Forum

Planetside 2 Closed Beta signup

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Planetside 2 Closed Beta signup

Indlægaf Lupimotion » man 06 apr 2015 15:00

Jeg vil rigtig gerne have en kode! :)
Lupimotion
Niveau 0
 
Indlæg: 47
By: København


Re: Planetside 2 Closed Beta signup

Indlægaf pjulledk » man 06 apr 2015 15:24

DefenzZ skrev:Ja det er en fin shooter.

Hvergang man starter spillet op spawner man på sin base.I begyndelsen er det Koltyr.Derefter skal man forlade sin base via gåben,fly eller køretøj til næste base,hvor fjenden befinder sig. Spillet kan godt være lidt forvirrende i starten.


Kan ikke finde ud af det med valutaen i spillet. Hvis man køber en bil og nogen smadre den er den så tabt for evigt for så bliver man da hurtig fattig??
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Planetside 2 Closed Beta signup

Indlægaf Allanb » man 06 apr 2015 15:25

Lupimotion skrev:Jeg vil rigtig gerne have en kode! :)

Du får lige en Pb...
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Planetside 2 Closed Beta signup

Indlægaf Lupimotion » man 06 apr 2015 15:40

Allanb skrev:
Lupimotion skrev:Jeg vil rigtig gerne have en kode! :)

Du får lige en Pb...


Jeg takker og bukker :D
Lupimotion
Niveau 0
 
Indlæg: 47
By: København


Re: Planetside 2 Closed Beta signup

Indlægaf Vreki » man 06 apr 2015 15:55

pjulledk skrev:
Kan ikke finde ud af det med valutaen i spillet. Hvis man køber en bil og nogen smadre den er den så tabt for evigt for så bliver man da hurtig fattig??


Medmindre de har ændret det væsentligt, så køber du en certifikation til at bruge udstyret een gang for alle.
Der er så en venteperiode så du ikke kan trække 6000 tanks i timen.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Planetside 2 Closed Beta signup

Indlægaf Ghettokiwi » ons 15 apr 2015 17:33

Hey! Jeg ville også rigtig gerne modtage sådan en kode, hvis det er muligt :)
Ghettokiwi
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Næstved


Re: Planetside 2 Closed Beta signup

Indlægaf DefenzZ » tors 16 apr 2015 12:09

Ghettokiwi skrev:Hey! Jeg ville også rigtig gerne modtage sådan en kode, hvis det er muligt :)


Har du fået en kode. Ellers har jeg en.
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Planetside 2 Closed Beta signup

Indlægaf Sethos » tors 16 apr 2015 12:40

Har sendt ham en.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Planetside 2 Closed Beta signup

Indlægaf x8BiTw0LFx » tirs 23 jun 2015 19:02

"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: Planetside 2 Closed Beta signup

Indlægaf Slimjay DK » ons 24 jun 2015 09:38

Membership til 109 kr om måneden :shock:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Planetside 2 Closed Beta signup

Indlægaf Dropdat » ons 24 jun 2015 09:48

Slimjay DK skrev:Membership til 109 kr om måneden :shock:


Det er ikke nødvendig at have det, for at spille spillet. Medlemsskabet giver bare mere XP of andre ting. Men det er ikke beskrevet godt nok på PSN store, og er gemt lidt væk på Planetsides hjemmeside.

Det kræver heller ikke PS+.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Planetside 2 Closed Beta signup

Indlægaf Vreki » ons 24 jun 2015 10:58

Nu fik jeg aldrig taget mig sammen til at prøve Betaen ordenligt, da det hele var lidt for velkendt efter at have spille det 100+ timer på PC.
Men hvis vi antager at det fungerer lige som på PC så har de faktisk balanceret F2P ret godt. Jeg følte aldrig at jeg var nødt til at købe noget for at kunne klare mig, men det gav mig muligheden for lidt mere varierede våben eller noget bling-bling til mine køretøjer.

Og hvis det er et F2P spil jeg kan lide så har jeg heller ingen problemer med at bruge nogle hundrede kr i shoppen, efter min mening må det være det samme værd som et AAA spil hvor jeg lægger de samme timer.

Subscribtions derimod, det gør jeg mit yderste for at undgå. Jeg har ikke lyst til at blive bundet til et enkelt spil på den måde.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Planetside 2 Closed Beta signup

Indlægaf Slimjay DK » ons 24 jun 2015 12:03

Dropdat skrev:
Slimjay DK skrev:Membership til 109 kr om måneden :shock:


Det er ikke nødvendig at have det, for at spille spillet. Medlemsskabet giver bare mere XP of andre ting. Men det er ikke beskrevet godt nok på PSN store, og er gemt lidt væk på Planetsides hjemmeside.

Det kræver heller ikke PS+.



Nej, men spørgsmålet er om man har tabt på forhånd hvis man ikke bruger penge på det :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Planetside 2 Closed Beta signup

Indlægaf Dropdat » ons 24 jun 2015 12:22

Slimjay DK skrev:
Dropdat skrev:
Slimjay DK skrev:Membership til 109 kr om måneden :shock:


Det er ikke nødvendig at have det, for at spille spillet. Medlemsskabet giver bare mere XP of andre ting. Men det er ikke beskrevet godt nok på PSN store, og er gemt lidt væk på Planetsides hjemmeside.

Det kræver heller ikke PS+.



Nej, men spørgsmålet er om man har tabt på forhånd hvis man ikke bruger penge på det :)


Er bare et boost til XP og ingame penge. Så selvfølgelig vil du kunne levele hurtigere op, og købe nye våben hurtigere. Men hvad jeg har hørt om spillet, så er der en god balance mellem våben og gear, så man aldrig rigtig føler sig svag, selv med de våben man har adgang til i starten.

Endvidere ser der heller ikke ud til du, via et medlemskab, får adgang til noget der vil gøre dig bedre, end dem der ikke er medlem.

https://www.planetside2.com/membership

Her kan du se hvad et medlemskab giver.

Men det er selvfølgelig den evige diskussion om F2P vs. P2W :).
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Planetside 2 Closed Beta signup

Indlægaf Vreki » ons 24 jun 2015 12:35

Som sagt så syntes jeg ikke at PS2 er pay2win, men hvis man syntes at man mangler de rette værktøjer til at levele er der jo altid muligheden for at blive skytte i et fartøj. Bevæbningen er indkøbt af fartøjets ejer, så der spiller det ingen rolle hvad level og udstyr man selv har.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron