Forum

The Crew

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

The Crew

Indlægaf pjulledk » tors 06 nov 2014 22:02

Har nu spillet betaen i et par timer og kan sige 2 ting

1. Holy Shit hvor er verdenen man kører i bare stor
jeg brugte mindst en time bare på at køre på tværs i gemmen landet.

2. Hvor er bilerne bare dårlige at styre der er alt for meget forsinkelse. Gta v er meget bedere at styre bilerne i.


Hvad syntes i om spillet
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: The Crew

Indlægaf Vreki » tors 06 nov 2014 22:56

Jeg syntes at det er jævnt kedeligt. Der er slet ingen fornemmelse af fart, ingen køreglæde.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: The Crew

Indlægaf atomalf » fre 07 nov 2014 07:38

Jeg syntes det er fedt! Jeg glæder mig i hvert fald til at det fulde spil lander i min postkasse :D
atomalf
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: The Crew

Indlægaf Slimjay DK » fre 07 nov 2014 09:24

pjulledk skrev:2. Hvor er bilerne bare dårlige at styre der er alt for meget forsinkelse. Gta v er meget bedere at styre bilerne i.


Sjovt .. Sådan er det altid. Man kan ikke ramme en styring der passer alle :lol:

Jeg har ikke noget problem med styringen :mrgreen:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: The Crew

Indlægaf too nizzle » fre 07 nov 2014 11:47

Synes virkeligt at styringen og den måde bilerne opfører sig på er helt i hegnet til tider. Personligt synes jeg det er tæt på uspilleligt som det er nu og håber virkeligt de forbedrer det - ellers er dette et 100% nej herfra.

Kedeligt da jeg ellers virkeligt var tændt på ideen :(
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: The Crew

Indlægaf Sethos » fre 07 nov 2014 11:55

Styringen er alt for tung, alt for meget latency og at spillet kun køre 30FPS hjælper hellere ikke på den følelse.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: The Crew

Indlægaf Erroneus » fre 07 nov 2014 12:31

Det var også min fornemmelse fra den første beta, at bilerne virkede meget tunge i det og ja det er en stor verden, men jeg syntes grafikken var lidt skuffende og det fangede mig ikke rigtig. Men måske der gemmer sig en god historie og det er et spil som åbner sig op med tiden. Jeg har det ikke forudbestilt og det er jeg glad for, jeg lader andre tage den chance :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: The Crew

Indlægaf André » lør 08 nov 2014 18:31

det hjalp på styringen at køre i hood view, syntes jeg, spillet virker fedt, dog venter jeg med et køb pga. alle de fede spil der kommer nu her, det bliver nok et brugt spil jeg køber ;-)
André
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Re: The Crew

Indlægaf Bab » tors 27 nov 2014 10:27

Så fik jeg prøvet den åbne beta og jeg er heller ikke vild med styringen. Bilen kører sidelæns bare ved vognbaneskift og så kan jeg generelt ikke lide den form for Stock car kørsel, som der desværre er tendens til i arcade racere. Jeg skal måske have det, men det bliver brugt, når det er faldet meget i pris.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: The Crew

Indlægaf runni1399 » tors 27 nov 2014 10:34

Jeg er heller ikke vild med styringen overhovedet. Synes den er alt for tung, især når man skal dreje.
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: The Crew

Indlægaf sht » tors 27 nov 2014 12:36

Har prøvet betaen.
Må også tilslutte mig og sige at styringen virker alt for tung.
Der sker for lidt i den verden man kører i, umiddelbart kedede jeg mig det meste af tiden.
Men jeg har også spillet en del GTA V i de sidste dage, så er man jo vant til der sker noget.

Jeg tror at jeg springer over denne titel indtil nu, også venter jeg indtil det falder i pris.
Billede
sht
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: The Crew

Indlægaf SimonThorsager » fre 28 nov 2014 16:01

Tror mange oplever en omvæltning når de kommer fra styringen i GTA V og så til The Crew.
Er enig med jer i at den er noget tung, men efter at have rodet rundt i alle de indstillinger der er med styring, så har jeg fået det til at fungere så det passer mig.
For de fleste er det jo bare et spørgsmål om tilvænning.

Jeg glæder mig i hvert fald det! :)
SimonThorsager
Niveau 3
 
Indlæg: 258
By: Viborg


Re: The Crew

Indlægaf Bab » fre 28 nov 2014 16:20

Hvis man laver et bilspil, så lad da i det mindste bilen reagerer som en bil og ikke en skøjteprinsesse. Der kan stadig være masser af arcade elementer i spillet, som f.eks. at bruge væggene i svingene. GTA V er ikke et bilspil, men de har da valgt, at bilerne kan styres fornuftigt.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: The Crew

Indlægaf Sethos » fre 28 nov 2014 16:40

SimonThorsager skrev:Tror mange oplever en omvæltning når de kommer fra styringen i GTA V og så til The Crew.
Er enig med jer i at den er noget tung, men efter at have rodet rundt i alle de indstillinger der er med styring, så har jeg fået det til at fungere så det passer mig.
For de fleste er det jo bare et spørgsmål om tilvænning.

Jeg glæder mig i hvert fald det! :)


Nu tror jeg de fleste herinde har spillet andet end GTA V, der er rigtig mange fede arkade racers på markedet som klarer styringen langt bedre, i min optik. Jeg har selv rodet med indstillinger og menuer men det blev styringen bestemt ikke bedre af. Det er bare et spil hvor styringen er tung og og sløv. Hvis man ikke har fundet en positiv vinkel eller en forkærlighed for noget som styringen af bilerne, i et bilspil, inden for en time eller to, så kommer den nok aldrig helt.

Så er 'tilvænning' bare sådan en kedeligt accept, af noget man ikke rigtig kan lide. Ingen grund til at spilde sine penge på sådan noget.

Nu er Ubisoft bestemt hellere ikke kendt for implementering af god bil fysik og styring, næsten alle deres spil, racers eller open-world har forfærdelig styring.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Jay7n og 38 gæster

cron