Forum

Uncharted 4: A Thief's End

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf lionel » man 16 maj 2016 12:25

Så fik jeg også gennemført det her i lørdags. Som andre siger, hold kæft hvor skal man klatre meget :D Men det var en god historie og et visuelt vidunder!
lionel
Niveau 2
 
Indlæg: 199

Brugeravatar

Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Pestowicz » tirs 17 maj 2016 01:13

Et mesterværk! Er blæst væk og underholdt til den store guld medalje :)
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf HrDanish » ons 18 maj 2016 00:10

Så blev jeg færdig, og jeg kan kun støtte mig til de andre kommentarer.

HOLD KÆÆFTTTTTTTTTTTTTT!!!! Hvor var det et fedt spil.
Naughty Dogs ved bare lige hvordan de skal lave spil og de har i mine øjne sagt farvel til Nathan på absolute bedste maner.

Jeg vil gå så vidt at sige, at jeg faktisk tror dette har overhalet 2'eren som mit favorit spil i serien.

Men damn hvor kommer jeg til at savne nye eventyr selv om afslutningen var super,
og jeg kun kan give dem respect for faktisk at stoppe mens serien er på toppen.

Maethiel skrev:SPOILER




SPOILER





SERIØST SPOILERS AHEAD





JEG MENER DET, STOP HER HVIS DU IKKE VIL SPOILES.......





DU VIL BARE IKKE LYTTE, SÅ MÅ DU SELV OM DET.....




HERE GOES ....


Jeg er glad for at de holdte sig fra det overnaturlige i UC4. Det er meget bedre når de holder sig til "virkelighed" :)


SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT ....


Jeg er helt enig, det var så meget bedre at de gik uden om det overnaturlige.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf morfar » ons 18 maj 2016 07:59

Jeg er kommet til chapter 10 og er ikke specielt imponeret. Syntes Tomb Raider var bedre.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Krede1972 » ons 18 maj 2016 13:11

morfar skrev:Jeg er kommet til chapter 10 og er ikke specielt imponeret. Syntes Tomb Raider var bedre.


Nå, så er jeg altså ikke den eneste der har svært ved at blive blæst bagover af begejstring.

Tomb Raider \:D/
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Rytteren » tors 19 maj 2016 08:32

morfar skrev:Jeg er kommet til chapter 10 og er ikke specielt imponeret. Syntes Tomb Raider var bedre.


Det bliver bedre. foruden chapter 4 og skotland.. så er der ikke noget før 11/12 tror jeg. der kommer i øvrigt endnu en "død" periode før du når gennem spillet.

I sig selv, er spillet mile foran de to tomb raider spil.

Spoilers herfra.

---

Spillet er kort. På crushing, som er min første tur gennem, hvor jeg forsøgte at udforske i jagt på skatte (kun 44). Ja der brugte jeg 12timer..

Historien er MØG fed. Dog uden et twist mod slutningen. Det gav et antiklimaks. Og det var en mere meh oplevelse på slutningen. 1'eren har stadig den bedste slutning af de 3. dog er det samlede narrativ bedre i 2-4.

Nadine bliver klart fokus for singleplayer dlcen. Det er for stort et "hul" ikke at få opklaret.

Lækker epilog - og en okay måde at "slutte" for uncharted med Nathan Drake - vi gider jo ikke spiller deres lovlydige oplevelser.

Bilsektionerne er fuldstændig latterlige og ødelægger for "meget" af unchartedfølelsen

drop forsøget på mini "openworld"!!

Boss kampen mod rafe er fantastisk. QTE uden fucking symboler. Kig på din modstander. Læs ham, og gør sig det du skal. Klart bedre end 2+3. Syntes faktisk bedre om denne kontra 1'eren.

Var ikke til "skiftet" i lande. Noget af det, der gjorde 1'eren fantastisk, var at man kom rundt omkring på samme lokation. Man endte endda tilbage til områder/tæt på områder man havde været ved før. Ville have det fint med 1-2 områder. F.eks Skotland + piratøen.

For få kampe. Dog skal det siges, at kampene gav mening. Hvorfor fjenden var der, og hvorfor de gjorde/ankom som de gjorde.

Persongalleriet er fee'. Nadine og Rafe var gode skurke. Kun Marlowe har været lige så spænende. Det at man altid (næsten) har en med sig, giver nogle gode samtaler.

Had på alt der hedder "find kasse"/skub vogn/løft makker, for at komme videre opgaver. Det blev virkeligt for latterligt..

-----

Et godt spil. Nu skal der findes tid til MP.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Erroneus » tors 19 maj 2016 11:19

Ja det er sjovt så forskellige vi er, men andet vil også være kedeligt.

SPOILERS!!! SPOILERS!!! SPOILERS!!! SPOILERS!!!
SPOILERS!!! SPOILERS!!! SPOILERS!!! SPOILERS!!!
SPOILERS!!! SPOILERS!!! SPOILERS!!! SPOILERS!!!
SPOILERS!!! SPOILERS!!! SPOILERS!!! SPOILERS!!!
SPOILERS!!! SPOILERS!!! SPOILERS!!! SPOILERS!!!

Starten på spillet er ret rolig og ikke så meget anderledes fra de tidligere spil, men der er vigtig historie der skal bygges op der, så det er oki. Resten virker dog rigtigt rigtigt godt imo og jeg kan godt lide der er lidt rolige perioder.

Jeg brugte 18 timer (mener jeg) på Hard mode og fandt omkring 60 skatte.

Jeg havde det fint med slutningen, som var uden overnaturlige ting og alligevel var med lidt folk der forræderi, som forventet fra Uncharted spil. Epilogen var super.

Jeg ELSKEDE bil og båd sektionen og deres mini open-world, det fungerede super godt når det kun var udvalgte sektioner :)

Jeg brød mig ikke om boss-battlen, men den var heldigvis overstået hurtigt.

Jeg syntes det er forfriskende med forskellige områder, jeg kan ikke se hvad man vinder ved at holde det hele samlet, det er jo et eventyr :)

Tilpas med kampe, der var en god balance imellem kamp, udforskning, gåder og klatren, igen jeg kan godt lide når der er den store variation.

--
Et fantastisk spil, med en underholdne MP, der dog mangler lidt indhold, men med tid ser ud til at blive rigtig fed.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Slimjay DK » tors 19 maj 2016 15:17

Krede1972 skrev:
morfar skrev:Jeg er kommet til chapter 10 og er ikke specielt imponeret. Syntes Tomb Raider var bedre.


Nå, så er jeg altså ikke den eneste der har svært ved at blive blæst bagover af begejstring.

Tomb Raider \:D/


Det er ikke muligt at lave et spil alle er begejstret for, så selvfølgelig er du ikke den eneste.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Rytteren » tors 19 maj 2016 16:48

mulig spoiler:


Er jeg den eneste der syntes Guybrush Threepwood er dem bedste af de 12 :P
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf weissmuller » man 23 maj 2016 16:36

Er også igennem og synes der manglede det overnaturlige element. Hvorfor fjerne det når det andre havde, og erstatte det med ægteskabelige problemer? De er blevet for voksne inde ved Naughty Dog :-) Fin afrunding på Drake's historie, ekstremt smukt spil. Bare en anelse kedeligt til tider.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Krede1972 » man 23 maj 2016 16:55

weissmuller skrev:Er også igennem og synes der manglede det overnaturlige element. Hvorfor fjerne det når det andre havde, og erstatte det med ægteskabelige problemer? De er blevet for voksne inde ved Naughty Dog :-) Fin afrunding på Drake's historie, ekstremt smukt spil. Bare en anelse kedeligt til tider.


Ja, det er flot lavet - men gennemsnitligt kedeligt.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Erroneus » man 23 maj 2016 18:33

SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER!

Jeg syntes netop at de blander det med "ægteskabelige problemer" gør det hele mere troværdigt og til en god afslutning på hele historien omkring manden Nathan Drake. Nu har Naughty Dog fået kritik for at at have noget overnaturligt med de sidste 3 spil og så har de det ikke med den her gang, men det er naturligvis individuel smag :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf D_Hofgaard » ons 25 maj 2016 21:09

Ved ikke om den har været oppe før, men denne video er ret godt lavet :)

https://youtu.be/kv0OmWzNok4
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Slimjay DK » tors 26 maj 2016 00:05

D_Hofgaard skrev:Ved ikke om den har været oppe før, men denne video er ret godt lavet :)

https://youtu.be/kv0OmWzNok4



Grafikken er pænere i spillet end real life :lol: :mrgreen:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf whc » man 20 jun 2016 02:55

Blev færdig i fredags, og syntes jeg var godt underholdt hele vejen igennem også de lidt langtsomme perioder syntes jeg var en god ting, selv om jeg nu savnede nogle flere opgaver/puzzle, syntes de der var der også er for nemme. Men utroligt flot spil, god historie og god afslutning, bedste i serien ind til videre syntes jeg.

Ligger dog nærmest op til en en efterfølger med broderen, mon ikke der kommer en Uncharted 5 med Sam i hovedrollen?
PSN: whcvip / Xbox Live: whcvip / NNID: whcvip
whc
Niveau 0
 
Indlæg: 49
By: Hafnia


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster

cron