Forum

Monopoly Family Fun Pack (PS4)

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Monopoly Family Fun Pack (PS4)

Indlægaf Bab » lør 15 nov 2014 14:44

Jeg tror ikke, at det er udgivet endnu. Det er først den 18. November i US og vi andre må sikkert vente lidt længere.

Men sig endelig til, når det eller et af de to andre udkommer.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Monopoly Family Fun Pack (PS4)

Indlægaf Da Senzai » lør 15 nov 2014 15:08

Jeg havde besøg af en kammerat forleden, og vi sad lige inde på IGN for at se om der ikke snart kom nogle fede spil til PS4 (det gør der næste år) og jeg tror, at vi så, at der er like 4(!) forskellige Monopoly på vej!

Og så var jeg like Å G, Mand! Jeg synes i den grad, at vi mangler brætspil til konsollen, men nøj, hvor kan det irriterere mig, at der kommer så meget Monopoly istedet for brætspil, jeg kan lide.

Monopoly er fra 1933. Der er altså sket noget siden da. Brætspil var ikke bedre for 80 år siden. ^_^
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Monopoly Family Fun Pack (PS4)

Indlægaf Bab » fre 28 nov 2014 09:27

Haps

Sig lige til, hvis Trivial Pursuit også kommer.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Monopoly Family Fun Pack (PS4)

Indlægaf Bab » ons 18 feb 2015 14:43

I dag kom så Trivial Pursuit og for ca. 14 dage siden kom Risk.

Og som med Monopoly, så skal man holde sig væk, hvis man vil have den klassiske udgave af Trivial Pursuit.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Monopoly Family Fun Pack (PS4)

Indlægaf Jb » ons 18 feb 2015 15:22

Bab skrev:I dag kom så Trivial Pursuit og for ca. 14 dage siden kom Risk.

Og som med Monopoly, så skal man holde sig væk, hvis man vil have den klassiske udgave af Trivial Pursuit.

Bab


Har du prøvet det Bab? - er det også sådan noget pladder smidt oveni det oprindelige koncept?
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Monopoly Family Fun Pack (PS4)

Indlægaf Skov-- » ons 18 feb 2015 15:29

er trivial på dansk ?
Skov--
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Gørding


Re: Monopoly Family Fun Pack (PS4)

Indlægaf Bab » ons 18 feb 2015 15:43

Nej, det er ikke på dansk.

Jb skrev:
Bab skrev:I dag kom så Trivial Pursuit og for ca. 14 dage siden kom Risk.

Og som med Monopoly, så skal man holde sig væk, hvis man vil have den klassiske udgave af Trivial Pursuit.

Bab


Har du prøvet det Bab? - er det også sådan noget pladder smidt oveni det oprindelige koncept?


Ja, i stedet for det gode klassiske brætspil, så er det lavet om til hurtig runder, hvor reglerne er lidt forskellige i hver runde. Man kan vælge 3 eller 5 runder og i sidste runde spiller man indtil en har fået fyldt op. Ret kedeligt i forhold til at rigtige spil, men også dejligt hurtigt overstået. En 5 rundes spil tager vel højst 30 minutter. Jeg har kun prøvet med 3 AI spillere.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Monopoly Family Fun Pack (PS4)

Indlægaf Bab » fre 27 feb 2015 11:13

Risk kan godt anbefales. Det er meget lige brætspillet. Dog bliver man lidt træt af stemmen, som guider en gennem hele spillet. Heldigvis har de været så flinke at lave en skip knap og en Fast AI knap. Det hjælper rigtig meget. Og jeg tror, at det vil være rigtig godt i multiplayer.

Det er ikke på dansk, men det er også knap så nødvendigt i Risk.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron