Forum

Driveclub

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Driveclub

Indlægaf Redman DK » tirs 21 okt 2014 16:29

Slimjay DK skrev:@Redman : Fordi andre fucker op behøver det ikke at være standard. Bevares BF4 havde problemer, men slet ikke i nærheden af det her.


Idet mindste kan man få lov til at spille Driveclubs singleplayer uden at miste sit save efter hver anden mission :P
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Driveclub

Indlægaf Abildtrup » tirs 21 okt 2014 21:11

Jeg spillede en del til formiddag i multiplayeren. Det er første gang jeg har spillet uden der var problemer.

Så det går den rigtige vej...
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Driveclub

Indlægaf palawan » tirs 21 okt 2014 21:49

Jeg fik en mail fra supporten i dag om, at de ville tilbageføre spillet, som jeg har bedt om.
Så det er i givet fald en fair, sober og godkendt tilgang fra Sony !
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Driveclub

Indlægaf Slimjay DK » ons 22 okt 2014 08:43

Redman DK skrev:
Slimjay DK skrev:@Redman : Fordi andre fucker op behøver det ikke at være standard. Bevares BF4 havde problemer, men slet ikke i nærheden af det her.


Idet mindste kan man få lov til at spille Driveclubs singleplayer uden at miste sit save efter hver anden mission :P



hahahah, true that :) Jeg fik et føl på tværs da jeg mistede mit SP savegame i BF4 sidste år, har ikke spillet SP delen siden :lol:

Men det skal blive spændende om hele lortet falder sammen igen, når de åbner op for PS+ , så kommer der jo nok lige nogle millioner flere brugere på :mrgreen:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Driveclub

Indlægaf Diz- » ons 22 okt 2014 17:32

Andeo1707 og jeg søger nye medlemmer til vores fabelagtige Driveclub club - merC club (mercedes club).

Vi er begge 28 og aktive et par gange om ugen (primært i aften timerne). Vi elsker biler og vil gerne skabe en club, der klarer sig godt. Hygge vægter dog højest. Lyder det som noget for dig så send en besked på PSN eller skriv herinde. Ser frem til at race med jer!
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Re: Driveclub

Indlægaf Blade dk » ons 22 okt 2014 19:07

Diz- skrev:Andeo1707 og jeg søger nye medlemmer til vores fabelagtige Driveclub club - merC club (mercedes club).

Vi er begge 28 og aktive et par gange om ugen (primært i aften timerne). Vi elsker biler og vil gerne skabe en club, der klarer sig godt. Hygge vægter dog højest. Lyder det som noget for dig så send en besked på PSN eller skriv herinde. Ser frem til at race med jer!



Er frisk på det :-)
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Driveclub

Indlægaf Diz- » tors 23 okt 2014 07:18

Blade dk skrev:
Diz- skrev:Andeo1707 og jeg søger nye medlemmer til vores fabelagtige Driveclub club - merC club (mercedes club).

Vi er begge 28 og aktive et par gange om ugen (primært i aften timerne). Vi elsker biler og vil gerne skabe en club, der klarer sig godt. Hygge vægter dog højest. Lyder det som noget for dig så send en besked på PSN eller skriv herinde. Ser frem til at race med jer!



Er frisk på det :-)


Fedt!
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Re: Driveclub

Indlægaf SalSolo » søn 02 nov 2014 20:15

Ja, jeg havde også glædet mig til dette spil og det er sørgeligt så dårligt det blev håndteret..det lysner dog stille og roligt.

Hvis der er nogle hyggespillere, som bare gerne vil være I en klub uden forventninger, så meld jer til The Cadre. Jeg har oprettet den til useriøse spillere, som bare logger på en sjælden gang imellem for at køre lidt ræs :)
Billede
SalSolo
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Brønshøj


Re: Driveclub

Indlægaf Slimjay DK » ons 12 nov 2014 09:52

Synes ikke rigtig man hører noget til Driveclub mere. Er problemer ved at være løst eller sutter det stadig røv ?
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Driveclub

Indlægaf Askinas » ons 12 nov 2014 09:56

Jeg har lidt problemer endnu med online del.
Men tror desværre der er mange som er hoppet fra DriveClub pga alle de problemer.
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: Driveclub

Indlægaf palawan » ons 12 nov 2014 12:57

Jeg har slettet min kopi i et naivt håb om, at den fejl som for mange opstod i forbindelse med Driveclubs pre-order DLC licenser (man kan ikke længere restore sine licenser på sin PS4), ville blive løst.
Det gjorde det så ikke og Sony er absolut ingen steder at finde på denne bold... Selvom vi er en måned inde.
Jeg har uagtet svært ved at forestille mig, at jeg kommer til at gide geninstallere det spil igen. Det har kun givet mig problemer, ærgrelser og irritation.
P.t. er jeg flyttet 100 % til Xbox One og køber mine spil her istedet, da jeg ikke gider købe digitale downloads med en åbenlys risiko for, at jeg ikke kan restore dem på længere sigt.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Driveclub

Indlægaf Askinas » ons 12 nov 2014 13:10

Jeg er os godt skuffet over DriveClub :(
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: Driveclub

Indlægaf Sethos » ons 12 nov 2014 13:56

Håbede lidt alle disse problemer ville være løst inden for en respektabel tidsramme. Nu har jeg købt Forza Horizon 2 i stedet og må sgu indrømme, jeg er bestemt ikke skuffet. Konge spil.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Driveclub

Indlægaf palawan » ons 12 nov 2014 14:20

Sethos skrev:Håbede lidt alle disse problemer ville være løst inden for en respektabel tidsramme. Nu har jeg købt Forza Horizon 2 i stedet og må sgu indrømme, jeg er bestemt ikke skuffet. Konge spil.


Jeg er også røget på Forza 2, da jeg gav op på Driveclub og jeg er så ganske enig. Det er vitterlig et fremragende "feel good" spil !
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Driveclub

Indlægaf Askinas » lør 15 nov 2014 09:07

Der er stadigvæk ikke lavet et fix hvor man skal slå en hastighed på 10.000 km/t osv. Farvel Driveclub og hej igen Forza 5 :)
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron