Forum

Uncharted 4: A Thief's End

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Rytteren » man 20 jun 2016 07:33

whc skrev:Ligger dog nærmest op til en en efterfølger med broderen, mon ikke der kommer en Uncharted 5 med Sam i hovedrollen?


Håber jeg sgu ikke! Kunne ikke klare Sam.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Slimjay DK » man 20 jun 2016 10:56

Eller en Uncharted 5 med deres datter i hovedrollen :)

Uncharted : The Cassie Drake Stories =P~
Senest rettet af Slimjay DK man 20 jun 2016 12:11, rettet i alt 1 gang.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Krede1972 » man 20 jun 2016 11:59

Tror hermed at jeg står af Uncharted-serien.
Synes denne udgave var decideret kedelig. Flot, men kedelig.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Slimjay DK » man 20 jun 2016 12:10

Flere gåder man ikke bare lige løser nemt, kunne man godt bruge nogle flere af :) men ser man bort fra det, så synes jeg helt klart det er det bedste i serien ...
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Volpi » tors 04 aug 2016 11:09

Så fik jeg forsøgt mig med uncharted serien (4), og kan da fortryde lidt jeg ikke gik igang med 1'eren først. For jeg er da blevet ret vild med det spil. Jeg syntes virkelig det har meget, som jeg har manglet i andre spil. Jeg syntes det er en møg god historie med overraskende dybde og ikke blot en overfladisk historie. Jeg er i kapitel 20 og kan snart se frem mod afslutningen. Tror jeg vil prøve mig af med multiplayer delen også.
Nogen der spiller det og vil knytte et par ord derpå? Kommer fra bf4 online delen og senest division.
Er the last of us et spil man skal forsøge sig med når uncharted 4 var et hit?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf wMikkel » tors 04 aug 2016 13:37

Jeg var godt underholde af multiplayer delen i Uncharted 4.
Hvis du ikke har spillet The last of us, så skal du komme i gang.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf BizzyVaping » tors 04 aug 2016 21:05

Volpi skrev:Så fik jeg forsøgt mig med uncharted serien (4), og kan da fortryde lidt jeg ikke gik igang med 1'eren først. For jeg er da blevet ret vild med det spil. Jeg syntes virkelig det har meget, som jeg har manglet i andre spil. Jeg syntes det er en møg god historie med overraskende dybde og ikke blot en overfladisk historie. Jeg er i kapitel 20 og kan snart se frem mod afslutningen. Tror jeg vil prøve mig af med multiplayer delen også.
Nogen der spiller det og vil knytte et par ord derpå? Kommer fra bf4 online delen og senest division.
Er the last of us et spil man skal forsøge sig med når uncharted 4 var et hit?


Det er en ret overfladisk mp i forhold til battlefield pt, men det er da ok sjovt. Det er ikke noget jeg ville sidde og spille flere timer af gangen. En kamp eller to så har jeg fået nok.

Men der er jo både en masse gratis dlc + 2 betalte expansions på vej til mp delen, så det kan da være det med tiden bliver bedre.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Volpi » tors 11 aug 2016 20:25

Er de første 3 uncharted værd at spille, hvis uncharted 4 er det første man gav sig i kast med?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Erroneus » tors 11 aug 2016 20:57

Ja, hvis det er collection udgaven til PS4, hvor de har finpudset en del og forbedret styringen.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Volpi » tors 11 aug 2016 21:12

Ja det var den jeg tænkte på:).
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf tue69 » tors 11 aug 2016 22:09

Det er den. Jeg havde ikke spillet et eneste i serien før at jeg gav mig i kast med dem og jeg elskede dem alle i den nye version.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf BizzyVaping » fre 12 aug 2016 16:29

tue69 skrev:Det er den. Jeg havde ikke spillet et eneste i serien før at jeg gav mig i kast med dem og jeg elskede dem alle i den nye version.


Nogenlunde det samme her.

Jeg prøvede godt nok 1 og 3 i sin tid, men kunne overhovedet ikke med frameraten, så jeg endte med at stoppe indenfor en times tid med begge. Med Ps4 versionerne blev jeg dog så bidt af dem at jeg gennemførte 1 og 2 på en enkelt weekend.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Cena » man 16 jan 2017 15:42

Jeg er langt om længe kommet i gang med Uncharted 4 og hvor er det bare en fantastisk spil. Super lækker grafik, action packed historie (når den først kommer i gang) og igen lækkert stemmeskuespil. Naugthy Dog laver bare fantastiske spil!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster