Forum

GTA V PS4

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: GTA V PS4

Indlægaf runni1399 » søn 23 nov 2014 22:14

mbormeth skrev:
runni1399 skrev:
mbormeth skrev:Hey :D Jeg mangler lidt nogle at spille GTA V Online med, hvis nogle af jer er online ofte tilføj mig hellere end gerne. :D


Mig, vi har allerede spillet lidt sammen :D


Yeah! :D Var hyggeligt, doooog irreterrende at online er så ustabilt :/


Synes det er begyndt at køre bedre og bedre, ihvertfald godt nok til at man kan spille sammen :D
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: GTA V PS4

Indlægaf SimonThorsager » søn 23 nov 2014 22:19

Jeg kan stadig ikke engang komme online..
Får hele tiden beskeden om at den ikke kan joine en session.
Har samme problem i Assassins Creed Unity. Kan ikke joine min bror f.eks., men andre har ingen problemer med at joine ham.

Begynder snart at tro det er mit netværk som min PS4 ikke er gode venner med.
SimonThorsager
Niveau 3
 
Indlæg: 258
By: Viborg


Re: GTA V PS4

Indlægaf wuack dk » man 24 nov 2014 15:29

@SimonThorsager
Det lyder lidt som et NAT problem. Test din netværksopsætning på din PS4, og hold øje med hvilken type NAT du har. NAT type 1 og 2 er oftest fint nok. Har du 3'ern, så vil du opleve mange fejl lignende dem du beskriver når du spiller online. Er det tilfældet, så skal du rode rundt med noget router opsætning og i værste fald ringe til din internetudbyder.
wuack dk
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Re: GTA V PS4

Indlægaf SimonThorsager » man 24 nov 2014 17:50

wuack dk skrev:@SimonThorsager
Det lyder lidt som et NAT problem. Test din netværksopsætning på din PS4, og hold øje med hvilken type NAT du har. NAT type 1 og 2 er oftest fint nok. Har du 3'ern, så vil du opleve mange fejl lignende dem du beskriver når du spiller online. Er det tilfældet, så skal du rode rundt med noget router opsætning og i værste fald ringe til din internetudbyder.


Jeg har NAT Type 2.
Har koblet min PS4 til nettet med et kabel, for at få den bedst mulige forbindelse.
Kan forstå at NAT Type 1 kun er muligt at få, hvis at det er den eneste enhed som benytter sig af netværket.

Min PS3 har ingen problem med at finde fyldte sessions i GTA Online.

Mon ikke det også bare kan være deres servere, det er galt med. Synes bare det er underligt at andre har så let ved at komme online, når jeg selv kæmper en hård kamp :)
SimonThorsager
Niveau 3
 
Indlæg: 258
By: Viborg


Re: GTA V PS4

Indlægaf Matiass » tors 27 nov 2014 12:43

Nogle som har prøvet og købe den nye Monster truck Marshall by Cheval?

Billede

Har både prøvet og købe den med Franklin og Michael, men den kommer aldrig frem til min garage.


Faldt over denne side med alle informationer om alle køretøjerne.
Hvis der var nogle der skulle have interesse.

http://www.igta5.com/vehicles


Nogle der forresten ved om man kan få fat i disse køretøjer

Billede

Billede

The Independence Day Special is a content pack for Grand Theft Auto V and Grand Theft Auto Online that was released on July 1, 2014 as part of the 1.15 patch. It features Independence Day-themed content such as new missions, vehicles, weapons, and costumes. The last three are available for a limited time until the end of July.[1]


Som der står var det jo, at det blev frigivet 1 juli 2014. og frem til slutningen af juli.
Men kunne da være fedt hvis vi kunne få dem til PS4 også.
Matiass
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: GTA V PS4

Indlægaf FischerMand » lør 06 dec 2014 00:25

Nogen der har et Crew man evt kunne joine? :?:
FischerMand
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 40 gæster

cron