Forum

Middle-earth: Shadow of Mordor

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Middle-earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Major Oblivious » man 06 okt 2014 09:39

MikeTheDane327 skrev:fik klaret 100% completion på første playthrough og da der desværre ikke er noget New Game + er spørgsmålet nu hvad man skal lave i SoM ? der er godt nok en save slot til et spil mere men syntes nu ikke lige jeg har lyst til at starte forfra igen clean slate..

Noget helt andet.. jeg fik 2 koder med spillet denene var Dark Ranger skin men også et der hed Legion dlc, men på seddelen (Legion) står der, at for at bruge dette skin skal gameren færdiggøre spillet først, hvilket nu er gjort, men der er stadig kun dark ranger skin, dog står der mere eller mindre det samme på samme seddel for Dark Ranger så måske er det bare en standard tekst


Har nemlig tænkt det samme. Personligt synes jeg, at det sjove ved spillet var alle kampene mod kaptajnerne, så man kan jo fast forward tiden en masse, så de får høje power levels, og så ellers gå i igang med, at slagte løs, og forhåbentlig møde en større udfordring.

Men jeg loggede 15 timer i løbet af en 1.5 dag, så skal liiige have en pause fra PS4´eren ;)
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Middle-earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Sethos » man 06 okt 2014 10:38

MikeTheDane327 skrev:fik klaret 100% completion på første playthrough og da der desværre ikke er noget New Game + er spørgsmålet nu hvad man skal lave i SoM ? der er godt nok en save slot til et spil mere men syntes nu ikke lige jeg har lyst til at starte forfra igen clean slate..

Noget helt andet.. jeg fik 2 koder med spillet denene var Dark Ranger skin men også et der hed Legion dlc, men på seddelen (Legion) står der, at for at bruge dette skin skal gameren færdiggøre spillet først, hvilket nu er gjort, men der er stadig kun dark ranger skin, dog står der mere eller mindre det samme på samme seddel for Dark Ranger så måske er det bare en standard tekst


Er selv på 16/20 main missions, får man lov at bare spille videre i free-roam så man kan klarer alt det side halløj eller 'stopper spillet' når man er igennem main missions?
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Middle-earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Major Oblivious » man 06 okt 2014 11:20

Sethos skrev:
MikeTheDane327 skrev:fik klaret 100% completion på første playthrough og da der desværre ikke er noget New Game + er spørgsmålet nu hvad man skal lave i SoM ? der er godt nok en save slot til et spil mere men syntes nu ikke lige jeg har lyst til at starte forfra igen clean slate..

Noget helt andet.. jeg fik 2 koder med spillet denene var Dark Ranger skin men også et der hed Legion dlc, men på seddelen (Legion) står der, at for at bruge dette skin skal gameren færdiggøre spillet først, hvilket nu er gjort, men der er stadig kun dark ranger skin, dog står der mere eller mindre det samme på samme seddel for Dark Ranger så måske er det bare en standard tekst


Er selv på 16/20 main missions, får man lov at bare spille videre i free-roam så man kan klarer alt det side halløj eller 'stopper spillet' når man er igennem main missions?


Du kommer tilbage efter sidste mission, så du kan free-roame alt dét du vil og samle rester op.
Havde personligt også håbet på et nyt spil med alle ens powers, da de første timer sku er langhårede.
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Middle-earth: Shadow of Mordor

Indlægaf MikeTheDane327 » man 06 okt 2014 14:49

Billede

Fandt ud af man får et følge hvis man "tamer" en Dire Caragor
Og så klare man en led satan af en Legendary captain i håbet om at få en lvl 25 rune så den trophy er hjemme også dropper en satans lvl 24 for da en i hulen da osse altså :P
Jeg havde nu også håbet på en New Game + da jeg syntes denne titel er oplagt til dette for som Majoren skriver så er starten lige sej nok at komme igennem.. jeg føler samtidig at noget af historien går tabt. jeg lyttede til en "samtale" da spillet loadede ind omkring Talions kone Ioreth sige til sin far at hun ville nævne et navn på en person som overfaldt hende for at hjælpe Talion... Virker lidt som om der kunne være noget dlc eller andet der.. er også skuffet over de collectibles man kan finde ikke giver andet end noget lore i Tolkien universet. hverken Runes eller skins at komme efter der desværre
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Middle-earth: Shadow of Mordor

Indlægaf MikeTheDane327 » tirs 07 okt 2014 16:37

Så fik man endelig platinum trophy i Mordor...
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Middle-earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Krede1972 » tirs 07 okt 2014 17:47

Jeg er en smule skuffet over at der ikke er mere i spillet end der er, eller at det ikke er "dybere".

Til gengæld er det absolut et plus at der ikke er sparet på brutaliteten med hensyn til blod, moves og finishers.

Men jeg savner måske nok at der ikke er så meget at udforske, da man jo bare går efter de markeringer der er på kortet. Der er ikke rigtig nogen grund til at udforske omgivelserne nærmere.

Eller er det bare mig?
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Middle-earth: Shadow of Mordor

Indlægaf MikeTheDane327 » tirs 07 okt 2014 17:54

Krede1972 skrev:Jeg er en smule skuffet over at der ikke er mere i spillet end der er, eller at det ikke er "dybere".

Til gengæld er det absolut et plus at der ikke er sparet på brutaliteten med hensyn til blod, moves og finishers.

Men jeg savner måske nok at der ikke er så meget at udforske, da man jo bare går efter de markeringer der er på kortet. Der er ikke rigtig nogen grund til at udforske omgivelserne nærmere.

Eller er det bare mig?


Jeg er enig i at universet kan byde på mange flere interessante eventyr end den der omhandler Ringen og ja det man får retur for at lave Survival og hunting challenges og den der Ithilden væg er meget ringe, jeg sad med et ? fjæs da jeg fik den sidste del til Ithilden og tænkte " Af hvad for en nød "
jeg skrev også inde på spillets forum med Pros and Cons. Ikke at jeg på nogen måde regner med at de ting jeg savnede kommer i form af en patch eller andet men håber da de opper sig lidt ved en eventuel efterfølger.
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Middle-earth: Shadow of Mordor

Indlægaf MikeTheDane327 » ons 08 okt 2014 10:26

Billede

Ville lige vise de Epic runes jeg har på mit sværd lige pt
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Middle-earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Cena » ons 15 okt 2014 21:34

Købte i går og fik lige spillet et par timer. Jeg aner ikke hvad jeg laver endnu, men hold kæft det er sjovt :D

Jeg har ikke helt fattet hvordan man vurdere om man er stærk nok til at kæmpe mod de forskellige levels? Indtil videre går jeg fra A til B og smadre alt på min vej. Har dog fået på munden et par gange, men så er det bare op på hesten og i kamp igen.

Det kører sindsyg godt, og syntes det er fedt at kæmpe, så glæder mig til at smide nogle flere timer i det :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Middle-earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Hasani94 » ons 15 okt 2014 22:09

Cena skrev:Købte i går og fik lige spillet et par timer. Jeg aner ikke hvad jeg laver endnu, men hold kæft det er sjovt :D

Jeg har ikke helt fattet hvordan man vurdere om man er stærk nok til at kæmpe mod de forskellige levels? Indtil videre går jeg fra A til B og smadre alt på min vej. Har dog fået på munden et par gange, men så er det bare op på hesten og i kamp igen.

Det kører sindsyg godt, og syntes det er fedt at kæmpe, så glæder mig til at smide nogle flere timer i det :)

Man "vurdere" ikke, men gør det bare! ;)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Middle-earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Cena » ons 15 okt 2014 22:12

Hasani94 skrev:
Cena skrev:Købte i går og fik lige spillet et par timer. Jeg aner ikke hvad jeg laver endnu, men hold kæft det er sjovt :D

Jeg har ikke helt fattet hvordan man vurdere om man er stærk nok til at kæmpe mod de forskellige levels? Indtil videre går jeg fra A til B og smadre alt på min vej. Har dog fået på munden et par gange, men så er det bare op på hesten og i kamp igen.

Det kører sindsyg godt, og syntes det er fedt at kæmpe, så glæder mig til at smide nogle flere timer i det :)

Man "vurdere" ikke, men gør det bare! ;)


Super. Jeg giver bare gas :D Kunne godt være der var en tommelfingerregel. Men den er bare at man må i jorden hvis man ikke er stærk nok :P
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Middle-earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Cena » tors 16 okt 2014 20:41

Nåh har fået spillet et par timer mere i dag. Det er sku ganske underholdende det spil, og syntes også det kører godt, og ser flot ud :)
Så indtil videre er jeg meget tilfreds. Var dog lidt skuffet over at War chiefs ikke var sværere i den mission hvor man skal slå 4 af dem ihjel, men det bliver de nok senere eller hvad? Men jeg får røv ind i mellem når jeg bliver lidt overmodig. Især sværdmissionerne har jeg lidt svært ved, men det bliver nok bedre når min mand bliver opgraderet :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Middle-earth: Shadow of Mordor

Indlægaf anarchoi » fre 17 okt 2014 01:22

Hvad er pointen i at slå warchiefs ihjel udover runes?
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: Middle-earth: Shadow of Mordor

Indlægaf mrlenniboy » ons 22 okt 2014 11:22

så er der gratis indhold til shadow of mordor:
http://shadowofmordor.wikia.com/wiki/Us ... _Than_Ever
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Middle-earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Cena » ons 22 okt 2014 11:33

mrlenniboy skrev:så er der gratis indhold til shadow of mordor:
http://shadowofmordor.wikia.com/wiki/Us ... _Than_Ever


Fedt nok. Er lidt over halvejs i spillet. Det er sku ellers sjælendt jeg når at få glæde af disse gratis DLC ting, da de normalt først kommer når spillet er lagt på hylden!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Jay7n og 47 gæster

cron