Forum

Dead or Alive 5: Last Round

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » fre 27 feb 2015 17:21

Vreki skrev:Så disc er alle figurer, men minus ekstra kostumer? Eller kan de også låses op via gameplay?

Amazon.uk vil forresten ikke levere spillet til Danmark længere.


Disc-versionen er alle figurer og er UDEN de kostumer, der kan downloades fra PSN storen. Dog shipper spillet med lidt over 300 kostumer på disken. Hver figur starter med to unlockede kostumer og resten af de 300 kostumer kan unlockes via gameplay. De kostumer man kan downloade er ikke de samme som de 300, der kommer med spillet.

Det virker fjollet, hvis Amazon ikke vil sende til Danmark. Det var hos dem, jeg købte mit spil ^^;
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Vreki » fre 27 feb 2015 17:32

Ja, jeg så heller ikke noget forbehold da jeg tjekkede for et par dage siden, men hvis jeg følger dit link mens jeg er logget ind står der nu

Sorry, we can't deliver this item to Denmark

http://www.amazon.co.uk/Dead-Alive-Last ... +round+ps4
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » fre 27 feb 2015 17:41

Ja, det kan jeg se.

Hvis du bruger det her link kan du godt finde nogen, der vil sende det.

http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listin ... 885&sr=8-1

Hvis du vælger Amazon der, vil de gerne sende det ^^;
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Hasani94 » fre 27 feb 2015 19:03

Figur køb via US psn ligger vidst på 1,99$, hvilket OVERHOVEDET ikke er så slemt i forhold til de 30 danske kroner, som det nu koster på EU Psn... Måske man skulle tage denne vej? :)
EDIT: Jeg tog fejl... det koster 3,99...
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » lør 28 feb 2015 00:50

Haha, har lige siddet og spillet online med Neon. DOA5 er konge underholdning! :D Når folk først får headsættet på og begynder at side og råbe Dragoooon Kicku og Just Fraaaame er de ikke til at stoppe igen. Fuck, det er sjovt det her spil! :D

Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » lør 28 feb 2015 22:59

Jeg er online nu, hvis folk vil spille ^_^
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » søn 01 mar 2015 03:10

Har spillet Akira Yuki hele aftenen! Fuck, han er fed! :D

Jeg synes dog at han er lidt svær at spille. Jeg tror, at problemet er, at jeg tænker for langsomt. Han har meget, meget korte attack-strings i forhold mange af de andre figurer, og det gør, at der er kortere tid mellem hvert træk og man bliver hurtigt tvunget til at tage en beslutning.

Jeg kan godt mærke, at jeg er lidt en Akira-Noob. Jeg kan ikke komme igennem hans command-træning. Jeg kan ikke finde ud af lave de moves, hvor han (i mine øjne) har crazy directional inputs mid-string. :P

Jeg synes alligevel, at han er ret sjov at spille! :D

Jeg glemte desværre at gemme videoen, men var ved at dø af grin. Min modstander havde ca 20% liv tilbage og lå ned på jorden. Så tog Akira lige og rullede ham udover kanten så han døde! Det er super plat! :D

Akira har sådan et punch mod folk, der ligger ned, der giver like 1% procent i skade. Tilgengæld ryger modstanderen halvanden meter baglæns! Det er så fedt! :D

Nøj, jeg hygger mig godt med det her spil! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Jb » søn 01 mar 2015 14:21

fedt at høre shin! - kan jeg spille mod dig med core versionen online?
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » søn 01 mar 2015 16:56

Ja, folk med Core kan sagtens spille mod dem, der har den fulde udgave ^_^
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Hasani94 » tors 05 mar 2015 15:18

Hvordan er netkodet i spillet egentlig, senzai? Lag fri?
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » tors 05 mar 2015 20:29

Jeg er meget kræsen, når det kommer til online spil i Fighting Games. Netkoden er bestemt spilbar og mod de fleste fra Europa kører spillet godt.

Netkoden er dog ikke helt på niveau med et spil som Tekken Tag 2. Det eneste, der er irritererende lige nu er, at der er en bug, når man søger efter rankede kampe, der gør, at den ikke kan finde noget. Der er dog kommet en patch, der retter problemet. Den er ude i Asien og USA, men er endnu ikke kommet i Europa. Man kan sagtens spille Lobby kampe, men det er jo ikke altid, at man er i humør til at vente på, at det bliver ens tur. Forhåbentligt blive ranket flyvende, når Patchen kommer herhjemme.

Jeg har spillet omkring 200 online kampe, og jeg synes, at Netkoden fungerer fint, omend, at den ikke er oppe på TTT2 (der dog også er crazy-god)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Vreki » tors 05 mar 2015 23:34

Ja jeg er desværre blevet for gammel til den her slags spil, mine fingre kan simpelthen ikke følge med tempoet, og bliver ømme efter et stykke tid .
Meeen man kan heldigvis have rimelig succes mod AIen bare ved hjælp af højre aftrækker og venstre thumbstick :mrgreen:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Hasani94 » tors 05 mar 2015 23:58

prøvede det lidt idag igen, og er godt skuffet af grafikken af et eller andet grund... Måske ser jeg bare for meget frem til det nye Mortal Kombat? :P
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » fre 06 mar 2015 00:57

Jeg synes, at DOA5 er flot, men det er ingen hemmelighed, at PS4 udgaven trods alt bare er en updatering af et last-gen spil fra 2012.

Mortal Kombat X ser for sindssygt ud! :D

Netherrealms tre sidst spil; MKvDC, MKIX og Injustice var uspillelige for mig på grund af Netkoden. Både MK vs DC og MK9 havde en fed historie-del, men i sidste ende gider jeg ikke spille mod komputeren og når online ikke fungerer var jeg nødt til hurtigt at droppe spil.

Lidt en skam for både Gameplay og grafik er altid i top i Mortal Kombat spil.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Hasani94 » fre 06 mar 2015 01:09

Da Senzai skrev:Jeg synes, at DOA5 er flot, men det er ingen hemmelighed, at PS4 udgaven trods alt bare er en updatering af et last-gen spil fra 2012.

Mortal Kombat X ser for sindssygt ud! :D

Netherrealms tre sidst spil; MKvDC, MKIX og Injustice var uspillelige for mig på grund af Netkoden. Både MK vs DC og MK9 havde en fed historie-del, men i sidste ende gider jeg ikke spille mod komputeren og når online ikke fungerer var jeg nødt til hurtigt at droppe spil.

Lidt en skam for både Gameplay og grafik er altid i top i Mortal Kombat spil.

Mindes ikke at have de store problemer med onlinedelen i mk9 til x360, men lad os forvente at de har lært af deres fejl og levere noget godt! :P
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster