Forum

Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf Slydk1982 » fre 21 nov 2014 11:02

Hejsa :)

Jeg nåede lige at få et par times DAI igår og er en lille smule overvældet af hvor stor den verden er!! Bare det første område i Hinterlands virker ret stort. Men jeg tager det stille og roligt og prøver bare at lære spillet at kende og lave lidt sidequests.
Men når jeg er i en camp, så kan man lave disse inquisition requests. Og jeg tror at jeg fik lavet omkring 4 af dem. Men jeg synes det er de samme to ting jeg skal lave!? Bliver de quest bare ved og ved og ved?? Eller stopper de på et tidspunkt?? For det går lidt hårdt ud over mine resurser og skal jo også dem til at crafte våben og sådan..
Slydk1982
Niveau 0
 
Indlæg: 46
By: Herning


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf Jables » fre 21 nov 2014 14:37

Jeg har efterhånden fået lagt en 40 timer i det og jeg må sgu løfte på hatten for BioWare.
Dragon Age: Inquisition er uden sammenligning det første next-gen spil, som lever op til hypen for mig.

Spillet er indtil videre alt det jeg håbede og forventede..
Stor verden med kæmpe områder at udforske.. (Næsten Skyrim niveau)
God historie, fede characters og generelt bare en rigtig fed writing i mange af de samtaler som man får igennem spillet. Her er et godt eksempel. Spoiler warning: https://www.youtube.com/watch?v=rr8-5Fn_6XY

Har indtil videre fået nedlagt 2 drager og de kampe man får med dem er SÅ meget federe end dem jeg husker fra Skyrim. Man bliver seriøst udfordret. Især hvis man spiller på hard eller højere.

Er lidt i tvivl om hvilke quests du mener.
Hvis det er "requistions" du snakker om, så forsvinder de enkelte quests hver gang du laver dem.
Til gengæld får du jo så forskellige schematics i reward, så det er bestemt værd at lave dem.

Jeg har personligt ikke gjort mig så meget i crafting endnu og jeg nærmer mig hurtigt level 20. :)
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf Jables » fre 21 nov 2014 17:27

Fik lige brugt lidt tid på character creation..

The Mother of Dragons.
http://i.imgur.com/Y9dSMkI.jpg
http://i.imgur.com/3Aoy5d4.jpg
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf MikeTheDane327 » fre 21 nov 2014 18:45

jeg ved ikke om jeg gør noget forkert men jeg har 40 quests under bæltet og kun level 7 og problemet er, at nu er alle efterfølgende quests kun med mobs på level 12.. så jeg får nogle klø..
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf Jables » fre 21 nov 2014 19:20

MikeTheDane327 skrev:jeg ved ikke om jeg gør noget forkert men jeg har 40 quests under bæltet og kun level 7 og problemet er, at nu er alle efterfølgende quests kun med mobs på level 12.. så jeg får nogle klø..


Hvad er det for nogle quests som du prøver at lave? Er det story eller sidequest og hvilket område er du i?

Husk at det ikke er forventet at du cleare alle sidequests i ét område af gangen. I de fleste områder er der enkelte quests med mobs som er højere level end normalt.. Skip dem og tag dem senere.
Jeg kan huske at der var et par Fade rifts som drillede mig i The Hinterlands da mobs var 4-5 levels højere end mig.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Sv: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf Morten Rask » fre 21 nov 2014 20:27

Jables skrev:Fik lige brugt lidt tid på character creation..

The Mother of Dragons.
http://i.imgur.com/Y9dSMkI.jpg
http://i.imgur.com/3Aoy5d4.jpg


Det er lidt fedt lavet. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf MikeTheDane327 » fre 21 nov 2014 20:53

Jables skrev:
MikeTheDane327 skrev:jeg ved ikke om jeg gør noget forkert men jeg har 40 quests under bæltet og kun level 7 og problemet er, at nu er alle efterfølgende quests kun med mobs på level 12.. så jeg får nogle klø..


Hvad er det for nogle quests som du prøver at lave? Er det story eller sidequest og hvilket område er du i?

Husk at det ikke er forventet at du cleare alle sidequests i ét område af gangen. I de fleste områder er der enkelte quests med mobs som er højere level end normalt.. Skip dem og tag dem senere.
Jeg kan huske at der var et par Fade rifts som drillede mig i The Hinterlands da mobs var 4-5 levels højere end mig.


Det bla flere fade rifts i Hinterlands som spytter level 10 og lvl 12 elites ud nu og så er der også den quest i Storm Coast hvor man skal redde nogle soldater fra de der Avvar som også er lvl 10-12 mobs.. Men jeg må jo bare prøve mig frem de perks man kan få i war table kan bla give 50% more xp per codex entry men så skal man fandme også finde meget nyt
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf kraftonia » fre 21 nov 2014 21:51

Jables skrev:Fik lige brugt lidt tid på character creation..

The Mother of Dragons.
http://i.imgur.com/Y9dSMkI.jpg
http://i.imgur.com/3Aoy5d4.jpg


Ja hun ser godt nok munter og glad ud. Ligner en som er helt vild efter at komme på eventyr :lol:
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf Blade dk » lør 22 nov 2014 16:57

Hvordan er det sat op sammen , sammenligning Mass effect
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf Krede1972 » lør 22 nov 2014 19:43

Fantastisk spil. Det bliver bedre og bedre jo længere man kommer.
Varierede landskaber og områder. Fed detalje at man ser lyn slå ned i jorden ikke så langt fra en selv når det er møgvejr.
Nu går året snart på hæld, og jeg er derfor tilbøjelig til at ville udnævne dette spil til årets PS4 spil 2014.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf Sethos » lør 22 nov 2014 20:41

Lyder som positive oplevelser fra de fleste. Kan være man skal kigge nærmere på det til jul. Kan jeg nok finde en billig key.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf Bab » lør 22 nov 2014 23:04

Det er godt, at man har noget at glæde sig til. Jeg har købt det, men har ikke tid til at spille det endnu.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf Jables » søn 23 nov 2014 02:40

Er nødt til lige at spørge... Fik I andre også kuldegysninger, da I flyttede til Skyhold?
https://www.youtube.com/watch?v=e8-NsKnFk64

Den musik... Så episk.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf Hasani94 » søn 23 nov 2014 03:36

Det her spil er awesome - lige et spørgsmål dog...; hat pkudselig lyst til at spille mage, men jeg startede som rogue, så er det muligt at skifte class nu, eller skal jeg begynde helt forfra? Vil spille KNIGHT ENCHANTER! :p
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf Krede1972 » søn 23 nov 2014 13:30

Hasani94 skrev:Det her spil er awesome - lige et spørgsmål dog...; hat pkudselig lyst til at spille mage, men jeg startede som rogue, så er det muligt at skifte class nu, eller skal jeg begynde helt forfra? Vil spille KNIGHT ENCHANTER! :p


Du bestemmer da sådan set selv hvem du har lyst til at styre/spille i dit party, selvom den "maincharacter" du har valgt fra start selvfølgelig er den du ser i cutscenes. Du kan jo bare vælge at styre den mage der er i dit party.

Senere i spillet kommer nye karakterer til som man kan opbygge med andre/nye evner i "ability-træet", så man ikke låser sig fast på bestemte evner i hver class, men har flere forskellige karakter-kort at vælge imellem.

Men den karakter og class du har valgt fra start vil altså være med hele vejen, men jeg ser det ikke som et problem hvis man får lyst til at spille andre classes, da man bare vælger at styre en anden karakter i partyet.

Du skal sådan set kræse for og opbygge alle karakterer i dit party til at være stærke og have det bedste gear - ellers kan du ikke klare de forskellige quests. Man kan ikke nøjes med at fokusere på den main man har valgt fra start.
Senest rettet af Krede1972 søn 23 nov 2014 13:57, rettet i alt 2 gange.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron