Forum

Driveclub

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Driveclub

Indlægaf andez » fre 28 nov 2014 17:16

Har lige købt DriveClub idag hos CDON til 250kr :)

Glæder mig til at prøve det nu når der har været så mange problemer :P
Håber dog bare det er de 250kr værd! xD
andez
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Re: Driveclub

Indlægaf Rytteren » fre 28 nov 2014 18:44

har lige fået det hjem fra biblioteket, så glæder mig til at se hvordan det står til. nogen pslife club?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Driveclub

Indlægaf Slimjay DK » fre 19 dec 2014 00:27

Jeg har lige modtaget spillet i dag og tænker lidt om Dynamic Weather er en del af Singleplayer delen eller om det kun kan slås til ved Custom Races ?

Jeg er ikke så langt i spillet, så det kan måske også være jeg bare skal væbne mig med tålmodighed :D

Men hold nu op det er flot, det får jo Forza til at ligne et X360 spil =D> Jeg har ihvertfald ikke fortrudt, men har nu også kun givet 159 kr for det og de værste børnesygdomme er vel efterhånden fixet :D

Men jeg synes nu godt nok wMikkel har nogle sprøde tider .. Jeg er jo mega amatør selvom jeg synes jeg kører godt :lol:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Driveclub

Indlægaf Megajohn » fre 19 dec 2014 00:42

Slimjay DK skrev:Jeg har lige modtaget spillet i dag og tænker lidt om Dynamic Weather er en del af Singleplayer delen eller om det kun kan slås til ved Custom Races ?

Jeg er ikke så langt i spillet, så det kan måske også være jeg bare skal væbne mig med tålmodighed :D

Men hold nu op det er flot, det får jo Forza til at ligne et X360 spil =D> Jeg har ihvertfald ikke fortrudt, men har nu også kun givet 159 kr for det og de værste børnesygdomme er vel efterhånden fixet :D

Men jeg synes nu godt nok wMikkel har nogle sprøde tider .. Jeg er jo mega amatør selvom jeg synes jeg kører godt :lol:


Hvor købte du det?
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: Driveclub

Indlægaf Slimjay DK » fre 19 dec 2014 00:51

Webhallen's julekalender i søndags.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Driveclub

Indlægaf Rytteren » fre 19 dec 2014 02:19

Slimjay DK skrev:Jeg har lige modtaget spillet i dag og tænker lidt om Dynamic Weather er en del af Singleplayer delen eller om det kun kan slås til ved Custom Races ?


som jeg har forstået det, så er det kun custiom races. grunden skulle være, at dem der spiller nu, med effekterne ville have svære ved at slå øvrige spillers tider mm. grundet deres fordel ved f.eks konstant sollys og godt vejr. mulgivis en dårlig undskyldning. har ikke selv tjekket singleplayerdelen ud, efter vejreffekterne dukkede op.

Slimjay DK skrev:Men hold nu op det er flot, det får jo Forza til at ligne et X360 spil =D> Jeg har ihvertfald ikke fortrudt, men har nu også kun givet 159 kr for det og de værste børnesygdomme er vel efterhånden fixet :D


ja, gad vide hvordan billedet havde set ud, hvis sony var ventede yderlig to måneder med udgivelsen.. for nu køre det smooth, alle funktioner er klar og det er en grafisk perle.
og ja, det er pænt flottere end forza 5. det bør det også, da forza 5 skulle være et launchspil. men at det også er så meget flottere end FH2 er virkelig imponerenede.

gad vide hvad evolution nu skal i gang med?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Driveclub

Indlægaf Dummiz » fre 19 dec 2014 07:25

Har oprettet min egen klub men fik ikke kørt meget bagefter desværre. Men jeg vil da klart give det en chance til nu hvor den vejr patch er kommet for spillet er sku cool nok :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Driveclub

Indlægaf Slimjay DK » fre 19 dec 2014 09:17

Rytteren skrev:
Slimjay DK skrev:Jeg har lige modtaget spillet i dag og tænker lidt om Dynamic Weather er en del af Singleplayer delen eller om det kun kan slås til ved Custom Races ?


som jeg har forstået det, så er det kun custiom races. grunden skulle være, at dem der spiller nu, med effekterne ville have svære ved at slå øvrige spillers tider mm. grundet deres fordel ved f.eks konstant sollys og godt vejr. mulgivis en dårlig undskyldning. har ikke selv tjekket singleplayerdelen ud, efter vejreffekterne dukkede op.

Slimjay DK skrev:Men hold nu op det er flot, det får jo Forza til at ligne et X360 spil =D> Jeg har ihvertfald ikke fortrudt, men har nu også kun givet 159 kr for det og de værste børnesygdomme er vel efterhånden fixet :D


ja, gad vide hvordan billedet havde set ud, hvis sony var ventede yderlig to måneder med udgivelsen.. for nu køre det smooth, alle funktioner er klar og det er en grafisk perle.
og ja, det er pænt flottere end forza 5. det bør det også, da forza 5 skulle være et launchspil. men at det også er så meget flottere end FH2 er virkelig imponerenede.

gad vide hvad evolution nu skal i gang med?


Ja, det lyder som et godkendt svar. Det er jo noget mere bøvlet at lave en god tid i dårligt vejr 8)

Det er bestemt flottere end FH2, selvom det også er et flot spil. Og ja, anmeldelserne er jo baseret på et halv færdigt spil med alt for mange online problemer ... Har dog set en del anmeldelser der har et andet syn på spillet nu, men det er nok desværre forsent.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Driveclub

Indlægaf Vreki » fre 19 dec 2014 10:07

Slimjay DK skrev:.. Har dog set en del anmeldelser der har et andet syn på spillet nu, men det er nok desværre forsent.


Mjah, hvis de fik lettet måsen og lagt det ud på PS+ kunne det godt være at det fik en chance til.
Det er jo næsten en chance til at release spillet een gang mere, bare i en version der virker denne gang.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Driveclub

Indlægaf Rytteren » fre 19 dec 2014 10:33

Vreki skrev:
Mjah, hvis de fik lettet måsen og lagt det ud på PS+ kunne det godt være at det fik en chance til.
Det er jo næsten en chance til at release spillet een gang mere, bare i en version der virker denne gang.


helt enig. er også sikker på det er grunden til de stadig ikke har smidt plus udgaven på markedet. de vil simpelthen have det er fejlfrit og klar, da dette helt sikkert er en "ekstra" chance.
hvis de så laver noget "hent plus udgaven inden x, så for man xdlc med", så man giver folk det ekstra initiativ for at prøve det.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Driveclub

Indlægaf Mike JezZ » fre 19 dec 2014 11:11

Rytteren skrev:og ja, det er pænt flottere end forza 5. det bør det også, da forza 5 skulle være et launchspil. men at det også er så meget flottere end FH2 er virkelig imponerenede.


Nu er Forza Horizon 2 også et open world spil. Men for min skyld ku de godt have fjernet det open world for at gøre det 60 FPS og ku bruge flere kræfter på grafikken.
Billede
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: Driveclub

Indlægaf Askinas » fre 19 dec 2014 12:42

Syntes det er blevet godt og de har fået rettet en masse fejl :)
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: Driveclub

Indlægaf Sethos » fre 19 dec 2014 14:18

Mike JezZ skrev:
Rytteren skrev:og ja, det er pænt flottere end forza 5. det bør det også, da forza 5 skulle være et launchspil. men at det også er så meget flottere end FH2 er virkelig imponerenede.


Nu er Forza Horizon 2 også et open world spil. Men for min skyld ku de godt have fjernet det open world for at gøre det 60 FPS og ku bruge flere kræfter på grafikken.


Forza Horizon er jo netop helt igennem genialt pga. det er Open World. Hvis man fjernede det, har du jo bare Forza 5.

Men bortset fra det, er Driveclub ganske udmærket. Især når man har betalt så lidt for det. Vejreffekterne er lækre og visuelt er det ganske okay. Styringen er jeg lidt 50/50 på, den er bestemt ikke dårlig, det er 'nemt' at styre, så man altid kan redde en skidt situation, men den mangler næsten også et element hvor man bare skal være en smule vågen. Fjernede hele HUD bare for at give mig selv den ekstra udfordring, især under et tungt snevejr skal man være obs.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Driveclub

Indlægaf palawan » fre 19 dec 2014 16:05

Rytteren skrev:men at det også er så meget flottere end FH2 er virkelig imponerenede.


"Meget flottere" end FH2 ligefrem er nok en temperaments sag. Ingen tvivl om, at DC er pænt, men FH2 gør det eddersparke også godt, synes jeg !
Hertil vil jeg vælge FH2 til enhver en tid. Det er uendeligt meget sjovere at spille IMHO og styringen er bare spot on - modsat DC... Og jeg har brugt mange timer på begge spil !
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Driveclub

Indlægaf Megajohn » fre 19 dec 2014 17:46

Tror sq jeg vil anskaffe mig det. Lyder som om folk faktisk er glade for det.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: HrDanish og 11 gæster