Forum

assistent creed unity

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: assistent creed unity

Indlægaf Erroneus » ons 26 nov 2014 21:34

wMikkel skrev:Har nogle hørt det med hvis man har købt season pass kan man få et gratis spil som kompensation ?
Man kan bl.a. vælge imellem Far Cry4, The Crew mfl.

Nogle der ved om det gælder hvis man køber det nu? (:

Du kan ikke købe det mere, så nej det gør det ikke :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: assistent creed unity

Indlægaf Reinke » tors 27 nov 2014 15:19

Hvordan er framerates blevet? Har ikke lige haft mulighed for at spille siden patch.
Reinke
Niveau 0
 
Indlæg: 30
By: Odense


Re: assistent creed unity

Indlægaf famulor » tors 27 nov 2014 15:45

Erroneus skrev:
wMikkel skrev:Har nogle hørt det med hvis man har købt season pass kan man få et gratis spil som kompensation ?
Man kan bl.a. vælge imellem Far Cry4, The Crew mfl.

Nogle der ved om det gælder hvis man køber det nu? (:

Du kan ikke købe det mere, så nej det gør det ikke :)


Mon ik man kan finde et sted på nettet som stadig sælger season pass :) det er vel bare en key
famulor
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Herfølge


Re: assistent creed unity

Indlægaf Sethos » tors 27 nov 2014 16:12

Ja, man må sige Ubisoft får optimeret spillet. Her er 2 billeder fra PS4 versionen;

https://i.imgur.com/stW1omU.jpg

https://i.imgur.com/FUSH8SB.jpg

Så de har åbenbart lige givet kniven til dynamic lighting og global illumination.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: assistent creed unity

Indlægaf Major Oblivious » tors 27 nov 2014 16:26

Synes også at det var blevet grimmere.. Har ikke spillet det i nogle dage, da jeg ventede på patchen, men bootede det op i går aftes, og det var slet ikke så "levende" som tidligere.. :? Ærlig talt ikke nogen heldig løsning
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: assistent creed unity

Indlægaf Slimjay DK » tors 27 nov 2014 16:49

Man må sige det går godt ..... Desperate løsninger hvor man tror man kan skjule det ved at give noget DLC væk gratis :)

"vi har fixet framerate issues" hmm ja, men i glemte at fortælle om den grafiske nedgradering for at opnå det ...

Jeg har ikke spillet det endnu, men kun lige haft det meget kort i maskinen, så jeg vil nok ikke bemærke manglerne, men hvis jeg kigger på de 2 screens posted af Sethos, så er der godt nok sket lidt der .... Jeg har dog bidt mærke i at opløsningen på de 2 billeder er 3840x1080P .. mig bekendt er output på PS4 max. 1920x1080P ??

Jeg håber satme da ikke det er sandt :-/
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: assistent creed unity

Indlægaf Sethos » tors 27 nov 2014 16:56

Slimjay DK skrev:Jeg har ikke spillet det endnu, men kun lige haft det meget kort i maskinen, så jeg vil nok ikke bemærke manglerne, men hvis jeg kigger på de 2 screens posted af Sethos, så er der godt nok sket lidt der .... Jeg har dog bidt mærke i at opløsningen på de 2 billeder er 3840x1080P .. mig bekendt er output på PS4 max. 1920x1080P ??


Fordi det er to 1080p billeder sat op side om side, taget fra hver sin version af spillet.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: assistent creed unity

Indlægaf Erroneus » tors 27 nov 2014 18:08

Forklaringen på det screenshot, skulle være en bug hvor lyset udenfor, påvirker for meget lyssætningen indenfor. Jeg tror ikke de har været så dumme at skrue så meget ned for kvaliteten, men det får vi nok at se meget snart, når flere kigger ind i det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: assistent creed unity

Indlægaf Krede1972 » tors 27 nov 2014 19:40

Var det ikke det samme der skete med Watchdogs?
Altså at man blev nødt til at skrue ned for de grafiske herligheder for at få spillet til at køre.
Eller er det mig som har en erindringsforskydning?
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: assistent creed unity

Indlægaf Slimjay DK » fre 28 nov 2014 10:08

Sethos skrev:
Slimjay DK skrev:Jeg har ikke spillet det endnu, men kun lige haft det meget kort i maskinen, så jeg vil nok ikke bemærke manglerne, men hvis jeg kigger på de 2 screens posted af Sethos, så er der godt nok sket lidt der .... Jeg har dog bidt mærke i at opløsningen på de 2 billeder er 3840x1080P .. mig bekendt er output på PS4 max. 1920x1080P ??


Fordi det er to 1080p billeder sat op side om side, taget fra hver sin version af spillet.


Det giver god mening :) god morgen til mig #-o
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: assistent creed unity

Indlægaf Redman DK » fre 28 nov 2014 19:01

Sethos skrev:Ja, man må sige Ubisoft får optimeret spillet. Her er 2 billeder fra PS4 versionen;

https://i.imgur.com/stW1omU.jpg

https://i.imgur.com/FUSH8SB.jpg

Så de har åbenbart lige givet kniven til dynamic lighting og global illumination.


Fake: http://www.gamepur.com/news/17114-no-assassins-creed-unity-ps4xone-graphics-downgrade-its-lighting-bug.html
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: assistent creed unity

Indlægaf Erroneus » fre 28 nov 2014 19:58

Super, det havde fandme også være ærgeligt hvis det var tilfældet :D

Så venter vi bare på patch 4 og forhåbenligt lidt bedre framerate >_>
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: assistent creed unity

Indlægaf re_ras » man 01 dec 2014 11:23

Jeg er i gang med Black flag og er rigtigt glad for spillet.. Hvordan er unity? Hvad siger folket?
re_ras
Niveau 0
 
Indlæg: 44
By: Århus


Re: assistent creed unity

Indlægaf Reinke » man 01 dec 2014 22:55

re_ras skrev:Jeg er i gang med Black flag og er rigtigt glad for spillet.. Hvordan er unity? Hvad siger folket?


Spillet har kæmpe potentiale med mange timers underholdning uden tvivl. Bare ikke lige nu. Jeg købte en PS4 for at mine spil skulle køre smooth, så jeg slap for PC ræset. Det har Unity ikke levet op til, framerate helvede for at opsummere med to ord. Føler jeg spiller på en computer der lige kan trække minimumskravene. Så Pt. ligger det i skuffen og venter på en patch.
Reinke
Niveau 0
 
Indlæg: 30
By: Odense


Re: assistent creed unity

Indlægaf famulor » tirs 02 dec 2014 12:39

Reinke skrev:
re_ras skrev:Jeg er i gang med Black flag og er rigtigt glad for spillet.. Hvordan er unity? Hvad siger folket?


Spillet har kæmpe potentiale med mange timers underholdning uden tvivl. Bare ikke lige nu. Jeg købte en PS4 for at mine spil skulle køre smooth, så jeg slap for PC ræset. Det har Unity ikke levet op til, framerate helvede for at opsummere med to ord. Føler jeg spiller på en computer der lige kan trække minimumskravene. Så Pt. ligger det i skuffen og venter på en patch.

Er det så slemt efter den sidste patch?
famulor
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Herfølge


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster