Forum

Driveclub

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Driveclub

Indlægaf Allanb » fre 19 dec 2014 18:59

palawan skrev:
"Meget flottere" end FH2 ligefrem er nok en temperaments sag. Ingen tvivl om, at DC er pænt, men FH2 gør det eddersparke også godt, synes jeg !
Hertil vil jeg vælge FH2 til enhver en tid. Det er uendeligt meget sjovere at spille IMHO og styringen er bare spot on - modsat DC... Og jeg har brugt mange timer på begge spil !


enig, Forza Horizon 2 er langt sjovere, bedre og pænere :-)
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Driveclub

Indlægaf wMikkel » fre 19 dec 2014 20:32

Allanb skrev:
palawan skrev:
"Meget flottere" end FH2 ligefrem er nok en temperaments sag. Ingen tvivl om, at DC er pænt, men FH2 gør det eddersparke også godt, synes jeg !
Hertil vil jeg vælge FH2 til enhver en tid. Det er uendeligt meget sjovere at spille IMHO og styringen er bare spot on - modsat DC... Og jeg har brugt mange timer på begge spil !


enig, Forza Horizon 2 er langt sjovere, bedre og pænere :-)


Jeg er enig i det er sjovere. Men pænere? Aaaargh, det synes jeg ikke du har ret i.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Driveclub

Indlægaf Sethos » fre 19 dec 2014 22:46

Er der ingen replay mode?
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Driveclub

Indlægaf palawan » fre 19 dec 2014 22:52

wMikkel skrev:Jeg er enig i det er sjovere. Men pænere? Aaaargh, det synes jeg ikke du har ret i.


DANG ! Beklager wMikkel - Jeg skal huske, at læse hvem der skrives til, inden jeg svarer på andres vegne :D
Men lader mit svar stå, så har i mit syn på grafikken imellem de to spil om ikke andet.

"Det er heller ikke det jeg skriver !
Jeg kommenterer blot på påstanden om, at DC er "meget flottere end FH2" ! Det synes jeg er en påstand med plads til modifikationer. DC har teten rent grafisk, men FH2 ligger i slipstrømmen på anden pladsen... og meget tæt på, synes jeg !"
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Driveclub

Indlægaf Allanb » fre 19 dec 2014 23:09

Holder på at FH2 er pæner, det er det i hvertfald i min optik. Drive club er gråt og kedeligt, hvorimod FH2 er livligt med lyse klare farver. Jeg blev sgu helt vinter deprimeret af at spille DC, som selv i solskin virker gråt og mørkt. Men det er jo smag og behag hvilken grafik man syntes er pænest..
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Driveclub

Indlægaf palawan » fre 19 dec 2014 23:28

Afhænger jo altid af "eye of the beholder", så det er ganske fair :)
Jeg er personligt også klart mere til FH2 lysere og lidt mere arcade agtige grafikstil (og i så DEN GRAD spillet)... Omend jeg nok stadig må vedkende mig, at DC´s grafiske formåen har sat baren højt.
Men at blæse ned af rivieraen imod Nice for, at fange det næste gade ræs i Nice´s gader er for fedt ;)
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Driveclub

Indlægaf Slimjay DK » fre 19 dec 2014 23:42

Kig ud af dit vindue, det er også gråt og kedeligt :D

Men jeg kan sagtens se hvad du mener ... Og der er ingen tvivl om at FH2 er flot, det er en ganske fornuftig Arcade racer. DC ser bare mere naturtro ud :mrgreen:






Og nu i snakker lysere og mere farverig, hvad er der så i vejen med Driveclub her :

Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Driveclub

Indlægaf Stricker » lør 20 dec 2014 01:20

Hvilke af spillene er mest tro ang realisme? Jeg prøvede GRID kort til PC, men var ekstremt skuffet over hvor unaturligt styringen føltes. Udvidelsen til Forza Horizon 2 ser meget spændende ud, da jeg er meget glad for Dirt 3, men ønsker en mere åben og community-dreven oplevelse.
Lidt OT, men synes
I ikke, at asfalt generelt er kedeligt at køre på ifht sne, mudder, sand og hvad der ellers er er mere besværlige underlag?
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Driveclub

Indlægaf palawan » lør 20 dec 2014 01:45

Jeg vil ikke påstå, at FH2 er realistisk overhovedet... Den tangerer en arkade racer, men lige præcis det gør den ufattelig godt. Styringen sidder lige i skabet - Det er en fornøjelse !
DC er også klart i boldgaden af en arkade racer, men den gør det modsat FH2 ikke særlig godt....Håbløs styring og AI (sidst jeg spillede - ved ikke om de har fået rettet op på den top aggressive og irritererende AI med nogle updates ?) - Men DC er da et pænt spil, som nok også fremgår af tråden ;)
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Driveclub

Indlægaf Sethos » lør 20 dec 2014 02:03

Hvis vi snakker styring vinder Forza Horizon med rigtig mange banelængder. Især hvis man sætter den på 'simulator' settings. Langt fra simulation men du skal bremse ordenligt ned inden sving, at lave fejl betyder noget, bilerne har vægt, du kan mærke friktionen arbejder på højtryk og man kan ikke bare smække bremsen i bund. Fænomenal styring i det spil.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Driveclub

Indlægaf Rytteren » lør 20 dec 2014 03:50

holder stadig på at driveclub klart er pænest grafisk. tænker faktisk ikke det er subjektivt. ligesom projekt cars kørende på pc med max jo er mile foran.
men sådan er det jo.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Driveclub

Indlægaf Slimjay DK » tirs 23 dec 2014 09:13

Folk er godt nok gode til Photomode :

http://www.dualshockers.com/2014/12/22/ ... eneration/

It’s definitely fair to say that the the game deserves to be defined the best looking title (at least so far) of this generation. While the photo mode cheats a bit with anti-aliasing and shadows, the true beauty of the game is in its lighting and shaders (which, for those unfamiliar with the term, aren’t the same thing as shadows, but what defines how materials reach to light on the screen). That’s where Driveclub‘s graphics truly excel, showing us what the PS4 can really do, and probably a glimpse on what more developers will achieve in the future.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Driveclub

Indlægaf Sethos » tirs 23 dec 2014 10:01

Det irritere mig lidt at man ikke kan bevæge kameraet rundt i photo mode så snart du har gemt UI, går og leger med tanken om en lille trailer type ting.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Driveclub

Indlægaf Erroneus » ons 07 jan 2015 18:29



Driveclub's vejr effekter er uden tvivl det vildeste der pt. er lavet i den kategori.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Driveclub

Indlægaf EvilNinjaMoby » ons 07 jan 2015 19:27

He he, kan godt li' den måde viskerne frembringer en vandsamling ved A-stolpen, som så presses væk af vinden... I ProjectCars ser det nærmest ud som, at viskerbladet fungerer som et viskestykke som blot aftørrer ruden...

Skulle man øffe over noget, så mangler der lidt spray i DC - uagtet det, så er det ondenlyneme flot.

Nærmer sig vist tidspunktet for en genanskaffelse. :)
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 25 gæster

cron