Forum

Gratis fifa coins

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Gratis fifa coins

Indlægaf gram04 » tirs 02 sep 2014 12:19

Hej!

Da jeg ikke spiller fifa mere og har nogen coins i overskud synes jeg det er bedre at der er nogen der kan få gavn af dem, end de bare sidder på min konto til fifa 15 kommer, og de alligevel ikke bliver brugt.

For at der er lidt til alle kan i sætte en spiller til salg for 250.000 og så skrive til mig i pm hvad for en det er, og jeres hold navn, så køber jeg dem når jeg har tid :)(sæt gerne min 24timer)


Mvh
gram04
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Gratis fifa coins

Indlægaf Capperdude » tirs 02 sep 2014 13:13

Det er super god stil :)

Jeg er ikke selv interesseret i coins, da jeg bare venter på Fifa 15, men synes lige jeg ville smide en kommentar :)
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Gratis fifa coins

Indlægaf xEskildsen94 » tirs 02 sep 2014 13:38

Ja, det er virkelig helt vildt god stil at give coins væk gratis! (Y)

Er dog heller ikke interesseret da jeg også venter på Fifa 15 ;)
xEskildsen94
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Nykøbing Mors


Re: Gratis fifa coins

Indlægaf EvilNinjaMoby » tirs 02 sep 2014 13:55

Ja, superfedt initiativ, gram04 - IGEN... :D

"Lidt" OT, men er der en venlig sjæl som kan forklare hvorledes man sætter en spiller til salg. Nåede ikke at sætte mig ind i det sidste gang gram04 delte ud af sin møntsamlig...

På forhånd tak.
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Gratis fifa coins

Indlægaf Eriksen » tirs 02 sep 2014 14:00

EvilNinjaMoby skrev:Ja, superfedt initiativ, gram04 - IGEN... :D

"Lidt" OT, men er der en venlig sjæl som kan forklare hvorledes man sætter en spiller til salg. Nåede ikke at sætte mig ind i det sidste gang gram04 delte ud af sin møntsamlig...

På forhånd tak.


Find spilleren i klubben, og "send til transferlisten" denne gemmer sig under handlinger på spilleren

Derefter sætter du spilleren til fx.
Bud: 249.000
Køb nu: 250.000
Og så med 24 timers løbetid.
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Re: Gratis fifa coins

Indlægaf Erroneus » tirs 02 sep 2014 16:34

Det kan ikke gøres fra Web-app btw. hvis nogle fik den tanke, da handel via web-app er lukket ned. pga. folk misbrugte den adgang til trade-robotter som underminerede markedet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Gratis fifa coins

Indlægaf first blood dk » tirs 02 sep 2014 20:12

Husk at de nye EA regler gør at man kan blive bannet for evig tid i alle EA spil hvis man deler ud af/ sælger fifa coins.
first blood dk
Niveau 4
 
Indlæg: 316
By: København, Vesterbro


Re: Gratis fifa coins

Indlægaf Capperdude » tirs 02 sep 2014 20:33

first blood dk skrev:Husk at de nye EA regler gør at man kan blive bannet for evig tid i alle EA spil hvis man deler ud af/ sælger fifa coins.


Seriøst? :o

Det virker satme da voldsomt, at man ikke frit kan "handle" med de coins man har købt eller tjent. EA, i har tabt småkagerne. [-X
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Gratis fifa coins

Indlægaf Morten Skou » tirs 02 sep 2014 20:35

Den er vidst god nok:
http://www.vg247.com/2014/08/22/fifa-15-fut-coin-ban/

Those who use bots to farm coins, or buy and sell coins will result in an FUT account ban, possibly even a full EA account ban. This will happen immediately or after a warning or FUT Club reset. Participating in this form of cheating will cause the player’s entire FUT Club, FUT account, and FIFA online access being banned.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Gratis fifa coins

Indlægaf Schmidty » tirs 02 sep 2014 20:48

Capperdude skrev:
first blood dk skrev:Husk at de nye EA regler gør at man kan blive bannet for evig tid i alle EA spil hvis man deler ud af/ sælger fifa coins.


Seriøst? :o

Det virker satme da voldsomt, at man ikke frit kan "handle" med de coins man har købt eller tjent. EA, i har tabt småkagerne. [-X


Jeg ved godt, at det kan lyde underligt for nogen, at jeg roser EA. Men det er da vildt positiv, at EA endelig gør noget ved alle de bots og hackere, der er i Ultimate Team. Marked har været fuldstændig forskruet de seneste år, og jeg er glad for, at man endelig prøver at udrydde coinsellers!
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Gratis fifa coins

Indlægaf MadMartin » ons 03 sep 2014 10:36

Det er virkelig god stil, det der...
MadMartin
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: Gratis fifa coins

Indlægaf MadMartin » ons 03 sep 2014 12:36

TAK!! Jeg havde en dreng, der blev meget, meget glad!!
MadMartin
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: Gratis fifa coins

Indlægaf Goldfish_DK » fre 05 sep 2014 10:34

Har du flere coins tilbage som jeg må få nogen af? :-D
Goldfish_DK
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Ballerup


Re: Gratis fifa coins

Indlægaf tue69 » fre 05 sep 2014 11:03

Schmidty skrev:
Capperdude skrev:
first blood dk skrev:Husk at de nye EA regler gør at man kan blive bannet for evig tid i alle EA spil hvis man deler ud af/ sælger fifa coins.


Seriøst? :o

Det virker satme da voldsomt, at man ikke frit kan "handle" med de coins man har købt eller tjent. EA, i har tabt småkagerne. [-X


Jeg ved godt, at det kan lyde underligt for nogen, at jeg roser EA. Men det er da vildt positiv, at EA endelig gør noget ved alle de bots og hackere, der er i Ultimate Team. Marked har været fuldstændig forskruet de seneste år, og jeg er glad for, at man endelig prøver at udrydde coinsellers!


Jeg er enig. Fifa markedet i 2012 var skæggere, fordi at man kunne rulle til det sagnomspundne 59. minut og så ellers sidde og vente på de vildt gode tilbud. Det var muligt at fange dem, fordi at det kun var mennesker man duellerede imod. Nu sidder der bots og autobuyer, og de bots fyrer samtidigt hundredevis af søgninger af i minuttet, som smadrer systemet fuldstændigt. Tænk på hvor mange problemer der har været med FUT i år.

Jeg synes det er stærkt lavet af EA.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Gratis fifa coins

Indlægaf gram04 » søn 07 sep 2014 09:43

Så er der ikke flere coins tilbage.

Det var godt der var nogen der kan bruge dem, håber ikke der er nogen af jer der får advarsler.

Mvh
gram04
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron