Forum

assistent creed unity

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: assistent creed unity

Indlægaf Reinke » tirs 02 dec 2014 15:34

famulor skrev:
Reinke skrev:
re_ras skrev:Jeg er i gang med Black flag og er rigtigt glad for spillet.. Hvordan er unity? Hvad siger folket?


Spillet har kæmpe potentiale med mange timers underholdning uden tvivl. Bare ikke lige nu. Jeg købte en PS4 for at mine spil skulle køre smooth, så jeg slap for PC ræset. Det har Unity ikke levet op til, framerate helvede for at opsummere med to ord. Føler jeg spiller på en computer der lige kan trække minimumskravene. Så Pt. ligger det i skuffen og venter på en patch.

Er det så slemt efter den sidste patch?


For nogle er det sikkert fint, men jeg synes stadig det er et ufærdigt projekt desværre.
Reinke
Niveau 0
 
Indlæg: 30
By: Odense


Re: assistent creed unity

Indlægaf re_ras » tirs 02 dec 2014 15:42

Det lyder godt nok træls! Synes black flag flyder på fint, men har hørt det var lidt problemer i starten.
re_ras
Niveau 0
 
Indlæg: 44
By: Århus


Re: assistent creed unity

Indlægaf EvilNinjaMoby » tirs 02 dec 2014 21:09

Jeg er ret enig med Reinke.

Er lige startet i dag - det er tilnærmelsesvis spilbart, men på ingen måde et produkt Ubisoft kan være bekendt. Det er stadig tydeligt, at 30 fps ikke holdes konstant... Pinligt.

Tragikomisk at hardwaren er mere udviklervenlig og så ender man med noget som dette, til trods derfor. De store folkemængder og de mange detaljer i Paris og omegn falder lidt i imponatoreffekt når g-gr-gra-graf-grafikken hakker i det. Ærgeligt, men til tider svært at abstrahere fra...
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: assistent creed unity

Indlægaf re_ras » tirs 02 dec 2014 21:29

Jeg ventet med andre ord
re_ras
Niveau 0
 
Indlæg: 44
By: Århus


Re: assistent creed unity

Indlægaf thetlr » tirs 09 dec 2014 07:22

Jeg har nu overhovedet ikke oplevet det problem.. Dog har jeg både i Far Cry 4 og AC Unity haft problemer med online - får altid beskeden med: Unable to join session. Try again later.
thetlr
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: 6040


Re: assistent creed unity

Indlægaf Reinke » ons 17 dec 2014 19:21

Så kom patch 4 i dag. Er jeg den eneste der stadig synes der er konstante frame drops?

Patch 4 skulle være patchen der fixede dette, men kan ikke mærke en ændring. Andre?
Reinke
Niveau 0
 
Indlæg: 30
By: Odense


Re: assistent creed unity

Indlægaf runni1399 » tors 18 dec 2014 00:17

Reinke skrev:Så kom patch 4 i dag. Er jeg den eneste der stadig synes der er konstante frame drops?

Patch 4 skulle være patchen der fixede dette, men kan ikke mærke en ændring. Andre?


Jeg synes heller ikke der er sket nogen forskel. Rimeligt skræmmende i forhold til at det er en patch på hele 6,5 gb. :roll:
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: assistent creed unity

Indlægaf Rechain » tors 18 dec 2014 02:49

Synes der er forbedringer, men der er stadig synlige problemer med framerate hos mig. Især når jeg synkroniserer fra view points. Det er ikke kønt! Men selve spillet føles mere spilbart end før, trods der stadig er lidt ustabilitet. Ville ønske det var ligeså god en oplevelse som Shadow of Mordor er. Bare en sammenligning, når der er lidt "AC" i den titel :P tvivler på at patch 4 bliver den sidste. De har virkelig haft kodnings problemer i UNITY, og det er en skam..for spillet er godt.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: assistent creed unity

Indlægaf runni1399 » tors 18 dec 2014 11:52

Jeg synes også det er et udmærket spil, men efter en patch på en sådan størrelse her, havde jeg godt nok forventet større forbedringer...
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: assistent creed unity

Indlægaf Megajohn » fre 19 dec 2014 00:40

Jamen jeg er da glad for 40 gb update på min Xbone. Skulle have droppet det spil her.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


assistent creed unity

Indlægaf Rechain » søn 21 dec 2014 03:18

Da jeg fik patchen sidst og spillede direkte efter var der ingen synlige forbedringer (mit forrige indlæg) - men har lige spillet nogle timer nu, og har faktisk ikke oplevet mærkbare framerate problemer mere :) indtil videre i hvertfald, så det er dejligt! Har kun set lidt småhakken i cutscenes, og lidt i kortet når man bruger det..men gameplayet har kørt stabilt. Det var sku på tide! ;)

Dog går blæseren stadig igang som en jetmotor når man er i character customization menuen :O det er irriterende! Måtte de gerne fikse, tak. Dog er den stille når man kigger på mappet/kortet i længere tid. Endelig kan jeg nyde spillet 95% af tiden :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster