Forum

Far Cry 4

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Far Cry 4

Indlægaf tue69 » ons 26 nov 2014 13:35

Major Oblivious skrev:Tak for hjælpen I to.. Jeg roder stadig rundt i Act 1 - af en eller anden grund, så finder jeg mig selv støvsuge alle ? for collectibles og kasser, mens jeg jagter dyr. Normalt hader jeg dens slags trivielle "opgaver" i spil, men i FC 4 så er det piv-afslappende.


Ha ha - we're so much alike. Det var også det jeg lavede i Far Cry 3.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Far Cry 4

Indlægaf Bab » ons 26 nov 2014 13:51

Jeg er igennem en gang og nu kører jeg igennem igen med en ny historie. Jeg leder også efter alle ting denne gang (Ikke kister) og løser alle opgaver, før jeg går videre til næste område. Der er ikke den store forskel fra Far Cry 3 til 4 og jeg tror, at jeg spillede 3eren igennem 6-7 gange. Jeg var godt underholdt af den :)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Far Cry 4

Indlægaf tue69 » ons 26 nov 2014 14:05

Det lyder supergodt, bab. Jeg har ikke fået spillet endnu men glæder mig til at udforske Kyrat! :)
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Far Cry 4

Indlægaf EvilNinjaMoby » ons 26 nov 2014 14:22

Kimosabe skrev:Kan man få et par vurderinger fra pslife brugere efter nogle dage med spillet ?

På en skala fra 1-10 ?


8 (Hvis 10 er lagkage og 1 er bæ).

Kunne man li' FC3, så kan man også finde glæde ved seneste udgave. :)

Kampagnen lader til at være relativ kort - men der er så mange andre ting at lave. Og på forunderlig vis, så bliver de trivielle ting ikke kedelige i dette univers...

Selv auto-drive-delen giver anledning til morskab, da den ikke altid er så tilgivende overfor fodgængere, som den måske burde være. Så når man lige tror at man kan sippe lidt kaffe, mens man bliver kørt til sin destination, så kan der hurtigt ske noget kaffespild... :D

Jeg er ligeså godt underholdt som ved 3'eren. :)
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Far Cry 4

Indlægaf Bab » ons 26 nov 2014 14:52

EvilNinjaMoby skrev:
Kimosabe skrev:Kan man få et par vurderinger fra pslife brugere efter nogle dage med spillet ?

På en skala fra 1-10 ?


8 (Hvis 10 er lagkage og 1 er bæ).


Jeg vil også give det 8, hvor 10 er ikke-eksisterende (det spil er ikke lavet endnu). Det har nogle småfejl, som jeg håber, at de får rettet i en patch. Men ikke nogen som gør, at man ikke kan spille det. Der er vist nok fejl på MP delen, i hvert fald den del, som drejer sig om "Keys to Kyrat". Jeg har ikke hørt, at det skulle være løst endnu, men måske blev det løst i sidste patch?

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Far Cry 4

Indlægaf Erroneus » ons 26 nov 2014 15:09

Det ligger omkring 9 ved mig, fordi jeg morer mig gevaldigt og jeg bruger konstant share knappen til at gemme videoer, fordi jeg hele tiden oplever sjove ting, jeg gerne vil gemme til senere :> Det er muligt det måske falder lidt, hvis det bliver for meget ensformigt, men so far er det rigtig fint.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Far Cry 4

Indlægaf Odyzeus » ons 26 nov 2014 19:34

Bab, hvordan kører du med historien? Vælger du kun den ene linje, eller skifter du rundt? Vil nemlig gerne opleve det hele, så det er vel smartest at vælge en vej i første gennemspilning, så man kan gøre det modsatte i anden?
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Far Cry 4

Indlægaf Odyzeus » ons 26 nov 2014 19:38

Og hey, hvad skal man bruge sine penge til? Synes ikke rigtig man kan bruge dem til så meget nyttigt når man konstant har så mange man kan have.. måske ammo og body armor, ellers ikke rigtig?
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Far Cry 4

Indlægaf Erroneus » ons 26 nov 2014 19:59

Nah de virker lidt ligegyldige, jeg har købt alle maps og de våben jeg finder interessante, samt opgraderinger af de gutter man kan tilkalde. Men der kommer vist noget opgradering af base senere henne.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Far Cry 4

Indlægaf Bab » ons 26 nov 2014 20:01

Jeg kørte først, som jeg ville have valgt i virkeligheden. I denne gennemspilning gør jeg så det stik modsatte. De første valg er ikke så vigtige. Det er kun det sidste, som er afgørende.

Pengene kan bruges til signaturvåben og til at forbedre dit hus, når du får det.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Far Cry 4

Indlægaf Kimosabe » tors 27 nov 2014 15:08

Tak for jeres vurderinger.. Lyder som et spil jeg bliver nødt til at eje på et tidspunkt :-)
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Far Cry 4

Indlægaf anarchoi » tors 27 nov 2014 18:28

Hej

2 spørgsmål:

1) Hvad er signaturvåben?
2) Hvor meget af spillet kan spilles Co-Op? Er det hele campaign-delen?

Vh
A
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: Far Cry 4

Indlægaf Ziem_DK » tors 27 nov 2014 18:34

Hvorfor kan jeg slet ikke spille co-op?
Ziem_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 70
By: Hundested


Re: Far Cry 4

Indlægaf Rasbred » tors 27 nov 2014 21:42

Hey. Den farcry 4 bundle man kan købe. Er spillet med fysisk der? Eller er det en DL kode?
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Far Cry 4

Indlægaf Bab » fre 28 nov 2014 09:26

1) Signaturvåben er bedre våben end standardvåben.

Der er vist nok problemer med Co-op delen. Jeg har ikke selv prøvet det endnu.

Det ville være smart nok, hvis du skrev, hvilken bundle du snakker om. Den sælges flere steder. Normalt er det en fysisk skive. I nogle tilfælde er det en promo, men stadig fysisk.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster

cron