Forum

Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf Krede1972 » søn 23 nov 2014 13:49

Jables skrev:Er nødt til lige at spørge... Fik I andre også kuldegysninger, da I flyttede til Skyhold?
https://www.youtube.com/watch?v=e8-NsKnFk64

Den musik... Så episk.


Nej, kuldegysniger kan jeg ikke mande mig op til.
Men kan ind i mellem glæde mig over den måde solstråler kan falde i striber ned gennem høje træer i en skov eller i det hele taget den variation der er i områder og landskaber og den detaljegrad der er i det. Græs og træer der bevæger sig i vinden på naturlig måde. Regn, røg, lyn og blade. Det glæder jeg mig over. Det er de små ting ;-) som for eksempel en lillebitte smule regnvand man kan se løbe ned over en klippesten eller et træ mens det pisser ned fra himlen.

Det er tydeligt for mig at dette spil ikke kunne være afviklet på en PS3 - det kan jeg glæde mig over, og smile lidt for mig selv over.

Spillet er selvfølgelig ikke perfekt, men det er fandme fedt lavet alligevel.

The Fallow Mire er det område jeg løber rundt i lige nu. Dét er fedt lavet. Stemningen, musikken og alt hvad der hører med.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf MikeTheDane327 » søn 23 nov 2014 17:48

Jables skrev:Er nødt til lige at spørge... Fik I andre også kuldegysninger, da I flyttede til Skyhold?
https://www.youtube.com/watch?v=e8-NsKnFk64

Den musik... Så episk.


Kuldegysninger og et bredt smil over fjæset. hold da op hvor skal man udforske for at opgradere.. Love it
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf Krede1972 » man 24 nov 2014 02:58

Jables skrev:Har indtil videre fået nedlagt 2 drager og de kampe man får med dem er SÅ meget federe end dem jeg husker fra Skyrim. Man bliver seriøst udfordret. Især hvis man spiller på hard eller højere.

Jeg har personligt ikke gjort mig så meget i crafting endnu og jeg nærmer mig hurtigt level 20. :)


Tror jeg er ved at være klar til min første drage. Fandt den allerede tidligt i spillet, men der var det jo helt umuligt at prøve at nedlægge den, når man stadigt havde svært ved at nedlægge bjørne - så jeg gav den aldrig et forsøg i starten, men løb bare skræmt væk :mrgreen:

Jeg tænker heller ikke decideret på crafting, men det kan nu godt betale sig at kigge forbi smedjen en gang i mellem og se om noget af det alt det skrammel man har samlet sammen kan bruges til noget. Man kan i hvert fald relativt let lave noget gear som er meget bedre end det man kan være heldig at finde i forhold til den level man er nået til.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf Egeberg » man 24 nov 2014 10:40

Jeg er helt vild med DA:I. Virkelig en god rebound efter DA2, som samtidig også knytter historien fra de foregående spil godt ind.

Jeg er ikke nået særlig langt, da jeg ville prøve de fleste classes og specs gennem prologen, før jeg endte på min mage. Roder stadig mest rundt i Hinterlands og løser hovedquests, og har været et smut i Orlais. Jeg læste på et par fora, at man ikke skal hænge for længe i de små sidequests i Hinterlands, da det på sigt bliver en anelse repetitivt, så nu skal jeg snart en tur op på kysten og ned i sumpen.

Jeg synes, mit party lige nu fungerer super godt. Blackwall tanker, Cassandra løber rundt med en 2h og tager også noget aggro og min primære Rogue er Varric som ofte står sammen med mig på afstand. Jeg skifter lidt ud til tider, for at høre deres forskellige interaktioner blandt party members, og der er virkelig nogen fede i blandt.
Egeberg
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Skanderborg


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf MikeTheDane327 » man 24 nov 2014 10:42

Oh My Gawd, SHE is Here!!!! Varric you Little S...
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf Blade dk » man 24 nov 2014 11:41

Ville man kunne følge med i historien fra de forgående titler, eller er de ikke kædet sammen med DA:I
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf MikeTheDane327 » man 24 nov 2014 14:22

Blade dk skrev:Ville man kunne følge med i historien fra de forgående titler, eller er de ikke kædet sammen med DA:I


Du kan lave en "World state" inde på Dragon Age Keep på din pc hvor du kan vælge at lave de begivenheder du ville have valgt i de foregående spil og up loade det til dit spil, forudsat at du har linket din konto til dragon age keep, ellers laver DAI bare en tilfældig World state. men det har nu ikke en overbærende betydning
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf Krede1972 » man 24 nov 2014 23:56

Første drage er nede!
Fik den i 3. forsøg - fed følelse.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf BoellemiZ » ons 26 nov 2014 23:00

Hold da op det bliver nemt hvis man vælger at blive Knight Enchanter. Som level 12 soloede jeg en level 15 drage. Mine kammerater var ikke meget værd, men evnen til at regenerere barrier når man giver damage er rimelig modbydelig.

Det er så noget helt andet at jeg altid får dårlig samvittighed over at dræbe drager ...
BoellemiZ
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf Hasani94 » ons 26 nov 2014 23:56

BoellemiZ skrev:Hold da op det bliver nemt hvis man vælger at blive Knight Enchanter. Som level 12 soloede jeg en level 15 drage. Mine kammerater var ikke meget værd, men evnen til at regenerere barrier når man giver damage er rimelig modbydelig.

Det er så noget helt andet at jeg altid får dårlig samvittighed over at dræbe drager ...

Selv på vej mod at blive KE - Hvad sværhedsgrad spiller du på`?
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf BoellemiZ » tors 27 nov 2014 01:14

Jeg spiller på normal. Men det er nu sjovt som min mage er gået fra at holde sig pænt i baggrunden til nu at være supertank, der springer på hvad som helst.
BoellemiZ
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf Bab » tors 04 dec 2014 21:24

Har i også den lyd fejl, som gør, at nogle af lydene forsvinder?

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf Krede1972 » tors 04 dec 2014 21:36

Bab skrev:Har i også den lyd fejl, som gør, at nogle af lydene forsvinder?

Bab


Nej.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf Bab » tors 04 dec 2014 21:56

Jeg får den faktisk ofte. Det er kun nogle af lydene, som forsvinder. Ofte stemmerne. Jeg kan høre det og jeg kan se det ved, at teksterne stopper. Jeg har undertekster på, fordi kæresten kan finde på at snakke mens jeg spiller ;)

Jeg løser det ved, at går ind i options og vælge noget der, f.eks Inventory. Så kører dialogerne videre, både i tekst og tale. Det sker dog også på andre tidspunkter end ved dialog.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Dragon Age inquisition - Lidt quest hjælp.

Indlægaf Krede1972 » tors 04 dec 2014 21:58

Nåååeh.

Har ikke lagt mærke til at lydene skulle forsvinde under dialoger, men jeg oplever at dialogscenerne en gang imellem "går i stå", men jeg venter bare 1 minut (eller hvor langt tid det nu tager) så genoptages dialogen af sig selv igen.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster