Forum

FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Cena » lør 27 sep 2014 21:59

Har spillet fra 19-22 i dag og har ikke oplevet en eneste disconnect. Så jeg er ikke så ramt af problemet som jer andre. Er 10-7-3 online nu. Mange af mine uafgjort er kommet fordi modstanderen har scoret lige efter de har givet op - mit hold sover fuldstændig hver gang. Men det er også mit eneste problem umiddelbart. Kan ikke huske det har været så sjovt at spille før som i år!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Erroneus » lør 27 sep 2014 23:21

Blev netop nu sparket af FUT. Gider ikke mere for i aften.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Cena » lør 27 sep 2014 23:46

Erroneus skrev:Blev netop nu sparket af FUT. Gider ikke mere for i aften.


Er lige logget af nu. Har spillet uafbrudt siden kl 19 og har ingen problemer haft. Har haft en kamp hvor det laggede, ellers har det kørt perfekt.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Xainz » søn 28 sep 2014 10:10

Fik lige Falcao i den pakke man får for at klare træneropgaverne :D

Har spillet med serie a hold de sidste par år og overvejer at skifte til at lave et PL hold, serie a er desværre svagt i år, især når man nægter at spille med Inter og Juve spillere :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Cena » søn 28 sep 2014 10:28

Xainz skrev:Fik lige Falcao i den pakke man får for at klare træneropgaverne :D

Har spillet med serie a hold de sidste par år og overvejer at skifte til at lave et PL hold, serie a er desværre svagt i år, især når man nægter at spille med Inter og Juve spillere :)


Billede

Spiller med det her hold, og de gør det RIGTIG godt! Skift Barzaghli ud med en anden :) Glimrende hold! Og jeg ved jo du er Milan mand som mig selv, så der er mange af dem på :)

Menez er OVERDREVET i forhold til prisen.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Xainz » søn 28 sep 2014 11:20

Cena skrev:
Xainz skrev:Fik lige Falcao i den pakke man får for at klare træneropgaverne :D

Har spillet med serie a hold de sidste par år og overvejer at skifte til at lave et PL hold, serie a er desværre svagt i år, især når man nægter at spille med Inter og Juve spillere :)


Billede

Spiller med det her hold, og de gør det RIGTIG godt! Skift Barzaghli ud med en anden :) Glimrende hold! Og jeg ved jo du er Milan mand som mig selv, så der er mange af dem på :)

Menez er OVERDREVET i forhold til prisen.


Rigtig fint hold du har, og det varmer hver gang man ser andre der spiller med serie a hold :)
Menez og SES var de næste 2 jeg havde planlagt at hente

Inden Falcao spillede jeg med dette hold: https://www.easports.com/uk/fifa/ultima ... ZnLmU1:ps3

Hvilket har fungeret ganske fint de første par offline sæsoner.
Overvejer dog mest af alt et PL hold med Falcao og Balo på toppen, men har ikke besluttet mig endnu.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Jables » ons 01 okt 2014 02:52

Scorede et mine flottere mål i en FUT-kamp her til aften.
Dos Santos har sgu været godt for mig. :)

http://www.gfycat.com/BlackandwhiteHairyDingo
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Slyngel- » tors 02 okt 2014 11:31

Nogen der ved hvilken dag man for de ugentlige guldpakker?
Slyngel-
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Odense


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Cena » tors 02 okt 2014 12:19

Slyngel- skrev:Nogen der ved hvilken dag man for de ugentlige guldpakker?


Det har været mandag førhen. Mener også jeg fik min forudbestillingspakke mandag.....med lort :P
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf hansen_acm » tors 02 okt 2014 15:48

Cena skrev:
Slyngel- skrev:Nogen der ved hvilken dag man for de ugentlige guldpakker?


Det har været mandag førhen. Mener også jeg fik min forudbestillingspakke mandag.....med lort :P


Hvordan fik du din forudbestillingspakke? Jeg har bestilt fra elgiganten, men har ikke modtaget nogle koder eller noget som helst?
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Cena » tors 02 okt 2014 16:31

hansen_acm skrev:
Cena skrev:
Slyngel- skrev:Nogen der ved hvilken dag man for de ugentlige guldpakker?


Det har været mandag førhen. Mener også jeg fik min forudbestillingspakke mandag.....med lort :P


Hvordan fik du din forudbestillingspakke? Jeg har bestilt fra elgiganten, men har ikke modtaget nogle koder eller noget som helst?


Jeg har forudbestilt på EU shoppen online, så det skete bare automatisk. Har du tjekket din spam filter i din e-mail? Mener jeg fik en kode der sidste år.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Cena » tors 02 okt 2014 22:01

Lorte spil. Har bare siddet og været til grin mod elendige hold hele aftenen. Det er ikke nødvendigt at have gode spillere. 79 i rating er rigeligt. De kan det hele både defensivt og offensivt. Tager en pause tror jeg :p
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Cena » fre 03 okt 2014 08:43

Nå nu er jeg kølet lidt af.

For fanden det spil er træls nogle gange. I går var det helt ekstremt. Mine spillere manglede "magnet" følelsen hvor de selv søger bolden. De kunne ikke slå en aflevering over 2 meter. Bolden gik i flere tilfælde i gennem dem. Og hver gang der kom en modstander i feltet og jeg fik rørt tackle knappen blev der straffe. Og hvis jeg endelig fik scoret løb de direkte i gennem på 1. angreb og scorede.

Derimod kunne modstanderne alt. Hver gang de lagde en aflevering, lå den perfekt, og flere gange scorede de på de mest vanvittige situationer. Når man har de her dage, så er spillet ikke to potter pis værd.
Men det undre mig at man har de her dage, og det er sku ikke fordi jeg spiller anderledes end andre dage. Uheldene vælter bare ned over en. Jeg tror på det er et eller andet med serverne.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf frimann80 » fre 03 okt 2014 08:47

Cena skrev:Nå nu er jeg kølet lidt af.

For fanden det spil er træls nogle gange. I går var det helt ekstremt. Mine spillere manglede "magnet" følelsen hvor de selv søger bolden. De kunne ikke slå en aflevering over 2 meter. Bolden gik i flere tilfælde i gennem dem. Og hver gang der kom en modstander i feltet og jeg fik rørt tackle knappen blev der straffe. Og hvis jeg endelig fik scoret løb de direkte i gennem på 1. angreb og scorede.

Derimod kunne modstanderne alt. Hver gang de lagde en aflevering, lå den perfekt, og flere gange scorede de på de mest vanvittige situationer. Når man har de her dage, så er spillet ikke to potter pis værd.
Men det undre mig at man har de her dage, og det er sku ikke fordi jeg spiller anderledes end andre dage. Uheldene vælter bare ned over en. Jeg tror på det er et eller andet med serverne.


Ja ;) i fifa taber man aldrig fordi modstanderen spiller bedre :)
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Cena » fre 03 okt 2014 08:58

frimann80 skrev:
Cena skrev:Nå nu er jeg kølet lidt af.

For fanden det spil er træls nogle gange. I går var det helt ekstremt. Mine spillere manglede "magnet" følelsen hvor de selv søger bolden. De kunne ikke slå en aflevering over 2 meter. Bolden gik i flere tilfælde i gennem dem. Og hver gang der kom en modstander i feltet og jeg fik rørt tackle knappen blev der straffe. Og hvis jeg endelig fik scoret løb de direkte i gennem på 1. angreb og scorede.

Derimod kunne modstanderne alt. Hver gang de lagde en aflevering, lå den perfekt, og flere gange scorede de på de mest vanvittige situationer. Når man har de her dage, så er spillet ikke to potter pis værd.
Men det undre mig at man har de her dage, og det er sku ikke fordi jeg spiller anderledes end andre dage. Uheldene vælter bare ned over en. Jeg tror på det er et eller andet med serverne.


Ja ;) i fifa taber man aldrig fordi modstanderen spiller bedre :)


Jo det har jeg sku gjort. Et par enkelte gange :wink:
Ej jeg kan sku godt indrømme når jeg taber til en bedre modstander. Man det er træls når det sker pga. dumme ting ens spillere gør eller ikke gør, selvom det selvfølgelig også sker i virkeligheden. Der er det bare ikke 6 kampe i træk :P

Det der undrer mig er det sker de samme dage. Næste dag kan man spille uden problemer. Derfor jeg tror det er noget med serverne og hvor mange der spiller.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 30 gæster