Forum

Uncharted 4: A Thief's End

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Erroneus » tors 05 maj 2016 15:51

Du kan sagtens spille 4'eren uden at have spillet de første. Men der er afsløringer, specielt hvem overlever og hvem gør ikke, som vil fjerne noget spænding fra de første 3 spil. Min anbefaling er at du får spillet de 3 første, specielt hvis du har samlingen liggende. Ja de er ikke lige så flotte, specielt det første kan godt virke lidt groft i det, men det er stadigvæk super sjovt og veludførte spil. Min anden anbefaling, er at du ikke spiller Uncharted 4, lige efter du har spillet de 3 første, fordi så kan det godt blive for meget :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Hertzblut » tors 05 maj 2016 15:55

Erroneus skrev:Du kan sagtens spille 4'eren uden at have spillet de første. Men der er afsløringer, specielt hvem overlever og hvem gør ikke, som vil fjerne noget spænding fra de første 3 spil. Min anbefaling er at du får spillet de 3 første, specielt hvis du har samlingen liggende. Ja de er ikke lige så flotte, specielt det første kan godt virke lidt groft i det, men det er stadigvæk super sjovt og veludførte spil. Min anden anbefaling, er at du ikke spiller Uncharted 4, lige efter du har spillet de 3 første, fordi så kan det godt blive for meget :)


I trust you :)

Tror jeg får lavet en forudbestilling på det og så bare sørge for det er klar på hylden, måske bare flytte min Mirrors Edge bestilling.
Vil så starte med det 3 første. No rush bare hygge.
Selv om det nye godt nok trækker.
Hertzblut
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf D_Hofgaard » tors 05 maj 2016 17:03

Hertzblut skrev:Nu får jeg sikker tæv...MEN!

Jeg har ikke spillet de først 3 uncharted endnu.. yes yes I know.. :)

Har Nathan Drake collection liggende da jeg ikke nåede dem på PS3.

Efter jeg har set gameplay og anmeldelse af 4'eren er det svært ikke at blive lidt tændt på det.
Ødelægger jeg for meget ved at spille det først? Altså ved jeg ikke nyde de 3 første lige så meget? Vil der være potentielle spoilers der kunne ødelæge oplevelsen af de første. Vil ikke snyde mig selv på nogen af spillene, men damn 4'eren ser tasty ud.

Jeg gjorde noget lignende med inFamous. Havde ikke spillet de første 2 (3 hvis man tæller Festival of Blood med), og udgivelsen af inFamous Second Son stod for døren. Det blev til et par uger med rigtig meget inFamous, da jeg udover at gennemføre dem, også tog platinum i dem alle.

Det er en fin pointe at man kan få for meget af det, hvis man tager dem alle i streg kort efter hinanden, men det kan også have den modsatte virkning :)
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Hertzblut » fre 06 maj 2016 18:30

D_Hofgaard skrev:
Hertzblut skrev:Nu får jeg sikker tæv...MEN!

Jeg har ikke spillet de først 3 uncharted endnu.. yes yes I know.. :)

Har Nathan Drake collection liggende da jeg ikke nåede dem på PS3.

Efter jeg har set gameplay og anmeldelse af 4'eren er det svært ikke at blive lidt tændt på det.
Ødelægger jeg for meget ved at spille det først? Altså ved jeg ikke nyde de 3 første lige så meget? Vil der være potentielle spoilers der kunne ødelæge oplevelsen af de første. Vil ikke snyde mig selv på nogen af spillene, men damn 4'eren ser tasty ud.

Jeg gjorde noget lignende med inFamous. Havde ikke spillet de første 2 (3 hvis man tæller Festival of Blood med), og udgivelsen af inFamous Second Son stod for døren. Det blev til et par uger med rigtig meget inFamous, da jeg udover at gennemføre dem, også tog platinum i dem alle.

Det er en fin pointe at man kan få for meget af det, hvis man tager dem alle i streg kort efter hinanden, men det kan også have den modsatte virkning :)


Regner da også med at prøve at tage platinum med når jeg skal igang. Men med Bilka og Elmutantens priser 399 og 429 så er det sku svært at lade være at købe det. Samtidig hvis der kommer multiplayer trophies så skal man vel med inden det dør.
Hertzblut
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf wMikkel » søn 08 maj 2016 09:54

Ved man noget om mp serverne?
Har prøvet i 2 dage at komme online nu :/
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Hertzblut » søn 08 maj 2016 10:10

Det bliver først udgivet den 10. Mon ikke de først er åbne fra den dag?
Hertzblut
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Maethiel » søn 08 maj 2016 17:55

-----------------SPOILER ALERT-------------------------- -----------------SPOILER ALERT-------------------------- -----------------SPOILER ALERT-------------------------- -----------------SPOILER ALERT-------------------------- -----------------SPOILER ALERT-------------------------- -----------------SPOILER ALERT-------------------------- -----------------SPOILER ALERT-------------------------- -----------------SPOILER ALERT-------------------------- -----------------SPOILER ALERT-------------------------- -----------------SPOILER ALERT--------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=Btc6GgUl8W8

Playthrough af uncharted 4.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 923

Brugeravatar

Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Erroneus » søn 08 maj 2016 20:02

Hertzblut skrev:Det bliver først udgivet den 10. Mon ikke de først er åbne fra den dag?

Jeg mente de var åbne og det er de sådan set også, men folk er blevet whitelisted til at kunne spille dem, altså os anmeldere. De åbner næppe helt op før 10 maj yeah.

Billede
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Erroneus » man 09 maj 2016 18:13

Eurogamer tager et kig på den tekniske side, de er også imponeret :)



Og vi har lagt lidt screenshots op: http://www.pslife.dk/news/9918/uncharte ... shots.html
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf wMikkel » man 09 maj 2016 19:25

Har fået spillet multiplayer i dag, hold kæft det holder !! :D
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Krede1972 » man 09 maj 2016 21:10

wMikkel skrev:Har fået spillet multiplayer i dag, hold kæft det holder !! :D


Synes MP-betaen var uendeligt intetsigende, men de kan selvfølgelig have ændret noget siden betaen.

Eller også er smag og opfattelse forskellig ;-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf dr_gonzo » man 09 maj 2016 21:11

Er der nogen der har købt det på psn store og kan fortælle om der er en counter der tæller ned til midnat? Jeg har besluttet mig for at jeg vil spille det i nat, så jeg vil gerne vide, om jeg kan være sikker på, at jeg kan spille det fra midnat, ellers kører jeg ud og køber det i gamestop.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Slimjay DK » man 09 maj 2016 21:17

Jeg så at en af mine venner på facebook postet et screenshot af en Counter, der viste at ved midnat ville han kunne spille spillet.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Slimjay DK » man 09 maj 2016 21:19

Krede1972 skrev:
wMikkel skrev:Har fået spillet multiplayer i dag, hold kæft det holder !! :D


Synes MP-betaen var uendeligt intetsigende, men de kan selvfølgelig have ændret noget siden betaen.

Eller også er smag og opfattelse forskellig ;-)


Hvad kan man forvente af en MP til den type spil ?

Enten kan man lide det eller også kan man ikke, der er ikke så meget at lave om på. Så ja, smag og behag :wink:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf dr_gonzo » man 09 maj 2016 21:22

Slimjay DK skrev:Jeg så at en af mine venner på facebook postet et screenshot af en Counter, der viste at ved midnat ville han kunne spille spillet.

Ok mange tak.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster