægaf palawan » tirs 21 okt 2014 10:05

En direkte konsekvens af Driveclub og PSN stabiliteten (eller mangel på selv samme) herfra blev, at jeg gik ud og investerede i en Xbox One og nu sidder og spiller Forza Horizon 2 (også on-line uden hic-ups vel at mærke ;))
Jeg har selvfølgelig i længere tid gået med overvejelser om, at investere i en Xbox One også, men hele Driveclub miseren og alt PSN nedetiden blev slutteligt udslagsgivende for mig.
Det betyder selvfølgelig ikke, at jeg forlader min PS4 eller Sony, eller at jeg gør mig nogen forventning om, at Sony skulle rette sig tilnærmelsesvis op i stolen på grund af min lille "anarkistiske" disponering. Det er dog en reaktion på et symptom - og faktuelt har jeg jo som konsekvens heraf nu to systemer at vælge imellem fremadrettet. Optimalt er 100 % "ejerskab" jo klart at foretrække for Sony (nu har de 50 %), forventeligt er jeg nok ikke den eneste der "reagerer" over tingenes tilstand , så måske de alligevel skulle rette sig op og ligge sig i selen med den lange bane for øje...
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Driveclub

Indlægaf Redman DK » tirs 21 okt 2014 10:09

Slimjay DK skrev:Det har den relevans at hvis noget har været langtid undervejs og yderligt udsættes et år, så må man forvente at det virker, noget mere end det her.


Efter hvad jeg kan huske var BF4 ikke udsat, synes du ikke det var et lige så stort problem det havde, og stadig har for den sags skyld :P
Sim City var vist heller ikke udsat, og det kunne slet ikke spilles.

Det jeg prøvede at sige var såmænd bare at lige meget hvor længe det har været under udvikling og om det har været udsat eller ej, burde ikke ændre på at situationen er til grin. Hvis det var udkommet til launch og havde samme problemer ville mit syn på det ikke være anderledes end det er nu.

Slimjay DK skrev:Nu har de jo gjort meget ud af at reklamere spillet som et socialt online spil, så er det pænt amatøragtigt at online delen ikke virker .. Men jeg kan godt se at det måske er for meget at forlange ???


Hvor kan du se det henne? Det var i hvert fald ikke min hensigt at give det indtryk :D
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Driveclub

Indlægaf Slimjay DK » tirs 21 okt 2014 10:34

@Redman : Fordi andre fucker op behøver det ikke at være standard. Bevares BF4 havde problemer, men slet ikke i nærheden af det her.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Driveclub

Indlægaf TheisDanishPride » tirs 21 okt 2014 13:10

palawan skrev:En direkte konsekvens af Driveclub og PSN stabiliteten (eller mangel på selv samme) herfra blev, at jeg gik ud og investerede i en Xbox One og nu sidder og spiller Forza Horizon 2 (også on-line uden hic-ups vel at mærke ;))
Jeg har selvfølgelig i længere tid gået med overvejelser om, at investere i en Xbox One også, men hele Driveclub miseren og alt PSN nedetiden blev slutteligt udslagsgivende for mig.
Det betyder selvfølgelig ikke, at jeg forlader min PS4 eller Sony, eller at jeg gør mig nogen forventning om, at Sony skulle rette sig tilnærmelsesvis op i stolen på grund af min lille "anarkistiske" disponering. Det er dog en reaktion på et symptom - og faktuelt har jeg jo som konsekvens heraf nu to systemer at vælge imellem fremadrettet. Optimalt er 100 % "ejerskab" jo klart at foretrække for Sony (nu har de 50 %), forventeligt er jeg nok ikke den eneste der "reagerer" over tingenes tilstand , så måske de alligevel skulle rette sig op og ligge sig i selen med den lange bane for øje...


Det samme her. At PSN er så ustabilt, har også fået mig til at investere i xbox one.
Billede: Sony KDL50W805BBN
Lyd: Audio Pro T14 & Sennheiser Momentum 2.0
Konsoller: PS4 Pro (500GB SSD) & Xbox One S (2TB HDD)
TheisDanishPride
Niveau 3
 
Indlæg: 253
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 19 gæster

cron